Nog meer macht naar de zuivel- en vleesindustrie en grootgrondbezitters, wat boeit die woningbouw nou. Dat moeten we willen ja.quote:
VVD BBB met nog iets / of nietquote:
Of gewoon Jetten. Die doet het erg goed en heeft een veel betere uitstraling dan Kaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor d66 niet slecht.
Misschien komt die Koolmees wel terug.
Gaat mij om de entertainment.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog meer macht naar de zuivel- en vleesindustrie en grootgrondbezitters, wat boeit die woningbouw nou. Dat moeten we willen ja.
Zomerreces gaat door in september?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:43 schreef rutger05 het volgende:
Pas rond half november verkiezingen volgens de Kiesraad.
Jan Bas Paternotte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of gewoon Jetten. Die doet het erg goed en heeft een veel betere uitstraling dan Kaag.
Verrassend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Noorlander zegt in Nieuwsuur dat D66 eigenlijk bereid was om zo'n beetje alles te accepteren.
D66 is niet zo heel succesvol op dit moment. Ik vermoed dat mevrouw Kaag dan liever wat anders gaat doen dan het leiden van een wegkwijnende partij. Zij heeft al verschillende belangrijke internationale functies bekleed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Die wilde er al eerder mee stoppen.
Ik denk niet dat dat kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Noorlander zegt in Nieuwsuur dat D66 eigenlijk bereid was om zo'n beetje alles te accepteren.
Dat heb je in de provincies al, zullen we landelijk gewoon een bestuur regelen waar we nog wat aan hebben?quote:
Ze hebben de afgelopen weken alle plannen van het WEF erdoor geramd dus kunnen ze nu ¨vallen¨, precies voor het zomerreces uiteraard. Allemaal weer toeval uiteraardquote:
Vind je? Die zijn met nieuwe verkiezingen wel klaar met regeren dus dan maar eieren voor je geld kiezenquote:
Een kabinet VVD - BBB met als motto "na ons de zondvloed..."quote:
Dat heeft nooit een meerderheid. VVD een zetel of 30, BBB een stuk of 25, CDA een stuk of 6 en JA21 ook. Heb je er maar 67. Ik zie ze niet 9 zetels meer halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wellicht ja. En denk je dan echt dat die gezamenlijke club, want het initiatief komt bij VVD en BBB, liever kiest voor GL-PvdA dan voor CDA?
Ik help het je hopen. Maar ik ben bang voor VVD-BBB-CDA-JA21.
Voetbalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen weken alle plannen van het WEF erdoor geramd dus kunnen ze nu ¨vallen¨, precies voor het zomerreces uiteraard. Allemaal weer toeval uiteraard
Al dat simpele volk die zo'n enorme hekel aan de VVD hebben dat ze op de boerenVVD stemmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een kabinet VVD - BBB met als motto "na ons de zondvloed..."
Geert lijkt wat bereidheid te tonen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft nooit een meerderheid. VVD een zetel of 30, BBB een stuk of 25, CDA een stuk of 6 en JA21 ook. Heb je er maar 67. Ik zie ze niet 9 zetels meer halen.
Dit ben ik (helaas) wel met je eens. Stevig rechts heeft in Nederland net te weinig voet aan de grond om echt serieus stappen te kunnen maken. Die idioten uiterst rechts verpesten het voor de grote rechtse meerderheid in het land.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft nooit een meerderheid. VVD een zetel of 30, BBB een stuk of 25, CDA een stuk of 6 en JA21 ook. Heb je er maar 67. Ik zie ze niet 9 zetels meer halen.
Als VVD er met CU niet uitkomt op asiel lukt ze dat waarschijnlijk ook niet met GL.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |