Toch nog goed nieuws deze avond.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
D66 gaan we niet meer terug zien in een volgend kabinet denk ik
Komen we ook nooit meer vanaf.quote:
Alsjeblieft geen GL.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef Hanca het volgende:
Ik gok trouwens nog steeds op VVD-BBB-PvdA-GL.
Heel slim van Rutte dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wopke en Sigrid hadden er nooit aan moeten beginnen. Het is allemaal terug te voeren op 1 april.
CDA er niet klaar voor, D66 er niet klaar voor, Omtzigt er niet klaar voor.
Nee johquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef Hanca het volgende:
Je bent er niet mee eens dat is wst andersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De KinDeReN. Dat soort emo-populisme 'principes' noemen
Nu mocht D66 het voortouw nemen, volgende keer zal het een andere partij zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo zijn we dus aan dit gedrocht van een kabinet gekomen
Dat zou ik wel dapper vinden van de VVD, nadat je notabene breekt over immigratie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef Hanca het volgende:
Dat CU vanaf het begin met zichtbare tegenzin mee deed hielp ook niet echt. Dit kabinet was echt vanaf het begin inderdaad een soort verstandshuwelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wopke en Sigrid hadden er nooit aan moeten beginnen. Het is allemaal terug te voeren op 1 april.
CDA er niet klaar voor, D66 er niet klaar voor, Omtzigt er niet klaar voor.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
D66 gaan we niet meer terug zien in een volgend kabinet denk ik
Ja dat sowieso 😀quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rutte premier. De rest is allemaal onderhandelbaar.
Heb je een punt, wellicht komt JA21 er dan bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou ik wel dapper vinden van de VVD, nadat je notabene breekt over immigratie.
De hele rechter flank onbeschermd
Ja als je het echt over een graaier hebt dan is het Kamp welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die mag vast campagne komen voeren. Die staat hier Rutte te pluggen
Dit is de VVD bureau Diepenheim.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Is dit de zendtijd voor politieke partijen ofzo
Ja. Nare flashbacks zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |