Huisjesmelkers onteigenen.quote:
Zou het dan d66 zijn geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Fons zegt dat ook CU in het kabinet blijft.
Wellicht ja. En denk je dan echt dat die gezamenlijke club, want het initiatief komt bij VVD en BBB, liever kiest voor GL-PvdA dan voor CDA?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heb je een punt, wellicht komt JA21 er dan bij?
Halen nooit genoeg zetels. Zou wel fantastisch zijn als het er ooit van zou komen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wellicht ja. En denk je dan echt dat die gezamenlijke club, want het initiatief komt bij VVD en BBB, liever kiest voor GL-PvdA dan voor CDA?
Ik help het je hopen. Maar ik ben bang voor VVD-BBB-CDA-JA21.
Voor d66 niet slecht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Die wilde er al eerder mee stoppen.
Kan jij je zwarte uniform weer aan, wie damals.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Halen nooit genoeg zetels. Zou wel fantastisch zijn als het er ooit van zou komen.
Boris van der Ham zou wat zijn, maar die wil dat niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor d66 niet slecht.
Misschien komt die Koolmees wel terug.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:45 schreef Het_Bokje het volgende:
TOEKOMSTPERSPECTIEF = BIERTJE ATTEN
IK BEN NU AL KEIBEZOPEN
`quote:
hoezo de minister van stikstof gaat toch ook weg ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, de Telegraaf praat je wel weer een andere aan om te haten.
Jammer dat we die partij niet eerst in de provincies zien falen voor de verkiezingen zijn.quote:
Zou ook kunnen, bereik je groter publiek mee dan met Kaags karakter.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Boris van der Ham zou wat zijn, maar die wil dat niet.
Die combinatie is een rampquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Halen nooit genoeg zetels. Zou wel fantastisch zijn als het er ooit van zou komen.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, bereik je groter publiek mee dan met Kaags karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |