Als ik denk aan Friesland dan hoor ik Wim Sonneveld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het mooie Friesland staat bekend om zijn excellente voorzieningen.
Yep, ik vind het vies.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
???
je piemel die een dagje in je broek hangt vind je vies?
als je gaat plassen veeg je hem toch schoon neem ik aan?
dus ja![]()
de tijd dat je een geile puber was met veel voorvocht zal ook over zijn..
als nood aan de man is.. dan toch dit?
Ik zou het niet proberen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een topic dat nog veel van mij kan leren
Daar kwamen ze 3 jaar geleden toch pas uit het water gekropenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het mooie Friesland staat bekend om zijn excellente voorzieningen.
Wim was een geboren Utrechter.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik denk aan Friesland dan hoor ik Wim Sonneveld.
Is helemaal niet aan mijquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen als ik jou was.
indrukwekkend die verzameling uit hotels!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een topic dat nog veel van mij kan leren
Ik denk ook meer aan zijn liedje Het dorp.quote:
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......
Je moet dan ook niet niet bungelen gekkie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.
*hard aan het lachen hieroquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.
spelte Rammstein ver weg van je wohnt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom stelen vrouwen altijd de boxers van hun geliefde eigenlijk?
Ohw is dat het.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet niet bungelen gekkie.
In een provincie naast me.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelte Rammstein ver weg van je wohnt?
Nou ja ik dacht even een voorzetje te gevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
indrukwekkend die verzameling uit hotels!
ik neem het wel eens mee.. en na een week denk ik dan: "wat moet ik hier mee, weg ermee.. ".
haha ja er zullen vast en zeker mensen zijn die veel meer hebben!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht even een voorzetje te gevenNiet om meteen de winnende in de WK finale te scoren. Maar goed als niemand anders er voor uit durft te komen prima hoor. Pas ik wel op de wereldbeker
Hangt van het publiek in de zaal af.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*hard aan het lachen hiero
nee denk niet dat je dan volle zalen trekt....
heel erg truequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt van het publiek in de zaal af.
Doe jij het eigenlijk hetzelfde als die Donald D.?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw is dat het.![]()
Bedankt voor de tip.
Ik ben een badeendje. Als je wat wil zien moet je je onder water bevinden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt van het publiek in de zaal af.
Horders, allemaal horders!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom stelen vrouwen altijd de boxers van hun geliefde eigenlijk?
Dat was figuurlijk bedoeld poepharrie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja er zullen vast en zeker mensen zijn die veel meer hebben!
maar het niet durven te laten zien.
maaar nu heb jij idd de wereldbeker spullen uit een hotel verzamelen op je naam staan
Her Rabbit in tha house.quote:
Kunnen ze niet aan daar als ze meteen naar 2023 worden gereisdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Zolang je maar uit de buurt van Friesland blijft met je tijdreizen
Lastig,we wonen in dezelfde stad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Die grap is echt zo jaren 90quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen ze niet aan daar als ze meteen naar 2023 worden gereisd
Neem dat wijkje van jou dan maar meequote:
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.quote:
Ik zei niet welke eeuw erbijquote:
Klopt, ik was aan het werk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.
Je bedoelde 1490 toch of 1390?quote:
Heb het liefst een Doerak tussen mij en het water. Of een hele hoop lucht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een badeendje. Als je wat wil zien moet je je onder water bevinden.
Dat is je enige kans om ook maar iets in de buurt van de moderne tijd te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Wil je even ophouden met die nieuwerwetse dingen, daar zijn ze metaal nog lang niet aan toe joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is je enige kans om ook maar iets in de buurt van de moderne tijd te komen
Misschien duurt het dan niet nog 100.000 jaar voordat er vuur in frieslan wordt 'uitgevonden'
Ik kwam het gemeentehuis uit en zag opeens een Friese Hengst staan.Waren ze met een fotoshoot bezig.Bleek een kennis van me te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik was aan het werk.
Wat is er bij de Oldehove? Staat ie ineens recht?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het liefst een Doerak tussen mij en het water. Of een hele hoop lucht.
O dat is altijd mooiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam het gemeentehuis uit en zag opeens een Friese Hengst staan.Waren ze met een fotoshoot bezig.Bleek een kennis van me te zijn.
Niet de hengst maar de eigenaar.
Meer heeft een mens niet nodig.quote:
O die had mijn Beppe vroegah, met de mooiste naam voor een bootquote:
Marga Claus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is altijd mooi![]()
Ik was vanmorgen in Winsum bij een Fries Schrijfster, woont echt prachtig aan het water.
En toen moest ik werken, gelukkig stopt dit baantje bijna
Golvendanser.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
O die had mijn Beppe vroegah, met de mooiste naam voor een boot
weagedûnser
ik vragte of du was?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.
Ja echt een mooie naam voor een boot.quote:
Ow ja, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je even ophouden met die nieuwerwetse dingen, daar zijn ze metaal nog lang niet aan toe joh.
Moet ook niet veel groter.Mijn zus en man hebben echt een schip.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja echt een mooie naam voor een boot.
Boot was iets groter dan die van het plaatje
Ik heb een vriend met een mooie zeilboot en een vriend met een boerensloep. Met mooi weer ga ik mee met de boerensloep zondag. Beetje dobberen op de Friese merenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ook niet veel groter.Mijn zus en man hebben echt een schip.
Hearlik is dat.Ik heb ooit een vriend geholpen een oude Marinesloep op te knappen.Dat was een paar jarenplan maar elke zondag met een brak hoofd gingen we er mee bezig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een mooie zeilboot en een vriend met een boerensloep. Met mooi weer ga ik mee met de boerensloep zondag. Beetje dobberen op de Friese meren
Dream seft.quote:
Nee,is niet mijn muziek.quote:
SBE heeft een nieuw vriendjequote:
Ik spring gelijk op de fiets.. het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Spinazie hulp gezocht vandaag! (Noordoostpolder)
@Popeyequote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Jij kunt goed helpen vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:59 schreef engine het volgende:
Jij ookquote:
Je zou willen dat je het kon ....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik spring gelijk op de fiets.. het zonnetje schijnt
Ik heb het idee van wel.. vandaag een chinese verpleegkundige die Anniek Pfeiffer na doet uit de Sint Hubertusberg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou willen dat je het kon ....
Gaat het een beetje beter?
Gelukkig niet. Ik ben alvast begonnen met mn weekend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeneens zaterdag vandaag![]()
Aan het werk maar weer.
Fijn dat het beter lijkt te gaan!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het idee van wel.. vandaag een chinese verpleegkundige die Anniek Pfeiffer na doet uit de Sint Hubertusberg.
De laatste werkdag. En mooi in het vooruitzicht....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeneens zaterdag vandaag![]()
Aan het werk maar weer.
Neem voor mij ook maar een emmertje spinazie meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Niet?quote:
Gebrokenglasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
MrsL.Ach pardon, Lovely is het natuurlijk.
Hier geen storm vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt stormlopen doet het hier ook niet he
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Of iedereen is spinazie halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
ja ik ga zo even koffie halen aan de overkant.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
Oh zo ver had ik nog niet gelezenquote:
quote:
Samen plukkenquote:
quote:
Fijn dat er verbetering is. Hopelijk zet dat goed door.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Jaa leuk Engine met een muziekje erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:35 schreef engine het volgende:
[..]
Samen plukken![]()
Ik doe dat hier wel eens met blauwe bessen
Nee. Iedereen is of werken, of boodschappen halen of zit relaxt in de tuin met koffie/bier/cola.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel eens gedaan. Meestal neem ik ze mee bij m'n oudersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa leuk Engine met een muziekje erbij![]()
Oh pluk jij wel eens blauwe besjes? en dan laten weken in water om te kijken of er wormpjes in zitten?
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Schuif net iets weg waarvan ik niet weet wat het is maar het stinktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?
Of echt origineel ziekenhuisvoer?
Oh handig dat ze bij je ouders staanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Meestal neem ik ze mee bij m'n ouders![]()
Gewoon wassen en opeten geloof ik.
Tuinbonen zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuif net iets weg waarvan ik niet weet wat het is maar het stinkt
Hoe vaak per week eet jij die? Keer of 2 a 3 toch wel?quote:
Dat je niet weet wat het is is natuurlijk al ergquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben niet gewend zo vaak te eten
nul.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak per week eet jij die? Keer of 2 a 3 toch wel?
Je favoriete voer en je eet het nietquote:
met google zal toch wel te vinden zijn wat het is/was.. google lens is you friend in veel gevallen.. als het nog herkenbaar is danquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je niet weet wat het is is natuurlijk al erg
Dat is wel minder, ik had in het ziekenhuis best goed te eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben niet gewend zo vaak te eten
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kun je niet je eigen eten uitkiezen iedere dag?
Kan je geen pizza bestellen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4
Oei dat is wel heel beperkt..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4
Ziekenhuis Gouda?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel beperkt..
ben van het zkh hier gewend dat je zeker uit 6 soorten vlees, 2 of 3 soorten vis en vega kunt kiezen.
Dan nog rijst/ macaroni spullen/ aardappel op meerdere manieren
En diverse groentjes erbij..
Toetjes en soep ook meerdere keuzes.. wordt ook nog half vers geleverd op de afdeling en dan ter plekke verder bereid![]()
goed eten hiero in het zkh
(alsnog blijf ik daar liever heeel ver weg)
Nee dat is Zuyderland (Limburg) Ze vinden goed en gezond eten heeel erg belangrijk voor het herstel ook.quote:
Ik lag in Gouda, daar was het eten ook goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee dat is Zuyderland (Limburg) Ze vinden goed en gezond eten heeel erg belangrijk voor het herstel ook.
Het is net alsof je in een hotel ligt daar!
Sowieso in Geleen lig je apart, is alles te bedienen met een tablet op die kamer.. en dus heeel erg veel keus met eten en ook goed eten!
Gastvrouwen vinden het zelf ook best ver gaan hoe ze daar op de kwaliteit letten van het eten.. dat er nog op de afdeling alles afgemaakt moet worden om het maar zo vers en warm mogelijk bij de patient te krijgen.
Ah vandaar dat je dacht dat het in Gouda was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag in Gouda, daar was het eten ook goed.
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je dacht dat het in Gouda was.
Zat er net naar te kijken, zie dat het inderdaad als heel goed aangeschreven staat!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.
Volgens wie?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.
En ik had een hele leuke verpleegster.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, zie dat het inderdaad als heel goed aangeschreven staat!
Geen idee, jaarlijks worden ze aĺlemaal beoordeeld ofzo.quote:
Die leuke verpleegsters?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had een hele leuke verpleegster.
[..]
Geen idee, jaarlijks worden ze aĺlemaal beoordeeld ofzo.
maar.. het is niet meer geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had een hele leuke verpleegster.
[..]
Er valt niet veel te moven met een gebroken been en arm.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar.. het is niet meer geworden.
sbe... heb je geen move gemaakt? Keer drankje met haar doen
Nou.. ik zie wel mogelijkheden.. gse.. beetje uit de box denken he..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er valt niet veel te moven met een gebroken been en arm.
Nou dat lijkt me wat heftig maar misschien een keer daar in de kantine gaan eten want ik begrijp dat je er ook goed kunt etenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komt hij ook weer.. hoort ie wat over leuke verpleegsters![]()
![]()
![]()
ga je ook een dagje daar liggen![]()
Ah die,quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was ook een beetje bang dat de vrouwen hier jaloers zouden worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou.. ik zie wel mogelijkheden.. gse.. beetje uit de box denken he..![]()
had ik van jou toch wel verwacht eigenlijk![]()
Jijhoeft ook niet veel te moven![]()
drankje doen : rietje in beker en klaar![]()
ben mn puber ophalen
Zitten die schroeven er nog in?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er valt niet veel te moven met een gebroken been en arm.
Alles zit er nog in en dat blijft ook zo.quote:
Hoe is het Chufi?quote:
Hey SBE en hoe bevalt de nieuwe baan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles zit er nog in en dat blijft ook zo.
Stil.. lig alleen op de kamer nuquote:
O dat vind ik altijd wel lekker.quote:
Ja en die gaat het weekend knap hoog las ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand heeft ineens de oven weer aangezet buiten
Ja nu gaat het nog wel, maar morgen en zondag ppffen dan zondag ook regen enonweer er bij dat maakt het vaak zo drukkend warmquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het nu echt heerlie de peerlie hoor
Jij gaat voor heet?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het nu echt heerlie de peerlie hoor
Een patient er bij gekregenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil.. lig alleen op de kamer nu
Ah nu niet meer
Dan zou ik wel in een witte jas met stethoscoop om in het personeelsrestaurant gaan zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wat heftig maar misschien een keer daar in de kantine gaan eten want ik begrijp dat je er ook goed kunt eten![]()
ja, maar na zondag koelt het weer af.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu gaat het nog wel, maar morgen en zondag ppffen dan zondag ook regen enonweer er bij dat maakt het vaak zo drukkend warm
Maar goed klagen helpt niet we moeten het er mee doen
Ja dat wil nog wel eens wisselenquote:
Dat is wel fijn, maar we hebben het niet in de handquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar na zondag koelt het weer af.
SBE als je de kans irl krijgt.. ervoor gaan hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje bang dat de vrouwen hier jaloers zouden worden.
Prima, ik moet alleen nog veel leren.quote:
Is het totaal iets anders dan dat je normaal voor werk deed?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik moet alleen nog veel leren.
Ik mag ook op stations naar de NS kantine om te kunnen eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan zou ik wel in een witte jas met stethoscoop om in het personeelsrestaurant gaan zitten
haha ja maar zitten daar leuke vrouwenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag ook op stations naar de NS kantine om te kunnen eten.
Mijn parkiet moet ook nog toestemming geven dat ik met andere vrouwen om ga.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
SBE als je de kans irl krijgt.. ervoor gaan he
ik zou een live stream aanzetten.. kan parkietje meteen keurenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet moet ook nog toestemming geven dat ik met andere vrouwen om ga.
Wanneer kom je in beeld?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zou een live stream aanzetten.. kan parkietje meteen keuren
verbinding is slecht sbe.. je valt steeds wegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* lig/zit hier nu hard te lachen![]()
![]()
![]()
Zie je me nog niet sbe?![]()
beter kijken....
Ik denk dat mijn parkiet heeft de kabel er uit heeft getrokken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
verbinding is slecht sbe.. je valt steeds weg![]()
Ja en soms spijt achteraf dat ik het niet had gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens,
dat je iets ziet wat je eigenlijk kopen wil,
weet dat je het misschien wel niet nodig hebt,
maar toch ..................
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn parkiet heeft de kabel er uit heeft getrokken.
Ze probeert mij te beschermen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
is de parkiet jaloers?
denk dat ie merkt dat het een match made in heaven is
zelden, ben niet koop ziek haal eigenlijk alleen wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens,
dat je iets ziet wat je eigenlijk kopen wil,
weet dat je het misschien wel niet nodig hebt,
maar toch ..................
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zelden, ben niet koop ziek haal eigenlijk alleen wat ik nodig heb.
Heb wel eens iets gekocht waar ik dan later spijt van had
Jip van top tot teenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Of een Ciniclown.quote:
Dat heeft niks met koopziek te maken. Ik heb ooit wel eens een blokkendoos gezien in een aftands winkeltje voor 40 gulden ofzo. Ik wilde het eigenlijk wel hebben maar ben doorgelopen, en vriend vond het ook geen goed plan. Nog steeds spijt van. Soms moet je naar je innerlijk luisterenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zelden, ben niet koop ziek haal eigenlijk alleen wat ik nodig heb.
Heb wel eens iets gekocht waar ik dan later spijt van had
Zal ik even langs gaan?quote:
Tot het tegendeel bewezen is,dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nee nee parkiet ziet het verkeerd
mij is zeer onschuldig![]()
@:freshfruit kan dat beamen
Met je parkiet.quote:
Stuur je ons nu aan op een blinddate?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is,dat wel.
Zou best wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur je ons nu aan op een blinddate?
Even mijn lolbroek zoeken.quote:
Rode neus had je al toch?quote:
Dan is het ook een ander verhaal. Jammer is dat dan je je niet naar je eigen gevoel hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft niks met koopziek te maken. Ik heb ooit wel eens een blokkendoos gezien in een aftands winkeltje voor 40 gulden ofzo. Ik wilde het eigenlijk wel hebben maar ben doorgelopen, en vriend vond het ook geen goed plan. Nog steeds spijt van. Soms moet je naar je innerlijk luisteren
heeee ff !! gaan we zo beginnenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is,dat wel.
Ja dat ding was een boel meer waard.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het ook een ander verhaal. Jammer is dat dan je je niet naar je eigen gevoel hebt geluisterd.
Wie weet ooit
Hik, wat zeggie?quote:
Ja dat zijn dan dingen dat je je zelf achteraf wel voor je kop kan slaan hequote:
Vrimibo.quote:
Ik heb de neus van mijn opa. Die rook antiekquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan dingen dat je je zelf achteraf wel voor je kop kan slaan he
Jij hebt dus ook de Vrijmibo gehad.quote:
Ik wil zijn vleugeltje niet delen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou sbe wil je daten![]()
hij doet zijn best hiero
reageer jij niet meer
Dat is altijd handig, als je daar goed in bent dan kan je heel wat verdienen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de neus van mijn opa. Die rook antiek
Wie zit er nog bij zijn vleugeltje?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook de Vrijmibo gehad.
Jahaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wie zit er nog bij zijn vleugeltje?
die parkiet ---> even een teflon pan aan..![]()
*heb je niet van mij
Ik heb weinig met antiek,alleen een theetafeltje met inhoud.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de neus van mijn opa. Die rook antiek
@Lovelyquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wie zit er nog bij zijn vleugeltje?
die parkiet ---> even een teflon pan aan..![]()
*heb je niet van mij
@greysbones zie je nou hoe het gaat?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gniffel
die kut parkiet daar ben je zo vanaf![]()
![]()
en dan staat niks je meer in de weg![]()
![]()
oh jij sneakquote:
wat? gewoon tipje gegevenquote:
Die zit daar ook weleensquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jij sneak
[..]
wat? gewoon tipje gegeven
greys is te druk denk ik met de verjaardag vandaag
Ik heb niks met antiek ook niet in huis maar soms zie je iets wat je wil hebben. Ook al heeft het geen functie Daar ging de vraag over of je ooit iets wilde kopen en toch niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb weinig met antiek,alleen een theetafeltje met inhoud.
Je kent mij nu al te goed.quote:
Dat staat hier in huis genoeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks met antiek ook niet in huis maar soms zie je iets wat je wil hebben. Ook al heeft het geen functie
Bedoel je daar jezelf mee?quote:
Ik zit meestal.Nee,Funko poppen bijv.quote:
Hij is niet mijn maatje, wij zijn broeders.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
tja.. als ff je maatje is.. dan zegt dat wat over jou ook![]()
![]()
En SBE is een maand jonger dan ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jonge god van 25 is hij toch nog
Dat is wel gaaf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit meestal.Nee,Funko poppen bijv.
ja ja sorry bloedbroeders for life excusezquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet mijn maatje, wij zijn broeders.
Soul heeft er 8.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet mijn maatje, wij zijn broeders.
LEEF.quote:
quote:
Kom je doen?quote:
Gruss Gotti.quote:
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooiquote:
Dingetje op links heeft ook wel iets.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooi[ link | afbeelding ]
Mooi stelletjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooi[ link | afbeelding ]
Weer een overeenkomst.quote:
Ja ooit gekregen van mijn ex ik hou ervan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingetje op links heeft ook wel iets.
Die zijn wel apart. Dat beeldje links ervan is ook mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
haha zie dat jij hetzelfde zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingetje op links heeft ook wel iets.
Staat Bambi links?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog niet zo lang maar ik zet er wel bloemen in en ze zijn waterproofquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die zijn wel apart. Dat beeldje links ervan is ook mooi.
Ik heb de site opgezocht.Wat erg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je gelezen van doppelmord
van 2 nederlandse 60+ bij onz?
Me like.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ooit gekregen van mijn ex ik hou ervan.
Hey Deisyyquote:
Oh gelukkig zijn ze wel waterproof.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog niet zo lang maar ik zet er wel bloemen in en ze zijn waterproof
Als je je vlechtjes maar behoudt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga binnenkort naar de kapper.Dag knotje.
ben je er klaar mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga binnenkort naar de kapper.Dag knotje.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je je vlechtjes maar behoudt.
Kort en pittig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je er klaar mee?
zijn de ballen aangegroeid en kunnen ze nu eraf?
Wat wil je voor een kapsel?
Ik denk dat ik vooral veel in mijn boot stap. Nu ben ik onderweg naar mijn zoon, gezellig een hapje eten in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyylekker weekend? Heb je nog leuke plannen?
Hahaha jaren 70 Ze stonden bij mijn oma al op de kapstok in de gang het is Rembrandt uit Nijwegen https://www.google.com/se(...)oAk&bih=746&biw=1536 Onder geschoven kindje imo ik vind ze prachtigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gelukkig zijn ze wel waterproof.
Ik denk dat die vaasjes echt wel oud zijn.. jaren 60/70 zien ze uit. Ik vind ze wel mooi door de tekening en de kleuren. Mistaat in een hedendaags inrichting ook niet.
Dat ze deze op de kapstok had staan..
Goede vraag wel,je hebt de foto van mijn broertje gezien.Zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je er klaar mee?
zijn de ballen aangegroeid en kunnen ze nu eraf?
Wat wil je voor een kapsel?
O gezellig, geniet er vanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral veel in mijn boot stap. Nu ben ik onderweg naar mijn zoon, gezellig een hapje eten in Rotterdam.
Jij nog plannen?
Oh wauw wat een sjieke kleuren!! Het is nog veel ouder dan ik dacht (zie 1922 bij die vaas staan)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stonden bij mijn oma al op de kapstok in de gang het is Rembrandt uit Nijwegen https://www.google.com/se(...)oAk&bih=746&biw=1536 Onder geschoven kindje imo ik vind ze prachtig
kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel,je hebt de foto van mijn broertje gezien.Zoiets denk ik.
Gezellig! Weer een jaartje ouder. Morgen wordt het erg warm maar zondag is het alweer beter te doen, dus misschien toch wel gezellig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, geniet er van
Morgen Max jarig dus daar naar toe en zondag hebben we een BBQ bij mijn broer die heeft zijn zussen en de broer van zijn vrouw uitgenodigd.
Maar dat laatste weet ik nog niet of ik dat ga doen.
Heb het al eerder lang gehad,toen was ik ook opeens klaar mee.quote:
Heeft ook met Henk te maken, gaat even niet zo lekker met zijn darmen. Of niet lekker het is een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Weer een jaartje ouder. Morgen wordt het erg warm maar zondag is het alweer beter te doen, dus misschien toch wel gezellig.
Ben benieuwd of je het nu kort laat of toch weer gaat laten groeien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het al eerder lang gehad,toen was ik ook opeens klaar mee.
Heb het ook van iemand anders..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ken nog een user die dat vaak zegt he @:gebrokenglas
Heer Koen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |