Hier geen storm vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt stormlopen doet het hier ook niet he
Oh, bijna goedemorgen danquote:
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Of iedereen is spinazie halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
ja ik ga zo even koffie halen aan de overkant.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
Oh zo ver had ik nog niet gelezenquote:
quote:
Samen plukkenquote:
quote:
Fijn dat er verbetering is. Hopelijk zet dat goed door.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Jaa leuk Engine met een muziekje erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:35 schreef engine het volgende:
[..]
Samen plukken![]()
Ik doe dat hier wel eens met blauwe bessen
Nee. Iedereen is of werken, of boodschappen halen of zit relaxt in de tuin met koffie/bier/cola.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel eens gedaan. Meestal neem ik ze mee bij m'n oudersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa leuk Engine met een muziekje erbij![]()
Oh pluk jij wel eens blauwe besjes? en dan laten weken in water om te kijken of er wormpjes in zitten?
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Schuif net iets weg waarvan ik niet weet wat het is maar het stinktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?
Of echt origineel ziekenhuisvoer?
Oh handig dat ze bij je ouders staanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Meestal neem ik ze mee bij m'n ouders![]()
Gewoon wassen en opeten geloof ik.
Tuinbonen zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuif net iets weg waarvan ik niet weet wat het is maar het stinkt
Hoe vaak per week eet jij die? Keer of 2 a 3 toch wel?quote:
Dat je niet weet wat het is is natuurlijk al ergquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben niet gewend zo vaak te eten
nul.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak per week eet jij die? Keer of 2 a 3 toch wel?
Je favoriete voer en je eet het nietquote:
met google zal toch wel te vinden zijn wat het is/was.. google lens is you friend in veel gevallen.. als het nog herkenbaar is danquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je niet weet wat het is is natuurlijk al erg
Oersoepquote:
Dat is wel minder, ik had in het ziekenhuis best goed te eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben niet gewend zo vaak te eten
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kun je niet je eigen eten uitkiezen iedere dag?
Kan je geen pizza bestellen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4
Oei dat is wel heel beperkt..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
beperkt maar voor vanavond was er keuze uit 4
Ziekenhuis Gouda?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel beperkt..
ben van het zkh hier gewend dat je zeker uit 6 soorten vlees, 2 of 3 soorten vis en vega kunt kiezen.
Dan nog rijst/ macaroni spullen/ aardappel op meerdere manieren
En diverse groentjes erbij..
Toetjes en soep ook meerdere keuzes.. wordt ook nog half vers geleverd op de afdeling en dan ter plekke verder bereid![]()
goed eten hiero in het zkh
(alsnog blijf ik daar liever heeel ver weg)
Nee dat is Zuyderland (Limburg) Ze vinden goed en gezond eten heeel erg belangrijk voor het herstel ook.quote:
Ik lag in Gouda, daar was het eten ook goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee dat is Zuyderland (Limburg) Ze vinden goed en gezond eten heeel erg belangrijk voor het herstel ook.
Het is net alsof je in een hotel ligt daar!
Sowieso in Geleen lig je apart, is alles te bedienen met een tablet op die kamer.. en dus heeel erg veel keus met eten en ook goed eten!
Gastvrouwen vinden het zelf ook best ver gaan hoe ze daar op de kwaliteit letten van het eten.. dat er nog op de afdeling alles afgemaakt moet worden om het maar zo vers en warm mogelijk bij de patient te krijgen.
Ah vandaar dat je dacht dat het in Gouda was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag in Gouda, daar was het eten ook goed.
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je dacht dat het in Gouda was.
Zat er net naar te kijken, zie dat het inderdaad als heel goed aangeschreven staat!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.
Volgens wie?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was mazzel dat ik daar terecht kwam, dat ziekenhuis staat wel bekend als één vd betere in Nederland.
En ik had een hele leuke verpleegster.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, zie dat het inderdaad als heel goed aangeschreven staat!
Geen idee, jaarlijks worden ze aĺlemaal beoordeeld ofzo.quote:
Die leuke verpleegsters?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had een hele leuke verpleegster.
[..]
Geen idee, jaarlijks worden ze aĺlemaal beoordeeld ofzo.
maar.. het is niet meer geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had een hele leuke verpleegster.
[..]
Geen idee, jaarlijks worden ze aĺlemaal beoordeeld ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |