Als je je vlechtjes maar behoudt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga binnenkort naar de kapper.Dag knotje.
ben je er klaar mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga binnenkort naar de kapper.Dag knotje.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je je vlechtjes maar behoudt.
Kort en pittig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je er klaar mee?
zijn de ballen aangegroeid en kunnen ze nu eraf?
Wat wil je voor een kapsel?
Ik denk dat ik vooral veel in mijn boot stap. Nu ben ik onderweg naar mijn zoon, gezellig een hapje eten in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyylekker weekend? Heb je nog leuke plannen?
Hahaha jaren 70 Ze stonden bij mijn oma al op de kapstok in de gang het is Rembrandt uit Nijwegen https://www.google.com/se(...)oAk&bih=746&biw=1536 Onder geschoven kindje imo ik vind ze prachtigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gelukkig zijn ze wel waterproof.
Ik denk dat die vaasjes echt wel oud zijn.. jaren 60/70 zien ze uit. Ik vind ze wel mooi door de tekening en de kleuren. Mistaat in een hedendaags inrichting ook niet.
Dat ze deze op de kapstok had staan..
Goede vraag wel,je hebt de foto van mijn broertje gezien.Zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je er klaar mee?
zijn de ballen aangegroeid en kunnen ze nu eraf?
Wat wil je voor een kapsel?
O gezellig, geniet er vanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral veel in mijn boot stap. Nu ben ik onderweg naar mijn zoon, gezellig een hapje eten in Rotterdam.
Jij nog plannen?
Oh wauw wat een sjieke kleuren!! Het is nog veel ouder dan ik dacht (zie 1922 bij die vaas staan)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stonden bij mijn oma al op de kapstok in de gang het is Rembrandt uit Nijwegen https://www.google.com/se(...)oAk&bih=746&biw=1536 Onder geschoven kindje imo ik vind ze prachtig
kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel,je hebt de foto van mijn broertje gezien.Zoiets denk ik.
Gezellig! Weer een jaartje ouder. Morgen wordt het erg warm maar zondag is het alweer beter te doen, dus misschien toch wel gezellig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, geniet er van
Morgen Max jarig dus daar naar toe en zondag hebben we een BBQ bij mijn broer die heeft zijn zussen en de broer van zijn vrouw uitgenodigd.
Maar dat laatste weet ik nog niet of ik dat ga doen.
Heb het al eerder lang gehad,toen was ik ook opeens klaar mee.quote:
Heeft ook met Henk te maken, gaat even niet zo lekker met zijn darmen. Of niet lekker het is een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Weer een jaartje ouder. Morgen wordt het erg warm maar zondag is het alweer beter te doen, dus misschien toch wel gezellig.
Ben benieuwd of je het nu kort laat of toch weer gaat laten groeien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het al eerder lang gehad,toen was ik ook opeens klaar mee.
Heb het ook van iemand anders..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ken nog een user die dat vaak zegt he @:gebrokenglas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |