Hier geen storm vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt stormlopen doet het hier ook niet he
Oh, bijna goedemorgen danquote:
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Of iedereen is spinazie halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
ja ik ga zo even koffie halen aan de overkant.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen gewoon moeten werken. Ga zelf zo ook de hort op
Oh zo ver had ik nog niet gelezenquote:
quote:
Samen plukkenquote:
quote:
Fijn dat er verbetering is. Hopelijk zet dat goed door.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Jaa leuk Engine met een muziekje erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:35 schreef engine het volgende:
[..]
Samen plukken![]()
Ik doe dat hier wel eens met blauwe bessen
Nee. Iedereen is of werken, of boodschappen halen of zit relaxt in de tuin met koffie/bier/cola.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel eens gedaan. Meestal neem ik ze mee bij m'n oudersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa leuk Engine met een muziekje erbij![]()
Oh pluk jij wel eens blauwe besjes? en dan laten weken in water om te kijken of er wormpjes in zitten?
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
Zo nu rust tot de lunch....
Ontbeten gedoucht bloedgeven nieuw verband. Zie lichte verbetering
Oh ja en een smoothie![]()
Schuif net iets weg waarvan ik niet weet wat het is maar het stinktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe is het eten daar? Nog een beetje te doen?
Of echt origineel ziekenhuisvoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |