LEEF.quote:
quote:
Kom je doen?quote:
Gruss Gotti.quote:
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooiquote:
Dingetje op links heeft ook wel iets.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooi[ link | afbeelding ]
Mooi stelletjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vitrine kasten vol met "zooi" en probeert wel eens wat te lozen, ik heb er helemaal niks mee. Ze werd wat verdrietig dat ik niks wilde. Maar in de gang had ze wat vaasjes staan die wat sneu op de kapstok stonden. Die vond ik wel mooi[ link | afbeelding ]
Weer een overeenkomst.quote:
Ja ooit gekregen van mijn ex ik hou ervan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingetje op links heeft ook wel iets.
Die zijn wel apart. Dat beeldje links ervan is ook mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
haha zie dat jij hetzelfde zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingetje op links heeft ook wel iets.
Staat Bambi links?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog niet zo lang maar ik zet er wel bloemen in en ze zijn waterproofquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die zijn wel apart. Dat beeldje links ervan is ook mooi.
Ik heb de site opgezocht.Wat erg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je gelezen van doppelmord
van 2 nederlandse 60+ bij onz?
Me like.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ooit gekregen van mijn ex ik hou ervan.
Hey Deisyyquote:
Oh gelukkig zijn ze wel waterproof.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog niet zo lang maar ik zet er wel bloemen in en ze zijn waterproof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |