Doe jij het eigenlijk hetzelfde als die Donald D.?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw is dat het.![]()
Bedankt voor de tip.
Ik ben een badeendje. Als je wat wil zien moet je je onder water bevinden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt van het publiek in de zaal af.
Horders, allemaal horders!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom stelen vrouwen altijd de boxers van hun geliefde eigenlijk?
Dat was figuurlijk bedoeld poepharrie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja er zullen vast en zeker mensen zijn die veel meer hebben!
maar het niet durven te laten zien.
maaar nu heb jij idd de wereldbeker spullen uit een hotel verzamelen op je naam staan
Her Rabbit in tha house.quote:
Kunnen ze niet aan daar als ze meteen naar 2023 worden gereisdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Zolang je maar uit de buurt van Friesland blijft met je tijdreizen
Lastig,we wonen in dezelfde stad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Die grap is echt zo jaren 90quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen ze niet aan daar als ze meteen naar 2023 worden gereisd
Neem dat wijkje van jou dan maar meequote:
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.quote:
Ik zei niet welke eeuw erbijquote:
Klopt, ik was aan het werk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.
Je bedoelde 1490 toch of 1390?quote:
Heb het liefst een Doerak tussen mij en het water. Of een hele hoop lucht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een badeendje. Als je wat wil zien moet je je onder water bevinden.
Dat is je enige kans om ook maar iets in de buurt van de moderne tijd te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
Wil je even ophouden met die nieuwerwetse dingen, daar zijn ze metaal nog lang niet aan toe joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is je enige kans om ook maar iets in de buurt van de moderne tijd te komen
Misschien duurt het dan niet nog 100.000 jaar voordat er vuur in frieslan wordt 'uitgevonden'
Ik kwam het gemeentehuis uit en zag opeens een Friese Hengst staan.Waren ze met een fotoshoot bezig.Bleek een kennis van me te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik was aan het werk.
Wat is er bij de Oldehove? Staat ie ineens recht?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het liefst een Doerak tussen mij en het water. Of een hele hoop lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |