O dat is altijd mooiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam het gemeentehuis uit en zag opeens een Friese Hengst staan.Waren ze met een fotoshoot bezig.Bleek een kennis van me te zijn.
Niet de hengst maar de eigenaar.
Meer heeft een mens niet nodig.quote:
O die had mijn Beppe vroegah, met de mooiste naam voor een bootquote:
Marga Claus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is altijd mooi![]()
Ik was vanmorgen in Winsum bij een Fries Schrijfster, woont echt prachtig aan het water.
En toen moest ik werken, gelukkig stopt dit baantje bijna
Golvendanser.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
O die had mijn Beppe vroegah, met de mooiste naam voor een boot
weagednser
ik vragte of du was?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist vandaag bij de de Oldehove.
Ja echt een mooie naam voor een boot.quote:
Ow ja, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je even ophouden met die nieuwerwetse dingen, daar zijn ze metaal nog lang niet aan toe joh.
Moet ook niet veel groter.Mijn zus en man hebben echt een schip.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja echt een mooie naam voor een boot.
Boot was iets groter dan die van het plaatje
Ik heb een vriend met een mooie zeilboot en een vriend met een boerensloep. Met mooi weer ga ik mee met de boerensloep zondag. Beetje dobberen op de Friese merenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ook niet veel groter.Mijn zus en man hebben echt een schip.
Hearlik is dat.Ik heb ooit een vriend geholpen een oude Marinesloep op te knappen.Dat was een paar jarenplan maar elke zondag met een brak hoofd gingen we er mee bezig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een mooie zeilboot en een vriend met een boerensloep. Met mooi weer ga ik mee met de boerensloep zondag. Beetje dobberen op de Friese meren
Dream seft.quote:
Nee,is niet mijn muziek.quote:
SBE heeft een nieuw vriendjequote:
Ik spring gelijk op de fiets.. het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Spinazie hulp gezocht vandaag! (Noordoostpolder)
@Popeyequote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Jij kunt goed helpen vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:59 schreef engine het volgende:
Jij ookquote:
Je zou willen dat je het kon ....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik spring gelijk op de fiets.. het zonnetje schijnt
Ik heb het idee van wel.. vandaag een chinese verpleegkundige die Anniek Pfeiffer na doet uit de Sint Hubertusberg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou willen dat je het kon ....
Gaat het een beetje beter?
Gelukkig niet. Ik ben alvast begonnen met mn weekend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeneens zaterdag vandaag![]()
Aan het werk maar weer.
Fijn dat het beter lijkt te gaan!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het idee van wel.. vandaag een chinese verpleegkundige die Anniek Pfeiffer na doet uit de Sint Hubertusberg.
De laatste werkdag. En mooi in het vooruitzicht....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeneens zaterdag vandaag![]()
Aan het werk maar weer.
Neem voor mij ook maar een emmertje spinazie meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:31 schreef maily het volgende:
Hier ook even spammen
Hee gebrokenglasquote:
Niet?quote:
Gebrokenglasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
MrsL.Ach pardon, Lovely is het natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |