Uit ervaring en kom in de Christelijke sferenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij zegt dat er onevenredig veel CU in dit kabinet zit? Dat zijn ze op de congressen van de CU het totaal niet met je eens...
En nee, CU is eerder een mix van PvdA/GL en CDA, dan met VVD en D66.
Vorige keer kwam hetzelfde kabinet gewoon weer terug ? toen het geklapt was ?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Kom maar op met de verkiezingen dan! Dat gaat leuk worden
Jaaaaaaaa VVD jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hetzelfde kabinet gewoon weer terug ? toen het geklapt was ?
Mensen stemmen massaal VVD al jaren .
Ik snap er niks van
mijn gedachten ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ik kan me moeilijk voorstellen dat onze Koning voorstander zal zijn van het afschaffen van de monarchie. Zijn oudste dochter misschien nog eerder.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft hij een stem hierin dan? Hij zal toch niet zomaar geen krabbel zetten?
Dat komt omdat Mark op gezette tijden hypotheekrenteaftrek roeptquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Vorige x was het toch niet geklapt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Weinig conservatief alternatief.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
"onze koning"quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat onze Koning voorstander zal zijn van het afschaffen van de monarchie. Zijn oudste dochter misschien nog eerder.
VVD is er voor mensen met een goed salaris, topmensen. Die hoeven geen gebruik te maken van het sociaal vangnet e.d.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan stem je maar een keer met moeite wat anders hoor :p
Denk ik ook niet. Als hij het zo hard speelt verwacht ik niet dat hij zijn keutel intrekt. Laat ws liever de boel vallen.quote:
Daar trapt Drekkoning niet inquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan ik je interesseren in Volt of D66?
Ze neemt gewoon een harinkie mee voor Willy, hoeft 'ie niet te koken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat WimLex het daarmee eens is.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan ik je interesseren in Volt of D66?
Behalve over vuurwerkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar trapt Drekkoning niet in
Wij zijn het altijd eens om een vage reden, dus dat komt wel goed
Denk het ook niet hij zal er wel weer sterker uit komen zoals gewoonlijk.quote:
Dat komt omdat er geen alternatief is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ik heb de Linkse Wolk voor je in de aanbieding. Wil je overtuigd worden door een opstel van 10 A4'tjes?quote:
Alsjeblieft voor alles dat lief is stem gewoon JA21. VVD verdient het niet meer, oprotten ermee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen alternatief is.
Links valt al af.
Rechts. PVV mag toch nooit meedoen. Gelukkig maar, maar toch. BBB is dan nu een optie, maar hoe goed en zeker nu iedereen adie iets voorstelt in de provincie zit. JA21. Kan, maar klein.
Dus dan maar weer VVD.
Doe ik ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsjeblieft voor alles dat lief is stem gewoon JA21. VVD verdient het niet meer, oprotten ermee.
Ik wil ook niet dat Rutte z'n baantje kwijt raakt, elk alternatief is nog slechter dan de ander.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef Hexagon het volgende:
Zou me niks verbazen als Caroline met deze verklaring het kabinet in het zadel houdt omdat Rutte zijn baantje niet kwijt wil.![]()
https://dagblad070.nl/lan(...)vijfde-kabinet-rutte
Ik begin Caroline met de dag beter te pruimen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef Hexagon het volgende:
Zou me niks verbazen als Caroline met deze verklaring het kabinet in het zadel houdt omdat Rutte zijn baantje niet kwijt wil.![]()
https://dagblad070.nl/lan(...)vijfde-kabinet-rutte
10K is wat overdreven, maar bij 4K begint het al wel interessant te worden. Om die reden was ik ook jarenlang VVD-stemmer, maar na boventallig te zijn verklaard bij de ING.....quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Denk het ook niet hij zal er wel weer sterker uit komen zoals gewoonlijk.
Mensen moeten zich realiseren dat als je VVD stemt dat je dan minimaal 10.000¤ netto per maand moet verdienen want anders is de VVD niks voor jouw ...
Mijn pakje shag is net weer 3¤ duurder gewordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat Rutte z'n baantje kwijt raakt, elk alternatief is nog slechter dan de ander.
Heel mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Mijn pakje shag is net weer 3¤ duurder gewordenEn bedankt maar weer
Je kan er ook voor kiezen om dat geld op een andere manier te gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Is dat zijn WEF tasje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef Rnie het volgende:
Krampachtig houdt Rutte, tijdens het persmomentje, zijn tasje met papieren vast. Dat zegt al alles![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)en-spanning-loopt-op
tip Luxemburg import..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
CDA PVV gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Hexagon het volgende:
Wordt wel een leuke als Rutte nu denkt een VVD-CDA-PVV-BBB kabinet in elkaar te kunnen zetten na verkiezingen.
Als Carolien , de Omtzigt erbij haald dan weet ik het nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Hexagon het volgende:
Wordt wel een leuke als Rutte nu denkt een VVD-CDA-PVV-BBB kabinet in elkaar te kunnen zetten na verkiezingen.
Echt dan nog 10000 keer liever Carolinequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef michaelmoore het volgende:
maar ik zie Mona wel de nieuwe MP worden voor BBB
ik geef 100 euro per maand aan Afrikaquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
tip Luxemburg import..
Ik had het al geregeld 11 euro pakje.
nee die doet het niet , daar had ze iemand voor zei ze , een vrouwquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Echt dan nog 10000 keer liever Caroline
Dat hoop ik wel. Maar ben bang dat de BBB best stiekem wel heel rechts is MAAR ik kan mij vergissen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En Geert Wilders en Caroline van der Plas zullen ook niet staan te juichen om Rutte
Het mooie is ik was er nog best ok mee om die 15 euro te betalen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik geef 100 euro per maand aan Afrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |