Uit ervaring en kom in de Christelijke sferenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij zegt dat er onevenredig veel CU in dit kabinet zit? Dat zijn ze op de congressen van de CU het totaal niet met je eens...
En nee, CU is eerder een mix van PvdA/GL en CDA, dan met VVD en D66.
Vorige keer kwam hetzelfde kabinet gewoon weer terug ? toen het geklapt was ?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Kom maar op met de verkiezingen dan! Dat gaat leuk worden
Jaaaaaaaa VVD jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hetzelfde kabinet gewoon weer terug ? toen het geklapt was ?
Mensen stemmen massaal VVD al jaren .
Ik snap er niks van
mijn gedachten ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ik kan me moeilijk voorstellen dat onze Koning voorstander zal zijn van het afschaffen van de monarchie. Zijn oudste dochter misschien nog eerder.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft hij een stem hierin dan? Hij zal toch niet zomaar geen krabbel zetten?
Dat komt omdat Mark op gezette tijden hypotheekrenteaftrek roeptquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Vorige x was het toch niet geklapt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Weinig conservatief alternatief.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
"onze koning"quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat onze Koning voorstander zal zijn van het afschaffen van de monarchie. Zijn oudste dochter misschien nog eerder.
VVD is er voor mensen met een goed salaris, topmensen. Die hoeven geen gebruik te maken van het sociaal vangnet e.d.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan stem je maar een keer met moeite wat anders hoor :p
Denk ik ook niet. Als hij het zo hard speelt verwacht ik niet dat hij zijn keutel intrekt. Laat ws liever de boel vallen.quote:
Daar trapt Drekkoning niet inquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan ik je interesseren in Volt of D66?
Ze neemt gewoon een harinkie mee voor Willy, hoeft 'ie niet te koken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat WimLex het daarmee eens is.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan ik je interesseren in Volt of D66?
Behalve over vuurwerkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar trapt Drekkoning niet in
Wij zijn het altijd eens om een vage reden, dus dat komt wel goed
Denk het ook niet hij zal er wel weer sterker uit komen zoals gewoonlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |