Maar van mij niet. Ik veto.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Rutte mag wel minister van Onderwijs worden van Caroline.
Ah joh, hij heeft iig ervaring in het onderwijs, dat is al heel wat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Rutte mag wel minister van Onderwijs worden van Caroline. Fijn om maar weer eens bevestigd te krijgen dat ze bij BBB geen fuck geven om het onderwijs!
Met Rutte naar de boerderij, jumquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Rutte mag wel minister van Onderwijs worden van Caroline. Fijn om maar weer eens bevestigd te krijgen dat ze bij BBB geen fuck geven om het onderwijs!
Hoeft morgen geen geschiedenisles te geven denk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, hij heeft iig ervaring in het onderwijs, dat is al heel wat.
Nog erger is wel "anders"quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, die heeft de beloftes wel enorm ingelost ja.
Was hij zelf maar geschiedenis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeft morgen geen geschiedenisles te geven denk.
Dat zou hij sowieso al niet doen want zijn lesdag is donderdag....quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeft morgen geen geschiedenisles te geven denk.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
Men wil de asielzoekers knuffelen in Nederland
zet die mensen aan het werk en zie wat je hebt volgend jaar , en ga woningen bouwen ,veel heel veel woningen
Ben nu 55 en geloof me van af dat ik wat over politiek hoorde werd dit al geroepen woningen bouwenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
Men wil de asielzoekers knuffelen in Nederland
zet die mensen aan het werk en zie wat je hebt volgend jaar , en ga woningen bouwen ,veel heel veel woningen
Gegniffeld.quote:
Ik denk eerder dat ze het op de lange baan schuivenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop van harte dat als Rutte de boel nu laat klappen omdat hij onder druk wordt gezet door zijn achterban de VVD een ongenadig harde klap krijgt bij verkiezingen. Alle dossiers die daardoor nog verder stil komen te vallen voor minimaal een half jaar tot een jaar.
er gebeurt niks, ze gaan gewoon recess in en komen terug en gaan dan verder met de orde van de dagquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop van harte dat als Rutte de boel nu laat klappen omdat hij onder druk wordt gezet door zijn achterban de VVD een ongenadig harde klap krijgt bij verkiezingen. Alle dossiers die daardoor nog verder stil komen te vallen voor minimaal een half jaar tot een jaar.
Dweiltje erbij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Caroline zal ondertussen wel een nieuw setje ondergoed hebben aangetrokken van al deze ontwikkelingen
Den Uyll moet terug komen , die zou wel een eind aan dit gezeik maken, samen met Jan Schaeferquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:26 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
[..]
Ben nu 55 en geloof me van af dat ik wat over politiek hoorde werd dit al geroepen woningen bouwen
En ja stikstof ? We mogen niet bouwen had ik begrepen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Den Uyll moet terug komen , die zou wel een eind aan dit gezeik maken, samen met Jan Schaefer
Ook die moest luisteren naar rechters hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Den Uyll moet terug komen , die zou wel een eind aan dit gezeik maken, samen met Jan Schaefer
Dan is het zo klaar met die stikstof waanzin
Graaf jij 'm ff op?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Dat was ie ook , met de Premie A woning kon iedere vent een huis kopen , IEDEREENquote:
FOK!quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef MMXMMX het volgende:
Welke TV zender moet ik in de gaten houden vanwege dit feestje ?
Daar kan ik mij niks bij voorstellen. Gooi D66 VVD, CDA bij elkaar dan heb je al een soort CU. Zeker met het gegeven dat ze onevenredig veel voorstellen erdoorheen krijgen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is eigenlijk alleen de CU echt in de positie om het kabinet te laten vallen, dat zeg ik de hele tijd al. Want die willen eigenlijk niet eens meer in een volgend kabinet.
[..]
In de pers gaat rond dat BBB nog helemaal geen verkiezingen wil. Alle potentiële kamerleden zijn net de provincies of de Eerste Kamer in gegaan en de besten worden nu gedeputeerde. Ze hebben helemaal niemand over om de lijst te vullen, zoeken naar goede mensen en hun volledig screenen (zeker na de incidenten in Groningen) gaat wel een jaar duren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Caroline zal ondertussen wel een nieuw setje ondergoed hebben aangetrokken van al deze ontwikkelingen
Die zou de normen van die stikstof waanzin wel ff aanscherpenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook die moest luisteren naar rechters hoor.
Je hoopte dat er na Yeltsin ook een fatsoenlijke Russische president kwam?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop dat de VVD niet in het volgende kabinet zit, zichzelf opnieuw uitvindt en weer een fatsoenlijke liberale partij wordt.
ik had vroeger ook een vriendin die hard to get deed, maar als puntje bij paaltje kwamquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
In de pers gaat rond dat BBB nog helemaal geen verkiezingen wil.
Lol! Kom maar op met de verkiezingen dan! Dat gaat leuk wordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
In de pers gaat rond dat BBB nog helemaal geen verkiezingen wil. Alle potentiële kamerleden zijn net de provincies of de Eerste Kamer in gegaan en de besten worden nu gedeputeerde. Ze hebben helemaal niemand over om de lijst te vullen, zoeken naar goede mensen en hun volledig screenen (zeker na de incidenten in Groningen) gaat wel een jaar duren.
Ook PvdA en GL willen trouwens nog geen verkiezingen, die willen er eerst uit zijn of ze gaan fuseren of niet.
Wat dat betreft zou het nu laten vallen van het kabinet van Rutte wel een meesterzet zijn. BBB komt straks misschien als een soort LPF in de Kamer en links weet niet wat ze willen en gaat daar gedoe over krijgen.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar aan de andere kant zal Rutte toch niet nog een keer het mandaat gaan krijgen als ie nu bewust gaat breken... maar goed, wie dan wel...quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
In de pers gaat rond dat BBB nog helemaal geen verkiezingen wil. Alle potentiële kamerleden zijn net de provincies of de Eerste Kamer in gegaan en de besten worden nu gedeputeerde. Ze hebben helemaal niemand over om de lijst te vullen, zoeken naar goede mensen en hun volledig screenen (zeker na de incidenten in Groningen) gaat wel een jaar duren.
Ook PvdA en GL willen trouwens nog geen verkiezingen, die willen er eerst uit zijn of ze gaan fuseren of niet.
Wat dat betreft zou het nu laten vallen van het kabinet van Rutte wel een meesterzet zijn. BBB komt straks misschien als een soort LPF in de Kamer en links weet niet wat ze willen en gaat daar gedoe over krijgen.
Jij zegt dat er onevenredig veel CU in dit kabinet zit? Dat zijn ze op de congressen van de CU het totaal niet met je eens...quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niks bij voorstellen. Gooi D66 VVD, CDA bij elkaar dan heb je al een soort CU. Zeker met het gegeven dat ze onevenredig veel voorstellen erdoorheen krijgen.
Kijk naar het proefballonnetje van van Ooijen van vorige week
Tegen de tijd dat ze dááruit zijn zijn we nog drie verkiezingen verder.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Hanca het volgende:
Er staat een congres over gepland dit najaar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze dááruit zijn zijn we nog drie verkiezingen verder.
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er staat een congres over gepland dit najaar.
Ons boerinneke van BBBquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rutte zal er inderdaad misschien op gokken dat er bij de andere partijen niemand is die premierwaardig is..
Het is logisch dat PvdA en GL hopen dat ze daar dichter bij een antwoord komen. Zou gek zijn als ze dat niet dachten.quote:
Ik sluit niet uit dat die inderdaad gewoon de grootste gaat wordenquote:
Allicht dat ze dat hopen, maar dat betekent nog niet dat ze in het najaar ook daadwerkelijk gefuseerd zijn. Veel te veel krachten binnen beide partijen die zo'n fusie helemaal niet zien zitten en dan zitten er ook nog wat ego's in de weg. Dit gaat nog jaren duren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is logisch dat PvdA en GL hopen dat ze daar dichter bij een antwoord komen. Zou gek zijn als ze dat niet dachten.
Bij eventuele nieuwe verkiezingen denk ik zeker wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat die inderdaad gewoon de grootste gaat worden
Ik denk niet dat WimLex het daarmee eens is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Bij eventuele nieuwe verkiezingen denk ik zeker wel.
Maar of ze dan gelijk president is?
Een tijdje geleden heeft ze zelf al aangegeven dat ze dat zelf niet wil, maar wel iemand heeft die die taak op zich zou kunnen/willen nemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Bij eventuele nieuwe verkiezingen denk ik zeker wel.
Maar of ze dan gelijk president is?
Heeft hij een stem hierin dan? Hij zal toch niet zomaar geen krabbel zetten?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat WimLex het daarmee eens is.
Die gaat het zelf niet doen heeft ze gezegd, daar had ze iemand voor , ik denk Monaquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ons boerinneke Mw van der Plas van BBB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |