Je plaat slaat over.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
Men wil de asielzoekers knuffelen in Nederland
zet die mensen aan het werk en zie wat je hebt volgend jaar , en ga woningen bouwen ,veel heel veel woningen
Als we voor het slapen gaan nog niets weten, blijft het kabinet zitten. Zo zit ik er een beetje in.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Definieer de uitslag? Een echte uitslag heb je pas morgen in de ministerraad, maar ik verwacht in de loop van de nacht wel lekjes. Gisteren was het zo rond middernacht klaar.
Welke bronnen heeft hij als niemand aanwezig is?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:41 schreef Gehrman het volgende:
Sfeer is zeer slecht volgens Noorlander.
ik weet dat ze heel graag werkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Afrikanen werken niet. Je leeft in een illusie.
Of ze zijn er heel snel uit dat het niet meer zal lukken, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we voor het slapen gaan nog niets weten, blijft het kabinet zitten. Zo zit ik er een beetje in.
Tsja, zij wilden ook graag Rutte in het zadel houden als premier en daar hebben ze nou eenmaal een prijs voor moeten betalen. Dat ze dan nu ineens buyers remorse hebben is hun eigen probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Van wat ik een beetje in de wandelgangen hoor is dit dus het gevolg van een regeerakkord dat iets te veel D66 is voor de VVD leden. Dus dit komt niet alleen van Rutte.
Ja de onvrede bij de VVD is natuurlijk enorm, dat zag je een paar weken geleden op het congres wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Van wat ik een beetje in de wandelgangen hoor is dit dus het gevolg van een regeerakkord dat iets te veel D66 is voor de VVD leden. Dus dit komt niet alleen van Rutte.
Ja, dat zeg ik. Als het kabinet valt komen ze daar echt wel ruim voor middernacht mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of ze zijn er heel snel uit dat het niet meer zal lukken, dat kan ook nog.
met de huidige peilingen wordt Rutte VVD weer herkozenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja de onvrede bij de VVD is natuurlijk enorm, dat zag je een paar weken geleden op het congres wel.
Nee hoor. Gewoon tijd om de boel te laten springen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, zij wilden ook graag Rutte in het zadel houden als premier en daar hebben ze nou eenmaal een prijs voor moeten betalen. Dat ze dan nu ineens buyers remorse hebben is hun eigen probleem.
Peilingen voor een kabinetsbreuk zijn doorgaans niets waard.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de huidige peilingen wordt Rutte weer herkozen
Zal alleen maar meer worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de huidige peilingen wordt Rutte weer herkozen
Ach, ik denk niet dat Rutte er vies van is als er iets de geschiedenis ingaat als "De tweede nacht van Rutte".quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we voor het slapen gaan nog niets weten, blijft het kabinet zitten. Zo zit ik er een beetje in.
Nog niet. Tijd voor een polletje.quote:
Jah!quote:
Wat was de eerste?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat Rutte er vies van is als er iets de geschiedenis ingaat als "De tweede nacht van Rutte".
De kamer gaat morgen met reces, dus als ze vandaag/vannacht niet vallen zitten ze de hele vakantie nog, en dan zal er ondertussen wel eea gladgestreken zijn.
Als de anderen dat ook doen is het einde verhaalquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Rutte heeft ook gezegd dat hij wat aan de instroom ging doen natuurlijk. Dus ik verwacht wel dat hij zijn poot stijf gaat houden. Dat zou imo wel voor hem spreken.
Linksom of rechtsom (no pun intended); Rutte wint.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Rutte heeft ook gezegd dat hij wat aan de instroom ging doen natuurlijk. Dus ik verwacht wel dat hij zijn poot stijf gaat houden. Dat zou imo wel voor hem spreken.
Spoileralertquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Zwarte rook uit het Sixtijnse Kapel.
Als het echt zo voltrekt, ja. Dan zeker, maar het is dan ook een doorgewinterd politicus.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom (no pun intended); Rutte wint.
Zeker, ik ben geen VVD stemmer of Rutte fan, maar ik kan hier toch wel weer van genieten op een bepaalde manier.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als het echt zo voltrekt, ja. Dan zeker, maar het is dan ook een doorgewinterd politicus.
Tja, links kan straks ook niet zonder hen. Zelfs als je zou beginnen bij BBB+GL+PvdA, dan nog is er geen meerderheid haalbaar zonder VVD. Zeker niet omdat D66 enorm hard tekeer is gegaan tegen BBB (ben benieuwd of ze bij een nieuwe campagne van strategie wijzigen). Dus wat afstand nemen van links kan in principe voor de VVD geen kwaad. Rechts heeft nou eenmaal een meerderheid in dit land, helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef BlackLining het volgende:
Rutte klinkt ook al alsof ie campagne aan het voeren is met dat de eerste oorlog in 80 jaar verhaaltje. Alvast terloops de peilingen noemen.
Je committeert je zo wel vrij hard aan boosrechts als VVD zijnde. Bijzondere gok.
Als ze breken dan denk ik dat de taxatie van de VVD is dat ze met BBB de kans hebben om in het centrum van de coalitie te komen. In plaats van altijd de rechtsbuiten te zijn. Dat is wel aantrekkelijk natuurlijk. Ik weet niet of dat committeren aan boosredhts is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef BlackLining het volgende:
Rutte klinkt ook al alsof ie campagne aan het voeren is met dat de eerste oorlog in 80 jaar verhaaltje. Alvast terloops de peilingen noemen.
Je committeert je zo wel vrij hard aan boosrechts als VVD zijnde. Bijzondere gok.
Dan moet de VVD wel Rutte lozen want Caroline wil niet met hem in zee: https://www.volkskrant.nl(...)gaan-komen~bacb9b4a/.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze breken dan denk ik dat de taxatie van de VVD is dat ze met BBB de kans hebben om in het centrum van de coalitie te komen. In plaats van altijd de rechtsbuiten te zijn. Dat is wel aantrekkelijk natuurlijk. Ik weet niet of dat committeren aan boosredhts is.
De vorige keer scheidden de wegen ook. En kwam alles ook goed.
ben ook geen VVD fan maar een kabinet BBB VVD kan wel wat voortvarend te werk gaanquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, ik ben geen VVD stemmer of Rutte fan, maar ik kan hier toch wel weer van genieten op een bepaalde manier.
Carolien zal weinig keus hebben, vermoedelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan moet de VVD wel Rutte lozen want Caroline wil niet met hem in zee: https://www.volkskrant.nl(...)gaan-komen~bacb9b4a/.
Mark Mugabe wint alle verkiezingen tot ie bijna 100 is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom (no pun intended); Rutte wint.
Nee, dat wilden Kaag en Segers ook niet. Oeps.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan moet de VVD wel Rutte lozen want Caroline wil niet met hem in zee: https://www.volkskrant.nl(...)gaan-komen~bacb9b4a/.
Kaag wilde nieuwe politiek, zie hier het resultaatquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat wilden Kaag en Segers ook niet. Oeps.
Ja, die heeft de beloftes wel enorm ingelost ja.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kaag wilde nieuwe politiek, zie hier het resultaat
Wat wil je dan te rechter zijde van de VVD nog laten aansluiten? JA21 en CDA ofzo? Kom je er naar sure waarschijnlijkheid ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze breken dan denk ik dat de taxatie van de VVD is dat ze met BBB de kans hebben om in het centrum van de coalitie te komen. In plaats van altijd de rechtsbuiten te zijn. Dat is wel aantrekkelijk natuurlijk. Ik weet niet of dat committeren aan boosredhts is.
De vorige keer scheidden de wegen ook. En kwam alles ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |