Vast, maar de weerstand tegen Mark Rutte is onderhand wel een probleem aan het worden voor zo'n coalitie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Maar ben bang dat de BBB best stiekem wel heel rechts is MAAR ik kan mij vergissen.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In plaats van toegeven dat je fout zat ga je nu maar doelpalen verzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor , laat ze maar een motie indienen , ben bang dat Groen Links , PVDA en D66 ( en DENK natuurlijk) hier niet in mee gaat.
PVV weet ik niet , want wat voor moslims geldt , geldt dan ook voor jodenIk ben inmiddels overleden
Van der Plas is behoorlijk rechts, maar in een aantal provincies lijken ze lang zo rechts niet. Hoe BBB er na verkiezingen uit ziet op de links-rechts schaal, is wat mij betreft dus gewoon onduidelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Maar ben bang dat de BBB best stiekem wel heel rechts is MAAR ik kan mij vergissen.
Dat wijf is tijdens corona een wappie geworden. Liever niet!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Jojoke het volgende:
Mona is leuk als staatssecretaris, misschien minister. Maar ik weet niet of ze voldoende politiek vaardig is om een rammelende coalitie bij elkaar te houden. Dat is toch de belangrijkste rol van een premier, naast Nederland vertegenwoordigen in het buitenland.
Volgens de Volkskrant praten ze in verschillende samenstellingen. Concludeer daar uit wat u wil.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:51 schreef Starhopper het volgende:
Als je de kop van De Telegraaf mag geloven kan het elk moment gebeuren![ afbeelding ]
Waarom niet gewoon in een kringetje en dat ieder evenveel tijd krijgt om per subonderwerp te praten?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant praten ze in verschillende samenstellingen. Concludeer daar uit wat u wil.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een kringetje en dat ieder evenveel tijd krijgt om per subonderwerp te praten?
quote:Door het raam is te zien hoe hij (Rutte, trein2000) in wisselende samenstelling spreekt met VVD-bewindslieden of juist met CDA’ers of D66’ers.
Ja, dus soms met VVD'ers, soms met D66'ers, soms met CDA'ers. Het waarom wordt daar trouwens niet mee verklaard.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wisselende samenstelling is toch niet samen met elkaar?
Meestal doe je dat soort dingen niet uit luxe.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dus soms met VVD'ers, soms met D66'ers, soms met CDA'ers. Het waarom wordt daar trouwens niet mee verklaard.
Dat klinkt niet best!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant praten ze in verschillende samenstellingen. Concludeer daar uit wat u wil.
En de ganzenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ondertussen luisteren wat de journalisten zeggen. :p
Wel grappig dat de journalisten dezelfde plaatjes/tekst hebben maar het verhaal bij een ander heel anders kan overkomen.quote:
Tjah, misschien is Rutte wel te pruimen in een rechtse coalitie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vast, maar de weerstand tegen Mark Rutte is onderhand wel een probleem aan het worden voor zo'n coalitie.
Die kicken hierop joh. Beetje cru misschien, maar dit zijn in hun vakgebied de mooie momenten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:04 schreef -XOR- het volgende:
Medelijden met de journalisten bij die deur.
Dat gaat dan ook niet gebeuren. Die komen zo naar buiten met de boodschap "Wordt vervolgd".quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:33 schreef Black_Baron het volgende:
Ik vind het raar dat dit nu opeens de val kan gaan worden.
Mark heeft z'n connectiesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat er nog een pizzeria zo laat open is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |