niet mijn OPquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij nader inzien.
Een matige OP. De plaatjes laadde later in.
Ok Barneyquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een uitdaging
Op wie? Een FOK!ster denk je?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco gedraagt zich anders de laatste twee maanden.
Ik denk dat hij verliefd is.
Wellicht @Speedfightquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op wie? Een FOK!ster denk je?
Ik ben ook al tijden verliefd maar blijf altijd m'n eigen saaie zelf.
Op zoek naar vleugels?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik begin nu aan een halve liter Red Bull.
Het is een gym meme onder steroïden gebruikers.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:15 schreef GGMM het volgende:
Uitstekende TS
Uitstekende OP
Rare TT, maar ik volg al die Reddit "grapjes" niet. (heb wel wat beters te doen)
al met al:
8/10
Ik heb nog een andere FOK!ker ontmoetquote:
namenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere FOK!ker ontmoet
Dit raakt mij diep.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere FOK!ker ontmoet
Kom cyclen broquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een gym meme onder steroïden gebruikers.
Waarom ben jij niet mijn handlanger in WK vrouwenvoetbal?quote:
Een steek voor @ChevyCapricequote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet mijn handlanger in WK vrouwenvoetbal?
Staat die net een trede hoger dan Paultjuhhh?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezien Paul de eerdere ontmoeting was zullen we in de vijver van PietjePuk moeten vissen.
🤨quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik t nietquote:
Ik wilde chevy een kans geven om zich te profileren als een goede mod.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Liev welquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde chevy een kans geven om zich te profileren als een goede mod.
quote:
Dit bespreken we niet voor de schermen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag Chevy na het VWK weer F1 in?
@Zipportalquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit bespreken we niet voor de schermen.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net zo slecht als de aanname van Lakaka.
Dat hoor je tegen die tijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:43 schreef GGMM het volgende:
ik hap wel, dan krijgt hij ook eens wat aandacht
[..]
En dan??
Ga je een Vocaroo inspreken dan? HAHAHAHAquote:
Ik mis @Dj_Day-Vquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga je een Vocaroo inspreken dan? HAHAHAHA
Was 2 dagen geleden nog online zie ikquote:
Jij mist niet zijn 'waarom gaat iedereen op mij?' tirades?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was 2 dagen geleden nog online zie ik
Tering dat is lang geleden. En nee ik mis het niet ik heb dat gewoon netjes van hem overgenomen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij mist niet zijn 'waarom gaat iedereen op mij?' tirades?
Ik gun het je van hartequote:Op donderdag 6 juli 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vrienden
Nog één weekje, en dan maar weer eens vakantie. En ik ben er nogal aan toe!!
@:jojoortje
Ga je weer weg?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vrienden
Nog één weekje, en dan maar weer eens vakantie. En ik ben er nogal aan toe!!
@:jojoortje
Heerlijk, dat raad ik je zeker aan. Nadat je dat examen met vlag en wimpel hebt gehaald verdien je het om goed uit te rusten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte
Ik kreeg toevallig een mailtje afgelopen vrijdag dat ik nog uren moet opmaken van vorig jaar. Ik overweeg dus ook om in de week van 17 t/m 31 juli vrij te nemen.
Maar ik heb het te druk om samen iets te doen sorry
Waar gaat de reis nu heen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker! Voor vijf weken zelfs.
Dat zegt hij toch netquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen.
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen.
Neem een koffer vol Gimenez shirtjes mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.
Ik ga uiteraard proberen of ik mensen kan spotten met Gimenez-shirtjes in de Walmart.
Dan gaan ze vragen wie in vredesnaam ‘Prijsvrij’ is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem een koffer vol Gimenez shirtjes mee.
Gouden Handel.
Een Mexicaan maakt zich daar niet zo druk om. Zeker gezien het gemiddelde Mexicaanse voetbalshirtjes in de competitie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaan ze vragen wie in vredesnaam ‘Prijsvrij’ is.
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Mexicaan maakt zich daar niet zo druk om. Zeker gezien het gemiddelde Mexicaanse voetbalshirtjes in de competitie.
Si Si Santiago Gimenez.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.
Maar ik ben oprecht wel benieuwd of die gekke Mexicanen inmiddels Feyenoord kennen. Ik merk de laatste reizen wel steeds meer bij buitenlanders dat ze Feyenoord volgen, in plaats van dat ze gelijk beginnen over hoe goed Ajax was in 18/19 met de Ligt en de Jong. Das op zich wel leuk als je het over Feyenoord kan hebben, zeker als je met een flinke taalbarrière communiceert.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Si Si Santiago Gimenez.
En dan zingen. Dat gaat vast een topreis worden.
Pas je wel op voor de drugsoorlog?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gestoorde Mexicanen goden, jammer dat ik die Gold Cup ellende net misloop. Anders was ik wel een goed kroegje binnengewandeld met een Santi-shirtje. Heb op het WK2018 nog Duitsland-Mexico gekeken in een kroegje met Mexicanen, dat was wel een goeie
Lekker man. Geniet ervan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.
Ik ga uiteraard proberen of ik mensen kan spotten met Gimenez-shirtjes in de Walmart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van moeke gekregen. Die gooide toch nie wegquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan.reisveslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@GGMM Dit onbeschrijfelijk domme everzwijn zal het ook nooit leren.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan.Ik ga geen reisveslagen plaatsen op Fok. Alhoewel ik wellicht een fotootje plaats hier als ik op een leuke plek Feyenoord aan het kijken benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Erg jammer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga geen reisveslagen plaatsen op Fok. Alhoewel ik wellicht een fotootje plaats hier als ik op een leuke plek Feyenoord aan het kijken ben
Je bent een papzakquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van moeke gekregen. Die gooide toch nie weg![]()
Beter schijt op je gezicht dan die snavel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland Het is verstandig dat je niet alle Aziatische gewoontes overneemt!
[ twitter ]
Gewoon NBA topicquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
Hier vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef Bezsen het volgende:
Nog geen morgen van oudgedienden Tarado en tong
Ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Goeiemorgen.
Oorverdovende stilte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen makkers
Woordle 748 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 544 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Belgische cartoonist Kamagurka is de vijfde gast in Zomergasten. De Vlaamse kosmoloog Thomas Hertog, filmmaker Hoyte van Hoytema, oud-Kamervoorzitter en politicus Khadija Arib en schrijfster Bibi Dumon Tak werden eerder al aangekondigd als gasten in het nieuwe seizoen.quote:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland Heerenveen hun nieuwe shirt
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)quote:
De tijd van Imca Marina.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)
Tot morgen brother.quote:
Tot morgen.quote:
🤣quote:
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een vreselijke user
kan je niet opkankeren
wat ga je daar doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.
Maar ik ben oprecht wel benieuwd of die gekke Mexicanen inmiddels Feyenoord kennen. Ik merk de laatste reizen wel steeds meer bij buitenlanders dat ze Feyenoord volgen, in plaats van dat ze gelijk beginnen over hoe goed Ajax was in 18/19 met de Ligt en de Jong. Das op zich wel leuk als je het over Feyenoord kan hebben, zeker als je met een flinke taalbarrière communiceert.
kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?
Jezus Anus wat een onnodige aanval is dit.
Na Rob van der Roemers in 2022 nemen eind volgende maand violiste Emmy Verhey en haar dochters het volkslied voor hun rekening voor de start van de Formule 1 Grand Prix op Zandvoort. Dat maakte de Bommelse wereldster gisteravond zelf bekend na haar concert in de wijnkelder van Wijnand van der Flier. Ze doet de zogenaamde Pre Race Show samen met DJ Dahne van der Brakel. Aka D.J. Daffie. Niet te verwarren met de sopraan haantje de voorste, Jiel kuikentjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tot morgen.
(En nu niet meer terugkomen vandaag hè?)
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na Rob van der Roemers in 2022 nemen eind volgende maand violiste Emmy Verhey en haar dochters het volkslied voor hun rekening voor de start van de Formule 1 Grand Prix op Zandvoort. Dat maakte de Bommelse wereldster gisteravond zelf bekend na haar concert in de wijnkelder van Wijnand van der Flier. Ze doet de zogenaamde Pre Race Show samen met DJ Dahne van der Brakel. Aka D.J. Daffie. Niet te verwarren met de sopraan haantje de voorste, Jiel kuikentjes.
,,Wij spelen dan op de race-kak baan zelf, vlak voor de start. Twee nummers mogen we brengen, het Wilhelmus en de Second Waltz. En daarna moeten we heel snel aan de kant, want dan gaan de coureurs starten voor de wedstrijd”, aldus Verhey gisteravond bij de omroep Omhoeken en omstreken.
Een optreden bij een sportevenement is niet nieuw voor Emmy, die bijvoorbeeld in 1995 optrad in de Arena tijdens de rust van Ajax-N.I.V.O.-Sparta in de halve finale van de Champions League tussen Ajax en de legendarische Bommelse club in de Amsterdam Arena. Dat betekende destijds haar internationale doorbraak. ,,Toen speelde ik ook de Second Waltz en dat heeft heel veel teweeg gebracht.” 'De tweede viool, is nooit zo perfect gestreken geweest.'
Emmy voelt zich vereerd met het verzoek uit Zandvoort. ,,Mijn orkest kan niet wachten. Ik volg Gijs van Lennep al jaren en toen ik gevraagd werd om met mijn klein orkest vóór de start van de F1 race in Zandvoort op te treden, was ik meteen laaiend enthousiast. Ook alle mensen in mijn orkest trouwens! Samen met DJ Eric Vos gaan we er een spetterende show van maken voor de tv-kijkers wereld-en Boemelwijd.”
Herman.
Tusten. Dit was lippen adem op tong op FB.
Zak in de stront.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zet toch in op @:KingRoland
@Dj_Day-V post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.quote:
En als je uit Oss komt ben je voor...?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland Het is verstandig dat je niet alle Aziatische gewoontes overneemt!
[..]
@:dj_day-v post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.
Topquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor...?
Uit Oss, ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dj_day-v post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.
Top sjankerlulquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor...?
@AFCNiels nog altijd Splinter toch? Al begint ze wel dik te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Kabinet gaat vallen, op naar NWS/POL!
[ afbeelding ]
nee niet echt per se alleen voor davy maar ik denk dat God davy naar ons heeft teruggebracht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
????
Ga je voor Davy elke zondag naar de kerk
Ook jij en @Tarado zijn redelijk standvastig als het op UI's aankomt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb m'n UI sinds januari 2001. Ontworpen door Vork.quote:
Mooie zaadbaan jongen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Heerlijk dat thuiswerken.
Ik heb al twee keer gefapt.
@:tong80 @:kukelecucktsju10
Wat is daar te doen, oefenwedstrijd?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
Zo, koud bier in de tas, op naar Barendrecht
Wel uitkijken met dit weer sport kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het heetst van de dag zie ik, gelukkig heb je koud bier
In het Amsterdamse Bos, of waar spelen ze dat?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel uitkijken met dit weer sport kijken.
Vorig jaar was ik in Amsterdam om te kijken naar Nederland tegen Engeland cricket met 33 graden.
Ik ben daarna vier weken verbrand geweesten ik was nog niet eens zo verbrand als de etnisch britten
Ja bij VRA, Amsterdamse bos.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het Amsterdamse Bos, of waar spelen ze dat?
Ik gok een nulletje of vier voor den boschquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:27 schreef tong80 het volgende:
Vandaag Ajax-FC Den Bosch en Engeland doet alsof de wereld er van afhangt tegen de Aussies.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gok een nulletje of vier voor den bosch
Ik meen dat het in de lift is gegaan qua niveau door Indiase expats maar het was uiteraard bekakter dan hockey.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Wel een typisch volk dat in Nederland/Amsterdam cricket doet @:tarado
Die gedragen zich nog Britser dan britten
Smeer je maar goed inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar Awakenings
@:onlogisch @:neef_wuppie (rip)
Ik hoef eigenlijk niet eens meer verder te kijken, Splinter kan op mijn stem rekenen, ook met een maatje meer!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:afcniels nog altijd Splinter toch? Al begint ze wel dik te worden
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 749 5/6
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 545 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟩⬜⬜🟩⬜ 🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟨⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩 🟨🟩🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZHJhYWQsYmxlZWs6bmw
Showoff.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩⬜🟨🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩⬜🟨🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
quote:
Hihi, don't worry. Ik zal het hierbij laten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:01 schreef GGMM het volgende:
Sow dan
@:yasmin__x komt met gestrekt been de SC binnen. Het zal hier nog heel lang onrustig blijven.
Ik ga nog liever dood.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien is vrouwenvoetbal wat voor jou
🤨quote:
Sterf dan. En rot hier op.quote:
Ik ben bang dat jij eerst aan de beurt bent.quote:
quote:De politie heeft zaterdag met man en macht gezocht naar een vermiste mountainbiker. De man van begin twintig verdween zaterdagmiddag rond 12:00 uur spoorloos in de omgeving van De Steeg. Rond 17:15 uur bleek echter dat hij gewoon thuis was.
🤔quote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Z'n gezelschap niet geinformeerd dat hij ermee kapte dus?
Hier sluit ik mij graag bij aanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kom eventjes zeggen dat ik @:dombohetolifantje1 een ontzettend leuke user vind.
En dat was het, tot morgen
Mooi en terecht compliment.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kom eventjes zeggen dat ik @:dombohetolifantje1 een ontzettend leuke user vind.
En dat was het, tot morgen
Eenmaal aan de zooi zeg ik de aardigste dingen over mensenquote:
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij eerst aan de beurt bent.
Onbeantwoorde liefdes zijn een hel.quote:Op zondag 9 juli 2023 01:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eenmaal aan de zooi zeg ik de aardigste dingen over mensen
En nadat @:dombohetolifantje1 een vreselijk verlies in de liefde heeft geleden vandaag gunde ik hem een compliment.
Las op Reddit ook al goeie dingenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
To catch a killer 8.5/10
Check deze review @:ggmm @:scrummie
Jeetjequote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
@:gurneyisbestoke is een gore tyfusjunk
(En hevig teleurgesteld dat Awakenings is afgelast.)
Wat een watjes daar.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Voor een beetje bliksem, pff.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Hoi, je mening over Danny Rook graag.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:48 schreef Speedfight het volgende:
Haaiiii
Woordle 750 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 546 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟩⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe laat begint die race toch niet om 1600 uur he
kut britten altijd met die rare tijden
Je Hamilton-topic is al bezig aan het 10e deel.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe laat begint die race toch niet om 1600 uur he
kut britten altijd met die rare tijden
Weet je al wat?quote:
beetje jammer dat ik daar niet meer kan posten dan waren de views 2 keer zo hoog geweest in die topicquote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je Hamilton-topic is al bezig aan het 10e deel.
Niet zo'n fan van het Sinterklaasjournaal en jij?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoi, je mening over Danny Rook graag.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit lijkt me dan ook iets voor kinderen (en debielen).quote:Op zondag 9 juli 2023 18:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van het Sinterklaasjournaal en jij?
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik daar niet meer kan posten dan waren de views 2 keer zo hoog geweest in die topic
JA VRAAG MIJ DAN NIET WIE DANNY ROOK IS!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit lijkt me dan ook iets voor kinderen (en debielen).
DAT VRAAG IK TOCH OOK HELEMAAL NIET!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 19:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
JA VRAAG MIJ DAN NIET WIE DANNY ROOK IS!!!
Dat is beter dan andersom.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een gat in mijn onderbroek.
Een nieuwe kopen, of zonder ondergoed door het leven gaan, keuzes, keuzes, keuzes.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een gat in mijn onderbroek.
Blijkbaar is @fetX niet het type man die graag onderbroeken in zijn hol stopt. Dit vind ik een keuze die je gewoon moet respecteren, ook al is het niet jouw keuze.quote:
Anno 2023 is het toch heel normaal om je eigen keuze bij iemand door zijn strot te duwen?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar is @:fetX niet het type man die graag onderbroeken in zijn hol stopt. Dit vind ik een keuze die je gewoon moet respecteren, ook al is het niet jouw keuze.
Hoe is het met je pols makker?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Anno 2023 is het toch heel normaal om je eigen keuze bij iemand door zijn strot te duwen?
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven haddenquote:Op zondag 9 juli 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:Knutdeijsbeer
@:Saind
Hallo maat.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven hadden
@VanHallenquote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef Bezsen het volgende:
Toen we nog klassemods hadden
@:DeGuitarist
@:Morpheus2002
@:DonRaja
Toen gingen de topics dacht ik ook het snelste na middernacht.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven hadden
Dit had ik al verwacht en verbaasd mij niets.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Je reactie omtrent de Szymanski-saga?
Klopt.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen gingen de topics dacht ik ook het snelste na middernacht.
Mooi was die tijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:Knutdeijsbeer
@:Saind
Weet wel dat hij toen een chickie had uit JNG (een modje) maar die was zeker 18 of 19 geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Papte die niet aan met minderjarige users.
Ik sprak kapo vandaag nog. Prima userquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
@:kapiteintje die het over zuurtjes en zoutjes had genot
Toen vormde @Alaphilippe_ , @RensAjacied en ik de VBL SC jongeren crewquote:Op zondag 9 juli 2023 20:43 schreef Oriente het volgende:
Ik vond VBL altijd maar eng eng eng toen ik net op FOK! zat in 2012
Maar was toen ook 16 (lol)
Ik mis kapiGodquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjetquote:Op zondag 9 juli 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen vormde @:Alaphilippe_ , @:rensajacied en ik de VBL SC jongeren crew
Wij hebben hem gemaakt tot de persoon die die is.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjet
voor stylo:quote:Op zondag 9 juli 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo postte een paar jaar geleden wel opeens even. (Nog) niet gesneuveld in Syrië.
Jammer zeg, echt jammer.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds ik geen mod meer ben begeef ik me hier helaas wat minder.
vandemar dood ja?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:00 schreef Bezsen het volgende:
@:vandermar was die gek met hooikoorts
Heeft mij ooit overtuigd om 2 ruggen op Djokovic te zetten voor winst wimbledon.
In de tijd dat ik nog geen geld had
Andy Murray won en ik kon de huur niet meer betalen.
Skere tijden!
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:00 schreef Bezsen het volgende:
@:vandermar was die gek met hooikoorts
Heeft mij ooit overtuigd om 2 ruggen op Djokovic te zetten voor winst wimbledon.
In de tijd dat ik nog geen geld had
Andy Murray won en ik kon de huur niet meer betalen.
Skere tijden!
Sunny days wouldn't be special if it wasn't for rainquote:
Als je die kop ziet weet je toch direct dat je daar niet op moet klikken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Bij het bekijken van de onderstaande video werd er vermeld dat ik dit moest delen met vrienden die ook van hoogstaande snack journalistiek houden.
bij dezen
@:littlerabbit @:mortaxx
Helaas @KingRoland , maar hier ga ik echt niet op klikken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Bij het bekijken van de onderstaande video werd er vermeld dat ik dit moest delen met vrienden die ook van hoogstaande snack journalistiek houden.
bij dezen
niet geklikt floplandquote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
bij dezen
Enkel kinderen klikken hier op.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
bij dezen
Groot gelijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sorry, ik zat aan de drugs vandaag.
succesquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Succes en sterkte vandaagquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Herman.
Sterkte vriendquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Herman.
Succes en sterkte vandaag Tong!quote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |