JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
Hier vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef Bezsen het volgende:
Nog geen morgen van oudgedienden Tarado en tong
Ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Goeiemorgen.
Oorverdovende stilte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen makkers
Woordle 748 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 544 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Belgische cartoonist Kamagurka is de vijfde gast in Zomergasten. De Vlaamse kosmoloog Thomas Hertog, filmmaker Hoyte van Hoytema, oud-Kamervoorzitter en politicus Khadija Arib en schrijfster Bibi Dumon Tak werden eerder al aangekondigd als gasten in het nieuwe seizoen.quote:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland Heerenveen hun nieuwe shirt
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)quote:
De tijd van Imca Marina.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)
Tot morgen brother.quote:
Tot morgen.quote:
🤣quote:
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een vreselijke user
kan je niet opkankeren
wat ga je daar doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.
Maar ik ben oprecht wel benieuwd of die gekke Mexicanen inmiddels Feyenoord kennen. Ik merk de laatste reizen wel steeds meer bij buitenlanders dat ze Feyenoord volgen, in plaats van dat ze gelijk beginnen over hoe goed Ajax was in 18/19 met de Ligt en de Jong. Das op zich wel leuk als je het over Feyenoord kan hebben, zeker als je met een flinke taalbarrière communiceert.
kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?
Jezus Anus wat een onnodige aanval is dit.
Na Rob van der Roemers in 2022 nemen eind volgende maand violiste Emmy Verhey en haar dochters het volkslied voor hun rekening voor de start van de Formule 1 Grand Prix op Zandvoort. Dat maakte de Bommelse wereldster gisteravond zelf bekend na haar concert in de wijnkelder van Wijnand van der Flier. Ze doet de zogenaamde Pre Race Show samen met DJ Dahne van der Brakel. Aka D.J. Daffie. Niet te verwarren met de sopraan haantje de voorste, Jiel kuikentjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tot morgen.
(En nu niet meer terugkomen vandaag hè?)
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na Rob van der Roemers in 2022 nemen eind volgende maand violiste Emmy Verhey en haar dochters het volkslied voor hun rekening voor de start van de Formule 1 Grand Prix op Zandvoort. Dat maakte de Bommelse wereldster gisteravond zelf bekend na haar concert in de wijnkelder van Wijnand van der Flier. Ze doet de zogenaamde Pre Race Show samen met DJ Dahne van der Brakel. Aka D.J. Daffie. Niet te verwarren met de sopraan haantje de voorste, Jiel kuikentjes.
,,Wij spelen dan op de race-kak baan zelf, vlak voor de start. Twee nummers mogen we brengen, het Wilhelmus en de Second Waltz. En daarna moeten we heel snel aan de kant, want dan gaan de coureurs starten voor de wedstrijd”, aldus Verhey gisteravond bij de omroep Omhoeken en omstreken.
Een optreden bij een sportevenement is niet nieuw voor Emmy, die bijvoorbeeld in 1995 optrad in de Arena tijdens de rust van Ajax-N.I.V.O.-Sparta in de halve finale van de Champions League tussen Ajax en de legendarische Bommelse club in de Amsterdam Arena. Dat betekende destijds haar internationale doorbraak. ,,Toen speelde ik ook de Second Waltz en dat heeft heel veel teweeg gebracht.” 'De tweede viool, is nooit zo perfect gestreken geweest.'
Emmy voelt zich vereerd met het verzoek uit Zandvoort. ,,Mijn orkest kan niet wachten. Ik volg Gijs van Lennep al jaren en toen ik gevraagd werd om met mijn klein orkest vóór de start van de F1 race in Zandvoort op te treden, was ik meteen laaiend enthousiast. Ook alle mensen in mijn orkest trouwens! Samen met DJ Eric Vos gaan we er een spetterende show van maken voor de tv-kijkers wereld-en Boemelwijd.”
Herman.
Tusten. Dit was lippen adem op tong op FB.
Zak in de stront.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zet toch in op @:KingRoland
@Dj_Day-V post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.quote:
En als je uit Oss komt ben je voor...?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland Het is verstandig dat je niet alle Aziatische gewoontes overneemt!
[..]
@:dj_day-v post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.
Topquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor...?
Uit Oss, ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dj_day-v post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.
Top sjankerlulquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor...?
@AFCNiels nog altijd Splinter toch? Al begint ze wel dik te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Kabinet gaat vallen, op naar NWS/POL!
[ afbeelding ]
nee niet echt per se alleen voor davy maar ik denk dat God davy naar ons heeft teruggebracht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
????
Ga je voor Davy elke zondag naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |