Dit had ik al verwacht en verbaasd mij niets.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Je reactie omtrent de Szymanski-saga?
Klopt.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen gingen de topics dacht ik ook het snelste na middernacht.
Mooi was die tijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:Knutdeijsbeer
@:Saind
Weet wel dat hij toen een chickie had uit JNG (een modje) maar die was zeker 18 of 19 geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Papte die niet aan met minderjarige users.
Ik sprak kapo vandaag nog. Prima userquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
@:kapiteintje die het over zuurtjes en zoutjes had genot
Toen vormde @Alaphilippe_ , @RensAjacied en ik de VBL SC jongeren crewquote:Op zondag 9 juli 2023 20:43 schreef Oriente het volgende:
Ik vond VBL altijd maar eng eng eng toen ik net op FOK! zat in 2012
Maar was toen ook 16 (lol)
Ik mis kapiGodquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjetquote:Op zondag 9 juli 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen vormde @:Alaphilippe_ , @:rensajacied en ik de VBL SC jongeren crew
Wij hebben hem gemaakt tot de persoon die die is.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjet
voor stylo:quote:Op zondag 9 juli 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo postte een paar jaar geleden wel opeens even. (Nog) niet gesneuveld in Syrië.
Jammer zeg, echt jammer.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds ik geen mod meer ben begeef ik me hier helaas wat minder.
vandemar dood ja?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:00 schreef Bezsen het volgende:
@:vandermar was die gek met hooikoorts
Heeft mij ooit overtuigd om 2 ruggen op Djokovic te zetten voor winst wimbledon.
In de tijd dat ik nog geen geld had
Andy Murray won en ik kon de huur niet meer betalen.
Skere tijden!
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:00 schreef Bezsen het volgende:
@:vandermar was die gek met hooikoorts
Heeft mij ooit overtuigd om 2 ruggen op Djokovic te zetten voor winst wimbledon.
In de tijd dat ik nog geen geld had
Andy Murray won en ik kon de huur niet meer betalen.
Skere tijden!
Sunny days wouldn't be special if it wasn't for rainquote:
Als je die kop ziet weet je toch direct dat je daar niet op moet klikken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Bij het bekijken van de onderstaande video werd er vermeld dat ik dit moest delen met vrienden die ook van hoogstaande snack journalistiek houden.
bij dezen
@:littlerabbit @:mortaxx
Helaas @KingRoland , maar hier ga ik echt niet op klikken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Bij het bekijken van de onderstaande video werd er vermeld dat ik dit moest delen met vrienden die ook van hoogstaande snack journalistiek houden.
bij dezen
niet geklikt floplandquote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
bij dezen
Enkel kinderen klikken hier op.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
bij dezen
Groot gelijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sorry, ik zat aan de drugs vandaag.
succesquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Succes en sterkte vandaagquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Herman.
Sterkte vriendquote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |