Johannes is streng doch rechtvaardigquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. @:johannes_vermeer laat zich zelden meer in de SC zien. Maar als hij er is deelt hij mokerhard uit
Ik heb daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:50 schreef Coco het volgende:
@:scrummie werd aangepakt in het Feyenoordtopic, maar incasseerde adequaat.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
Er waren ook wel users die daar iets meer moeite mee hadden
Lees je mee @ChevyCaprice (of hoe heet die gozer)quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij Haxball (rip) kon je ook altijd uitdelen én incasseren zoals een echte vent.
Ik weet nog die keer dat die boos wegging omdat Coco vermoedde dat die een opzettelijke eigen goal maaktequote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij Haxball (rip) kon je ook altijd uitdelen én incasseren zoals een echte vent.
🧐quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
Er waren ook wel users die daar iets meer moeite mee hadden
Echte mannen spelen verstoppertje bij Haxball.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball had een paar legends.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haxball had een paar legends.
@:Enix
@:GGMM
@:Wazaaaaa
En een paar gasten die er echt helemaal niks van kunnen.
@:Firefox1
@:Chevycaprice
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haxball had een paar legends.
@:Enix
@:GGMM
@:Wazaaaaa
En een paar gasten die er echt helemaal niks van kunnen.
@:Firefox1
@:Chevycaprice
Smerige big.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik begin nu aan een halve liter Red Bull.
Vind het wel mooi een keer wat anders modden. Over 2 weken eerste wedstrijd pas 👀quote:
Waardeloos varken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vadsig zwijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Geniet ervanquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
20 juli?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het wel mooi een keer wat anders modden. Over 2 weken eerste wedstrijd pas 👀
Wanneer race?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het wel mooi een keer wat anders modden. Over 2 weken eerste wedstrijd pas 👀
Zondag 16:00. Ik zou zeggen wees erbij in het livetopic. KLB SC dus. (lol)quote:
Waarom niet gewoon in het F1 topic?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag 16:00. Ik zou zeggen wees erbij in het livetopic. KLB SC dus. (lol)
Beetje saai daarquote:
Komaan manquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maatje
Ben al tijdje niet geweest (heb wel spul thuis dus doe nog wel wat)
Straks dadbodquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds hij een vriendin heeft, verslonst hij.
Nee ben ziek geweest paar weekjes geleden en dat heeft me wel behoorlijk gefucked (wat het ook maar was)quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds hij een vriendin heeft, verslonst hij.
Ik ben benieuwd of Andrew Tate dit gedrag goedkeurtquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ben ziek geweest paar weekjes geleden en dat heeft me wel behoorlijk gefucked (wat het ook maar was)
Ik vermoed vaccinatieschadequote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ben ziek geweest paar weekjes geleden en dat heeft me wel behoorlijk gefucked (wat het ook maar was)
Free andrew tate!quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Andrew Tate dit gedrag goedkeurt
@FireFox1 is groot fan van hemquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Andrew Tate dit gedrag goedkeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |