abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209746764

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
pi_209746768
En zichzelf oranje w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209746769
Moet dat Johnny cake voorstellen ?lelijk gemaakt zeg door Moraima een echte vrouw uit curacao zou dit mooier maken hahaha
pi_209746781
Als Zoë het idee heeft dat ze iets gevonden heeft om iemand waar zij een hekel aan heeft af kan zeiken, zal ze dit constant blijven herhalen...... dit doet ze al maanden, over de rug van anderen zelf in het spel blijven......
Zouden ze nu eindelijk eens gaan zien hoe ze werkelijk is??
pi_209746782
Babette d'r baard plukken, voordat het gaat opvallen dat ze een baardgroei heeft })
pi_209746789
Bitch babbelkous kan er niet over uit dat Tiano heeft gelogen dat hij 2 sigaretten heeft gerookt in die beroemde cabana periode.
Poederloeder en zij denken dat er meer is gebeurd tussen hem en Wendy.
Wendy heeft gezegd dat er niks is gebeurd maar dat geloofd bitch babbelkous niet.
Poederloeder kreeg nog te horen van Tiano dat ze niks tegen ice mocht zeggen.
pi_209746796
Moraima heeft zelf iets van brood gebakken ^O^ niets mis mee en vast ook lekker. Het is nu eigenlijk een normale lunch zoals vele mensen eten. Waarom altijd dat extra eten in de middag neem gewoon een normale boterham met zoet of hartig beleg.

Blijft er in de huishoudpot eens een keer wat over voor iets extra’s tussendoor.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209746797
Zoë is AAN en heeft inzichten.
pi_209746864
Zoë: ik heb nog nooit gezegd ; ik ben de jongste en ik zit hier nog steeds' ...... uhhhhhh..... nu ook al last van haar geheugen????

en maar weer eten in die broodmolen stoppen en dan al malend praten..... gadverdamme zo smerig!!!
  maandag 3 juli 2023 @ 14:30:05 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209746869
Wtf.. Babbel gaat ook al tegen de cam lullen.. één keetje antwoord geven ja of nee :{

Cammetje cammetje aan de wand, die is de grootste kut in de Loods?

pi_209746886
En Erik is nog in de badkamer bezig en nog niet aan de lunch?? Is hij van zijn geloof gevallen?
pi_209746900
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: ik heb nog nooit gezegd ; ik ben de jongste en ik zit hier nog steeds' ...... uhhhhhh..... nu ook al last van haar geheugen????

en maar weer eten in die broodmolen stoppen en dan al malend praten..... gadverdamme zo smerig!!!
Inderdaad loopt constant te schreeuwen ik ben de jongste en zit er nog steeds.
Het enige wat ze kan is zwartmakerij daar is ze wel goed in.
pi_209746901
Ah hij zit inmiddels aan tafel.. pfff ik maakte me al zorgen :')
pi_209746907
Frappant dat Marciano niet 1 keer BABETTE!!! geroepen heeft sinds haar gesprek met Wendy........ er is toch niets met hem aan de hand???? ;)
pi_209746911
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Als Zoë het idee heeft dat ze iets gevonden heeft om iemand waar zij een hekel aan heeft af kan zeiken, zal ze dit constant blijven herhalen...... dit doet ze al maanden, over de rug van anderen zelf in het spel blijven......
Zouden ze nu eindelijk eens gaan zien hoe ze werkelijk is??
Laten we het hopen het zal een keer tijd worden
pi_209746927
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
Frappant dat Marciano niet 1 keer BABETTE!!! geroepen heeft sinds haar gesprek met Wendy........ er is toch niets met hem aan de hand???? ;)
Ja ben toch wel benieuwd wanneer hij babbelkous gaat uittorent over haar gesprek met Wendy.
En of babbelkous hem durft aan te spreken over dat hij gerookt heeft , want dat hij daarover niks tegen haar heeft gezegd zit haar wel dwars hoor.
pi_209746940
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
Hij zal zo wel verhaal gaan halen..
pi_209746948
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:33 schreef danaqui het volgende:

[..]
Laten we het hopen het zal een keer tijd worden
Het was de eerste keer dat ik Babette zo tegen haar in hoorde gaan op die toon: het interesseert me niet hoe jij er over denkt wat ik doe!
Maar ja, of Zoë het echt gehoord heeft weet ik niet, die ratelde maar door
pi_209746972
Bern vraagt aan Babette op wie zij gaan stemmen met de managersverkiezing....
Babette: jaaaaaaa ik ga op Imi..... en dan natuurlijk een heel verhaal
pi_209746976
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Het was de eerste keer dat ik Babette zo tegen haar in hoorde gaan op die toon: het interesseert me niet hoe jij er over denkt wat ik doe!
Die heeft het niet opgenomen zoals altijd en begint er over een paar dagen weer over.

Zoë blijft ookaltijd door haar heen praten.. zo onbeschoft als iemand door je heen blijft tetteren :{w
pi_209746977
Die Bern, bijna huilend hoe die man praat.
pi_209746983
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
Jij zegt het, ik dacht het, opvallend hè?
pi_209746989
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vraagt aan Babette op wie zij gaan stemmen met de managersverkiezing....
Babette: jaaaaaaa ik ga op Imi..... en dan natuurlijk een heel verhaal
Dat vind ik juist netjes als je dan ook je motivatie geeft.
pi_209746991
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:

[..]
Die heeft het niet opgenomen zoals altijd en begint er over een paar dagen weer over.

Zoë blijft ookaltijd door haar heen praten.. zo onbeschoft als iemand door je heen blijft tetteren :{w
en die dan het liefste komt met: ja maarrrrrrrrrrr.......... en dan 'snap je'...... zonder in te gaan op wat je tegen die persoon zei
  maandag 3 juli 2023 @ 14:39:33 #25
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_209746992
Zo
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef Judiwi het volgende:
zo hoorde ik het ook. Maar waarom altijd een hele uitleg, nee ik stem niet op jou, klaar.
pi_209746993
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef Judiwi het volgende:
ik vind het vaak een 'zalvende' toon..... bijna slijmerig
pi_209746999
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ja dat hoorde ik ook, Zoë zal er niets mee doen als ze het gehoord heeft en dan kan ze alsnog een error (zoals Zoë het zelf noemt) ik haar hoofd krijgen en dan heeft ze Babs weer voor haar alleen.
Hoop wel dat Babs dan haar poot stijf hou
pi_209747000
Bern komt vragen aan babbelkous of ze al weet op wie ze gaat stemmen.
Babbelkous gaat op imi.
Voor zijn cv ( ik vind dat een lachertje hoor , dat je op je cv gaat zetten dat je manager in de loods bent geweest, het stelt geen moer voor).
Ze is heel benieuwd hoe imi het gaat doen.
Ze wringt zich in allerlei bochten hoe ze netjes aan Bern kan uitleggen dat ze gewoonmet haar groep mee stemt uit angst om op de stip te komen.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:40:27 #29
294600 espri
pi_209747004
Babs krijgt een vraag en ze draait het altijd om, zo vermoeiend.
pi_209747019
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:39 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat vind ik juist netjes als je dan ook je motivatie geeft.
Dat zeker, ze hebben er nu een heel gesprek over.... en Babette draait het weer om naar Bern, wat hij zou doen en hoe hij er over denkt.......
Volgens Bern gaat de maand van Imadiddin lijken op die van Rupert en Moraima......
Babette wil weten waarom hij dit denkt.
pi_209747036
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous gaat op imi.
Voor zijn cv ( ik vind dat een lachertje hoor , dat je op je cv gaat zetten dat je manager in de loods bent geweest, het stelt geen moer voor).
Ze wringt zich in allerlei bochten hoe ze netjes aan Bern kan uitleggen dat ze gewoonmet haar groep mee stemt uit angst om op de stip te komen.
Dat cv gebeuren is ook echt belachelijk maar dat is één van de redenen dat hij manager wil worden was vorige week zijn uitleg aan Babette.

Er meerdere bewoners die manager zijn geweest die het aan hun cv toevoegen. Kenzy en Madeleine hebben het ook aan hun cv toegevoegd 8)7
pi_209747042
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous gaat op imi.
oh maar ik las hier dat Kenzy het zelfs op haar LinkedIn vermeld heeft _O-
pi_209747053
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat cv gebeuren is ook echt belachelijk maar dat is één van de redenen dat hij manager wil worden was vorige week zijn uitleg aan Babette.

Er meerdere bewoners die manager zijn geweest die het aan hun cv toevoegen. Kenzy en Madeleine hebben het ook aan hun cv toegevoegd 8)7
Madeleine ook????? pfffff dat is bijna lef hebben _O-
pi_209747056
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Dat zeker, ze hebben er nu een heel gesprek over.... en Babette draait het weer om naar Bern, wat hij zou doen en hoe hij er over denkt.......
Volgens Bern gaat de maand van Imadiddin lijken op die van Rupert en Moraima......
Babette wil weten waarom hij dit denkt.
Maar dat mag toch? Waarom zou ze dat niet mogen vragen? Misschien kan hij haar dan nog van gedachten laten veranderen.
pi_209747073
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:

[..]
Maar dat mag toch? Waarom zou ze dat niet mogen vragen? Misschien kan hij haar dan nog van gedachten laten veranderen.
Doet ze niet. Ze stemt mee met haar groep uit angst
pi_209747078
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
oh maar ik las hier dat Kenzy het zelfs op haar LinkedIn vermeld heeft _O-
Dat dus :Y
Ik denk zelfs dat het je cv juist niet goed zal doen. Als je dat serieus ziet als iets wat een manager functie inhoud, dan denk ik dat je bij een sollicitatie niet serieus wordt genomen :D
pi_209747082
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Madeleine ook????? pfffff dat is bijna lef hebben _O-
Die riep dat ook continu 8)7
pi_209747090
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:46 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat dus :Y
Ik denk zelfs dat het je cv juist niet goed zal doen. Als je dat serieus ziet als iets wat een manager functie inhoud, dan denk ik dat je bij een sollicitatie niet serieus wordt genomen :D
Ik ben bijna 60 en ben al 40 jaar manager van mijn gezin.
Staat mooi op mijn cv. Want dat is een grote taak. Werken en managen tegelijk.
pi_209747119
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
pi_209747124
Bern zit nu ook maar een eind weg te lullen.. ik wil juist nu manager worden omdat het wiel al is uitgevonden..

Wat een onzin _O- _O- zeg gewoon dat je de laatste maand manager wil zijn omdat je dan rechtstreeks in de finale zit.

Wat een zak hooi die Bern :{w
  maandag 3 juli 2023 @ 14:51:20 #41
294600 espri
pi_209747131
Babs vind het best lastig de vragen van Bern, ze stottert, neemt pauzes jaja die Babs die altijd ratelt.
pi_209747133
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
Whahahahaha, Zoë die de halve dag met haar make up bezig was en verder genoot van het shoppen, zich overal mee bemoeide en juist met het bestellen bij Zalando in haar element was!!! _O- _O-
pi_209747138
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Bern zit nu ook maar een eind weg te lullen.. ik wil juist nu manager worden omdat het wiel al is uitgevonden..

Wat een onzin _O- _O- zeg gewoon dat je de laatste maand manager wil zijn omdat je dan rechtstreeks in de finale zit.

^O^
pi_209747142
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef espri het volgende:
Babs vind het best lastig de vragen van Bern, ze stottert, neemt pauzes jaja die Babs die altijd ratelt.
ja dit is helemaal haar bedoeling niet, het moet niet om haar gaan, ZIJ moet de vragen stellen!
pi_209747149
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ik ben bijna 60 en ben al 40 jaar manager van mijn gezin.
Staat mooi op mijn cv. Want dat is een grote taak. Werken en managen tegelijk.
Dat is zeker een grote taak en een hele grote zelfs maar is toch echt niet te vergelijken met manager zijn in een bedrijf. Dat is toch wel een heel andere taak die je dan hebt.
pi_209747150
De laatste manager is in juli en in aug de finale.
Niemand van hun kan, volgens mij, bevoordeeld worden door immuniteit vanwege managerschap, dat zou niet eerlijk zijn.
  maandag 3 juli 2023 @ 14:53:04 #47
294600 espri
pi_209747153
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ja dit is helemaal haar bedoeling niet, het moet niet om haar gaan, ZIJ moet de vragen stellen!
Precies, komt op eerlijkheid aan en achterste van je tong laten zijn en nu wordt het moeilijk hoor.
pi_209747154
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Nou dat zegt ook al genoeg 8)7
pi_209747166
Babette heeft géén voordeel gehad van mensen 'uit haar kringetje' die manager waren.....
waarom zie ik dan ineens beelden voor me van een wijn drinkende en snoepende Babette in het kantoor???
pi_209747171
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Whahahahaha, Zoë die de halve dag met haar make up bezig was en verder genoot van het shoppen, zich overal mee bemoeide en juist met het bestellen bij Zalando in haar element was!!! _O- _O-
En liet ook iedereen zelf typen wat ze nu eigenlijk Moraima kwalijk neemt.
pi_209747187
Zouden ze nog zo graag manager willen worden als vandaag of morgen 'de stem' zegt dat de manager géén immuniteit krijgt???
pi_209747194
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:

[..]
En liet ook iedereen zelf typen wat ze nu eigenlijk Moraima kwalijk neemt.
Je ziet het weer prima!
pi_209747204
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
De laatste manager is in juli en in aug de finale.
Niemand van hun kan, volgens mij, bevoordeeld worden door immuniteit vanwege managerschap, dat zou niet eerlijk zijn.
Juli wordt de laatste maand waarin een manager immuun is voor eliminatie dus die laatste manager gaat dan automatisch naar de finale maand. Waarschijnlijk worden er nog in juli meerdere eliminaties gedaan dus als manager zijnde hoef je je daar niet druk over te maken..
pi_209747215
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze nog zo graag manager willen worden als vandaag of morgen 'de stem' zegt dat de manager géén immuniteit krijgt???
Ik ben benieuwd.
pi_209747224
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft géén voordeel gehad van mensen 'uit haar kringetje' die manager waren.....
waarom zie ik dan ineens beelden voor me van een wijn drinkende en snoepende Babette in het kantoor???
Dat zal best wel meevallen en vaak was dat ook nog wijn van wat ze zelf had gekocht. Iedere manager die er zat had zo zijn eigen groepje en die zaten dan vaak boven en werd er vaak stiekem gesnoept en gedronken.
pi_209747233
Marciano en Isaac spelen alvast voor De Bondgenoten....
Allemaal cabaretteketet!
pi_209747238
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is zeker een grote taak en een hele grote zelfs maar is toch echt niet te vergelijken met manager zijn in een bedrijf. Dat is toch wel een heel andere taak die je dan hebt.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belachelijk het is dat je manager wilt worden/ben geweest in ejvjl op je cv wilt zetten en dat wilt worden om het op je cv wilt zetten.
De loods manager mag een maand lang online boodschappen doen en berichten lezen en door geven.
Dat je dat op je cv wilt zetten is ronduit raar.
pi_209747341
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:

De makkelijke weg: weinig deelnemers geen confrontaties alles is al uitgevonden conflict vermijdende Bern naar finale hoopte hij.
Boos dat anderen nog steeds chocolaatjes kregen onder de tafel van een manager. Zijn Cocos likeur vergeet hij ff. Die kreeg hij van Jeff, Wendy en van morrie ( van Morrie wel wel out in the open)
pi_209747393
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:59 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belachelijk het is dat je manager wilt worden/ben geweest in ejvjl op je cv wilt zetten en dat wilt worden om het op je cv wilt zetten.
De loods manager mag een maand lang online boodschappen doen en berichten lezen en door geven.
Ahh dan heb het verkeer begrepen :D

Nu is het een hele grote taak natuurlijk om thuis alles in goede banen te leiden met een grote verantwoordelijkheid ^O^
  maandag 3 juli 2023 @ 15:11:33 #60
294600 espri
pi_209747398
Eunice zegt in het gezicht tegen Bern dat hij een energieloze persoon is….
pi_209747401
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:59 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Dat zie ik op veel cv staan hoor bijv. voorzitter of penningmeester van de hockey club.
Sterker nog als je bijv penningmeester van de studenten vereniging bent krijg je studiepunten.
pi_209747411
En niet gemist zal worden als ie weg is ..met een glimlach op d'r gezicht
pi_209747446
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:07 schreef pingu66 het volgende:

[..]
De makkelijke weg: weinig deelnemers geen confrontaties alles is al uitgevonden conflict vermijdende Bern naar finale hoopte hij.
Boos dat anderen nog steeds chocolaatjes kregen onder de tafel van een manager. Zijn Cocos likeur vergeet hij ff. Die kreeg hij van Jeff, Wendy en van morrie ( van Morrie wel wel out in the open)
Dat dus ^O^

Ik vind ook dat Ima het niet verdiend om manager te worden want wat heeft hij nu eigenlijk daar edammer in dat jaar.. hij is alleen maar de schaduw geweest van Rupert en dat wordt hij weer als hij manager wordt. Bern gun ik het gewoon niet.. hij heeft dan wel een aantal keer een spel georganiseerd maar verder totaal ook helemaal niets toegevoegd behalve dan Sasha haar bitch gespeeld.

Voor mij zijn het beiden geen personen die het verdienen.
pi_209747450
Er gaat totaal niets van die Bern uit. Waarom moet een manager aanwezig zijn. Pfffffff
pi_209747463
.

[ Bericht 98% gewijzigd door pingu66 op 03-07-2023 15:24:03 ]
pi_209747464
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:11 schreef espri het volgende:
Eunice zegt in het gezicht tegen Bern dat hij een energieloze persoon is….
Nou dat ik toch nog eens ja zeggen dat k het met haar eens ben :')
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 15:20:30 #67
388664 crew  Dotteke
pi_209747498
Hoorde net Babette zegen dat ze geen persoonlijk budget meer mogen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209747510
Ik vind Eunice vreselijk irritant maar ze zegt het wel recht in Bern's gezicht.

Aaname:
Bern dadelijk uit huilen bij Sas. Sas gaat flippen en schelden. . Bern gaat haar tegenhouden omdat niet tegen Eunice moet doen
pi_209747526
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde net Babette zegen dat ze geen persoonlijk budget meer mogen.
Klopt geen Zalando of Bol spullen meer. Of je moet nog geld hebben.
pi_209747531
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Bern lult wel over dat hij wil koken want toen manager Wendy zei dat iedereen een keer "moest" koken per week. Weigerde hij dat. En was heel boos.
pi_209747533
Bern heeft in al die maanden geen reden gehad om vroeg op te staan maar als hij manager is dan heeft hij wel een reden..

Nou Bern je had ook eens een keer iets uit jezelf kunnen doen door bv vroeg op te staan en eens denker het ontbijt verzorgen of spontaan een keer de was doen zodat alles schoon de bewoners opstaan.. of een keer uit jezelf de hottub schoonmaken zodat als bewoners zijn opgestaan daar in kunnen.

Nee Bern is meer van het uitslapen tot middag en dan kijken aar hij zich bij kan voegen en meesten op een ander.
pi_209747545
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Eunice vreselijk irritant maar ze zegt het wel recht in Bern's gezicht.

Aaname:
Bern dadelijk uit huilen bij Sas. Sas gaat flippen en schelden. . Bern gaat haar tegenhouden omdat niet tegen Eunice moet doen
Hij heeft zich teruggetrokken in de kas om het allemaal even te verwerken :')
  maandag 3 juli 2023 @ 15:25:28 #73
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_209747546
Wendy en Immi in gesprek over zijn misschien aanstaande managerschap. Hij zegt dat hij niet bang om als Rupert iets wil wat hij niet wil om dat tegen hem te zeggen. Het is tenslotte zijn maand dan. Hij wil niet veel veranderen want heel veel dingen gaan goed.

Babet komt zich er in mengen. Zogenaamd om bokshandschoenen te halen.

Die stem kan ik niet meer horen... :{w
No mercy for animal abusers
pi_209747551
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
Bern heeft in al die maanden geen reden gehad om vroeg op te staan maar als hij manager is dan heeft hij wel een reden..

Nou Bern je had ook eens een keer iets uit jezelf kunnen doen door bv vroeg op te staan en eens denker het ontbijt verzorgen of spontaan een keer de was doen zodat alles schoon de bewoners opstaan.. of een keer uit jezelf de hottub schoonmaken zodat als bewoners zijn opgestaan daar in kunnen.

Nee Bern is meer van het uitslapen tot middag en dan kijken aar hij zich bij kan voegen en meesten op een ander.
Zoals al die luie geitenwollensokkennookerts.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209747560
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Immi in gesprek over zijn misschien aanstaande managerschap. Hij zegt dat hij niet bang om als Rupert iets wil wat hij niet wil om dat tegen hem te zeggen. Het is tenslotte zijn maand dan. Hij wil niet veel veranderen want heel veel dingen gaan goed.
Tuurlijk zegt hij dat maar doen is een tweede..

Ik geloof er echt. Niets van, van al wat hij zegt niet :N
pi_209747562
Dat wat Eunice nu zegt zei Jeff ook over Bern ( en Isaac en Marciano en de rest vinden dat ook maar spreken dat alleen naar elkaar uit)
Overigens is Tiano ook lui
pi_209747581
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zoals al die luie geitenwollensokkennookerts.
Er zijn er zeker meer die tot laat uitslapen maar die voegen allemaal veel meer toe aan het programma en die zijn niet afwachtend en schuilen zich achter iemand anders..
pi_209747588
Van mening veranderd. Ik hoop dat Imi manager wordt :)
pi_209747593
Jezus Bern, man up!
pi_209747599
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
_O-
pi_209747603
Ik dacht er is een zoemer geweest....zoals ze op de kamer hangen.
pi_209747607
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:27 schreef pingu66 het volgende:
Dat wat Eunice nu zegt zei Jeff ook over Bern ( en Isaac en Marciano en de rest vinden dat ook maar spreken dat alleen naar elkaar uit)
Overigens is Tiano ook lui
Dat is waar.. Isaac die preekt zich helemaal niet uit en lult met Je mee en zegt achter je rug het tegenovergestelde. Marciano kan ik niet lui noemen.. wel erg traag maar helpt ook altijd overal en iedereen mee.

Bern zit alleen achterover geleund af te wacht daar is.
pi_209747608
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
:D
  maandag 3 juli 2023 @ 15:39:24 #84
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747656
Bern verteld het nu aan Sas, Sas wil Eunice nu wat aandoen.
pi_209747665
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
Bern verteld het nu aan Sas, Sas wil Eunice nu wat aandoen.
Aanspreken zegt ze..
  maandag 3 juli 2023 @ 15:40:12 #86
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747667
Sas wil Eunice nu heel graag aanspreken.
*O*
Bern zegt doe maar niet. -O-
  maandag 3 juli 2023 @ 15:40:26 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209747669
Ohjee... d'r Paranoia kop staat weer aan

Bern denkt beschuldigd te worden van lui, te laat zijn nest uit, ongeïnteresseerd.. nah tot zo ver klopt het wel

maandag 3 juli 2023 @ 15:40:29 #88
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747670
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef engine het volgende:

[..]
Aanspreken zegt ze..
Nah eerst wilde ze haar wat aandoen, zei ze echt.
pi_209747675
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Nah eerst wilde ze haar wat aandoen, zei ze echt.
^O^
pi_209747682
Typisch Eunice weer die denkt interessant te moeten doen :')
  maandag 3 juli 2023 @ 15:41:41 #91
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747686
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef engine het volgende:

[..]
^O^
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:42:29 #92
294600 espri
pi_209747693
Bern al bijna huilen?
  maandag 3 juli 2023 @ 15:42:43 #93
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747695
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Typisch Eunice weer die denkt interessant te moeten doen :')
Dat ook maar ik vind het nu wel ff geinig.

Bern kan niet geloven dat mensen hem lui vinden.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:42:56 #94
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747698
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:42 schreef espri het volgende:
Bern al bijna huilen?
Scheelt niet veel.
pi_209747700
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:44:08 #96
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747703
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:

[..]
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.
Haar uitspraken zijn agressief. Haar gedrag niet. Dus weten de meeste wel lijkt mij na 10 maanden
Toch wel benieuwd of ze Eunice gaat aanspreken erop.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:44:11 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209747704
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:42 schreef espri het volgende:
Bern al bijna huilen?
Bern... ehh.. denkt... ehh ... daar ... ehh ... nog ehhh... over.. na :Y
  maandag 3 juli 2023 @ 15:44:18 #98
294600 espri
pi_209747706
Als Bern al niet bozig was, dan nu wel door Sas. _O-
pi_209747710
oke dan............ alarm........ eliminatie...... alle stemmen op Eunice!!! _O-
  maandag 3 juli 2023 @ 15:44:59 #100
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_209747712
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:44 schreef espri het volgende:
Als Bern al niet bozig was, dan nu wel door Sas. _O-
Ja want anders heb je het iq van een deurknop volgens sas. Iq van een deurknop weet ik ff niet waarom ie dat zou zijn dan. Raar gesprek iig.
Oh wendy komt ff binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')