Er zijn er zeker meer die tot laat uitslapen maar die voegen allemaal veel meer toe aan het programma en die zijn niet afwachtend en schuilen zich achter iemand anders..quote:Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals al die luie geitenwollensokkennookerts.
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Van mening veranderd. Ik hoop dat Imi manager wordt
Dat is waar.. Isaac die preekt zich helemaal niet uit en lult met Je mee en zegt achter je rug het tegenovergestelde. Marciano kan ik niet lui noemen.. wel erg traag maar helpt ook altijd overal en iedereen mee.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:27 schreef pingu66 het volgende:
Dat wat Eunice nu zegt zei Jeff ook over Bern ( en Isaac en Marciano en de rest vinden dat ook maar spreken dat alleen naar elkaar uit)
Overigens is Tiano ook lui
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Van mening veranderd. Ik hoop dat Imi manager wordt
Aanspreken zegt ze..quote:Op maandag 3 juli 2023 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
Bern verteld het nu aan Sas, Sas wil Eunice nu wat aandoen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah eerst wilde ze haar wat aandoen, zei ze echt.
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.quote:
Dat ook maar ik vind het nu wel ff geinig.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Typisch Eunice weer die denkt interessant te moeten doen
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.
Haar uitspraken zijn agressief. Haar gedrag niet. Dus weten de meeste wel lijkt mij na 10 maandenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.
Ja want anders heb je het iq van een deurknop volgens sas. Iq van een deurknop weet ik ff niet waarom ie dat zou zijn dan. Raar gesprek iig.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:44 schreef espri het volgende:
Als Bern al niet bozig was, dan nu wel door Sas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |