Je ziet het weer prima!quote:Op maandag 3 juli 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En liet ook iedereen zelf typen wat ze nu eigenlijk Moraima kwalijk neemt.
Juli wordt de laatste maand waarin een manager immuun is voor eliminatie dus die laatste manager gaat dan automatisch naar de finale maand. Waarschijnlijk worden er nog in juli meerdere eliminaties gedaan dus als manager zijnde hoef je je daar niet druk over te maken..quote:Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
De laatste manager is in juli en in aug de finale.
Niemand van hun kan, volgens mij, bevoordeeld worden door immuniteit vanwege managerschap, dat zou niet eerlijk zijn.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze nog zo graag manager willen worden als vandaag of morgen 'de stem' zegt dat de manager géén immuniteit krijgt???
Dat zal best wel meevallen en vaak was dat ook nog wijn van wat ze zelf had gekocht. Iedere manager die er zat had zo zijn eigen groepje en die zaten dan vaak boven en werd er vaak stiekem gesnoept en gedronken.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft géén voordeel gehad van mensen 'uit haar kringetje' die manager waren.....
waarom zie ik dan ineens beelden voor me van een wijn drinkende en snoepende Babette in het kantoor???
Helemaal mee eens. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belachelijk het is dat je manager wilt worden/ben geweest in ejvjl op je cv wilt zetten en dat wilt worden om het op je cv wilt zetten.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker een grote taak en een hele grote zelfs maar is toch echt niet te vergelijken met manager zijn in een bedrijf. Dat is toch wel een heel andere taak die je dan hebt.
De makkelijke weg: weinig deelnemers geen confrontaties alles is al uitgevonden conflict vermijdende Bern naar finale hoopte hij.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Bern zit nu ook maar een eind weg te lullen.. ik wil juist nu manager worden omdat het wiel al is uitgevonden..
Wat een onzin![]()
zeg gewoon dat je de laatste maand manager wil zijn omdat je dan rechtstreeks in de finale zit.
Wat een zak hooi die Bern
Ahh dan heb het verkeer begrepenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belachelijk het is dat je manager wilt worden/ben geweest in ejvjl op je cv wilt zetten en dat wilt worden om het op je cv wilt zetten.
De loods manager mag een maand lang online boodschappen doen en berichten lezen en door geven.
Dat je dat op je cv wilt zetten is ronduit raar.
Dat zie ik op veel cv staan hoor bijv. voorzitter of penningmeester van de hockey club.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belachelijk het is dat je manager wilt worden/ben geweest in ejvjl op je cv wilt zetten en dat wilt worden om het op je cv wilt zetten.
De loods manager mag een maand lang online boodschappen doen en berichten lezen en door geven.
Dat je dat op je cv wilt zetten is ronduit raar.
Dat dusquote:Op maandag 3 juli 2023 15:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De makkelijke weg: weinig deelnemers geen confrontaties alles is al uitgevonden conflict vermijdende Bern naar finale hoopte hij.
Boos dat anderen nog steeds chocolaatjes kregen onder de tafel van een manager. Zijn Cocos likeur vergeet hij ff. Die kreeg hij van Jeff, Wendy en van morrie ( van Morrie wel wel out in the open)
Nou dat ik toch nog eens ja zeggen dat k het met haar eens benquote:Op maandag 3 juli 2023 15:11 schreef espri het volgende:
Eunice zegt in het gezicht tegen Bern dat hij een energieloze persoon is….
Klopt geen Zalando of Bol spullen meer. Of je moet nog geld hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde net Babette zegen dat ze geen persoonlijk budget meer mogen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Bern lult wel over dat hij wil koken want toen manager Wendy zei dat iedereen een keer "moest" koken per week. Weigerde hij dat. En was heel boos.
Hij heeft zich teruggetrokken in de kas om het allemaal even te verwerkenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Eunice vreselijk irritant maar ze zegt het wel recht in Bern's gezicht.
Aaname:
Bern dadelijk uit huilen bij Sas. Sas gaat flippen en schelden. . Bern gaat haar tegenhouden omdat niet tegen Eunice moet doen
Zoals al die luie geitenwollensokkennookerts.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
Bern heeft in al die maanden geen reden gehad om vroeg op te staan maar als hij manager is dan heeft hij wel een reden..
Nou Bern je had ook eens een keer iets uit jezelf kunnen doen door bv vroeg op te staan en eens denker het ontbijt verzorgen of spontaan een keer de was doen zodat alles schoon de bewoners opstaan.. of een keer uit jezelf de hottub schoonmaken zodat als bewoners zijn opgestaan daar in kunnen.
Nee Bern is meer van het uitslapen tot middag en dan kijken aar hij zich bij kan voegen en meesten op een ander.
Tuurlijk zegt hij dat maar doen is een tweede..quote:Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Immi in gesprek over zijn misschien aanstaande managerschap. Hij zegt dat hij niet bang om als Rupert iets wil wat hij niet wil om dat tegen hem te zeggen. Het is tenslotte zijn maand dan. Hij wil niet veel veranderen want heel veel dingen gaan goed.
Er zijn er zeker meer die tot laat uitslapen maar die voegen allemaal veel meer toe aan het programma en die zijn niet afwachtend en schuilen zich achter iemand anders..quote:Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals al die luie geitenwollensokkennookerts.
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Van mening veranderd. Ik hoop dat Imi manager wordt
Dat is waar.. Isaac die preekt zich helemaal niet uit en lult met Je mee en zegt achter je rug het tegenovergestelde. Marciano kan ik niet lui noemen.. wel erg traag maar helpt ook altijd overal en iedereen mee.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:27 schreef pingu66 het volgende:
Dat wat Eunice nu zegt zei Jeff ook over Bern ( en Isaac en Marciano en de rest vinden dat ook maar spreken dat alleen naar elkaar uit)
Overigens is Tiano ook lui
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Van mening veranderd. Ik hoop dat Imi manager wordt
Aanspreken zegt ze..quote:Op maandag 3 juli 2023 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
Bern verteld het nu aan Sas, Sas wil Eunice nu wat aandoen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah eerst wilde ze haar wat aandoen, zei ze echt.
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.quote:
Dat ook maar ik vind het nu wel ff geinig.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Typisch Eunice weer die denkt interessant te moeten doen
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar had net gelezen hier dat iemand dit voorspelde, wat ook niet echt moeilijk is, want Sas. Maar toch wel grappig dat ze inderdaad gelijk fel werd, Sas.
Haar uitspraken zijn agressief. Haar gedrag niet. Dus weten de meeste wel lijkt mij na 10 maandenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het staat er nu alsof ze aggressief is maar dat is niet zo. Althans niet hoe ik het zie.
Ja want anders heb je het iq van een deurknop volgens sas. Iq van een deurknop weet ik ff niet waarom ie dat zou zijn dan. Raar gesprek iig.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:44 schreef espri het volgende:
Als Bern al niet bozig was, dan nu wel door Sas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |