Ja dat hoorde ik ook, Zoë zal er niets mee doen als ze het gehoord heeft en dan kan ze alsnog een error (zoals Zoë het zelf noemt) ik haar hoofd krijgen en dan heeft ze Babs weer voor haar alleen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik Babette zo tegen haar in hoorde gaan op die toon: het interesseert me niet hoe jij er over denkt wat ik doe!
Maar ja, of Zoë het echt gehoord heeft weet ik niet, die ratelde maar door
Dat zeker, ze hebben er nu een heel gesprek over.... en Babette draait het weer om naar Bern, wat hij zou doen en hoe hij er over denkt.......quote:Op maandag 3 juli 2023 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist netjes als je dan ook je motivatie geeft.
Dat cv gebeuren is ook echt belachelijk maar dat is één van de redenen dat hij manager wil worden was vorige week zijn uitleg aan Babette.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef OmaJacky het volgende:
Bern komt vragen aan babbelkous of ze al weet op wie ze gaat stemmen.
Babbelkous gaat op imi.
Voor zijn cv ( ik vind dat een lachertje hoor , dat je op je cv gaat zetten dat je manager in de loods bent geweest, het stelt geen moer voor).
Ze is heel benieuwd hoe imi het gaat doen.
Ze wringt zich in allerlei bochten hoe ze netjes aan Bern kan uitleggen dat ze gewoonmet haar groep mee stemt uit angst om op de stip te komen.
oh maar ik las hier dat Kenzy het zelfs op haar LinkedIn vermeld heeftquote:Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef OmaJacky het volgende:
Bern komt vragen aan babbelkous of ze al weet op wie ze gaat stemmen.
Babbelkous gaat op imi.
Voor zijn cv ( ik vind dat een lachertje hoor , dat je op je cv gaat zetten dat je manager in de loods bent geweest, het stelt geen moer voor).
Ze is heel benieuwd hoe imi het gaat doen.
Ze wringt zich in allerlei bochten hoe ze netjes aan Bern kan uitleggen dat ze gewoonmet haar groep mee stemt uit angst om op de stip te komen.
Madeleine ook????? pfffff dat is bijna lef hebbenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat cv gebeuren is ook echt belachelijk maar dat is één van de redenen dat hij manager wil worden was vorige week zijn uitleg aan Babette.
Er meerdere bewoners die manager zijn geweest die het aan hun cv toevoegen. Kenzy en Madeleine hebben het ook aan hun cv toegevoegd
Maar dat mag toch? Waarom zou ze dat niet mogen vragen? Misschien kan hij haar dan nog van gedachten laten veranderen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zeker, ze hebben er nu een heel gesprek over.... en Babette draait het weer om naar Bern, wat hij zou doen en hoe hij er over denkt.......
Volgens Bern gaat de maand van Imadiddin lijken op die van Rupert en Moraima......
Babette wil weten waarom hij dit denkt.
Doet ze niet. Ze stemt mee met haar groep uit angstquote:Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat mag toch? Waarom zou ze dat niet mogen vragen? Misschien kan hij haar dan nog van gedachten laten veranderen.
Dat dusquote:Op maandag 3 juli 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh maar ik las hier dat Kenzy het zelfs op haar LinkedIn vermeld heeft
Die riep dat ook continuquote:Op maandag 3 juli 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Madeleine ook????? pfffff dat is bijna lef hebben
Ik ben bijna 60 en ben al 40 jaar manager van mijn gezin.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik denk zelfs dat het je cv juist niet goed zal doen. Als je dat serieus ziet als iets wat een manager functie inhoud, dan denk ik dat je bij een sollicitatie niet serieus wordt genomen
Whahahahaha, Zoë die de halve dag met haar make up bezig was en verder genoot van het shoppen, zich overal mee bemoeide en juist met het bestellen bij Zalando in haar element was!!!quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Bern zit nu ook maar een eind weg te lullen.. ik wil juist nu manager worden omdat het wiel al is uitgevonden..
Wat een onzin![]()
zeg gewoon dat je de laatste maand manager wil zijn omdat je dan rechtstreeks in de finale zit.
Wat een zak hooi die Bern
ja dit is helemaal haar bedoeling niet, het moet niet om haar gaan, ZIJ moet de vragen stellen!quote:Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef espri het volgende:
Babs vind het best lastig de vragen van Bern, ze stottert, neemt pauzes jaja die Babs die altijd ratelt.
Dat is zeker een grote taak en een hele grote zelfs maar is toch echt niet te vergelijken met manager zijn in een bedrijf. Dat is toch wel een heel andere taak die je dan hebt.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben bijna 60 en ben al 40 jaar manager van mijn gezin.
Staat mooi op mijn cv. Want dat is een grote taak. Werken en managen tegelijk.
Precies, komt op eerlijkheid aan en achterste van je tong laten zijn en nu wordt het moeilijk hoor.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dit is helemaal haar bedoeling niet, het moet niet om haar gaan, ZIJ moet de vragen stellen!
Nou dat zegt ook al genoegquote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
En liet ook iedereen zelf typen wat ze nu eigenlijk Moraima kwalijk neemt.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Whahahahaha, Zoë die de halve dag met haar make up bezig was en verder genoot van het shoppen, zich overal mee bemoeide en juist met het bestellen bij Zalando in haar element was!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |