Volgens mij niet meer weet niet zeker.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:27 schreef Chanel5 het volgende:
En? is Babbel nog doorgegaan met Wendy over het stemmen?
Prima tochquote:
Jammer is dat he, de 25ste kan ik waarschijnlijk ok niet kijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:24 schreef espri het volgende:
Dankjewel Dot, het zal er om gaan spannen voor me.
Wat doet het geluid raar, dan opeens met echo en dan weer te schel.
Doe ik gelukkig ook niet. Ze kan meteen het circus in.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus nemen...
Heeft niks met zumba te maken, ze doet maar wat ze wil alleen maar dansenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:42 schreef pingu66 het volgende:
Babette geeft zumba les aan Wendy....mag dat wel van Marciano?!
Hier was iemand die het over Kommer en kwijl had....quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Zit net wat filmpjes af te kijken en wéér hoor ik Babette zeggen: ik haal geen aardappels uit het vuur, i.p.v hete kolen uit het vuur halen. En Jasper hoor ik ook voor de 2de keer zeggen: korte V en lange F.
Kom IK nou onder een steen vandaan en is dit normaal taalgebruik of zijn die lui daar een beetje taalarm?
Ik dacht altijd dat je deze oefeningen deed omdat je ballerina wilde worden maar toch niet als hobby?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Eumicd denkt zo'n beetje dat ze een professionele ballet danseres is.
Of van Zoe?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:42 schreef pingu66 het volgende:
Neem aan dat Jasper een grap maaktquote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Zit net wat filmpjes af te kijken en wéér hoor ik Babette zeggen: ik haal geen aardappels uit het vuur, i.p.v hete kolen uit het vuur halen. En Jasper hoor ik ook voor de 2de keer zeggen: korte V en lange F.
Kom IK nou onder een steen vandaan en is dit normaal taalgebruik of zijn die lui daar een beetje taalarm?
Dat vatte ik niet op als een taalfout, maar sarcasme.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier was iemand die het over Kommer en kwijl had....
Jasper meende het serieus en vroeg het zélfs 2x.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat Jasper een grap maakt
Babette niet, die is gewoon niet zo heel slim
Iedereen zegt hun ipv zij.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Hoezo wil je er zo bij lopen, je bent toch niet achterlijk.. ik denk elke keer, die heeft een opdracht van kamertje 5 Zoe hoe loop jij het meest voor lul de laatste 2 maanden... ik kan hier echt met m'n pet niet bij.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doe ik gelukkig ook niet. Ze kan meteen het circus in.
Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen gebruiken DIE, DAT en DEZE altijd verkeerd is mij opgevallen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen zegt hun ipv zij.
Die,dat,deze worden altijd verkeerd gebruikt door de bro's,Esther zei altijd ik laat me het brood niet van de kaas eten.
Babet zei van de week
als een baby een maand is is het premature ervan af. Maar ja wij horen en letten op alles
Dagboek van een herdershondquote:
Dat kan ik dan nog erg slim vinden maar een bestaande uitdrukking zó verpesten?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat @:D. post klopt zeker,Babs bedenkt zelfs soms woorden die niet bestaan.
quote:
Da’s vast omdat andersom geen probleem is, ze eet immers geen kaasquote:Op maandag 3 juli 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
,Esther zei altijd ik laat me het brood niet van de kaas eten.
De meeste pubers lopen er zo bij en Zoe is nog steeds een puber ondanks dat ze de 20 al gepasseerd is. Kijk naar al die Engelse pubertjes die zich volsmeren met bruine creme en plakkaten van wenkbrauwen opplakken en enorme zonneschermen boven de ogen. Die denken écht dat ze er héél sexy uitzien.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wil je er zo bij lopen, je bent toch niet achterlijk.. ik denk elke keer, die heeft een opdracht van kamertje 5 Zoe hoe loop jij het meest voor lul de laatste 2 maanden... ik kan hier echt met m'n pet niet bij.
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Zoë is wel de jongste, maar heeft heel veel levenslessen, ze heeft achter de bar gestaan.
NOU ENNNNquote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Zoë is wel de jongste, maar heeft heel veel levenslessen, ze heeft achter de bar gestaan.
Ja koffiebar een eindje verderop van hierquote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
Voor een glimlach valt hier wel wat terug te lezen.![]()
JAA / Tegeltjes topic
Iets met brownies en D.....?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja koffiebar een eindje verderop van hier
Momentje.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.
Dit is dus dat plan die Babette met Marciano heeft afgesproken.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is dus dat plan die Babette met Marciano heeft afgesproken.
"kom te weten aan welke kant ze staat en anders haal haar over bij ons te blijven"
Heb ik ook gehoord idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jasper meende het serieus en vroeg het zélfs 2x.
Precies dit.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:19 schreef espri het volgende:
Babbel zou eens de woorden moeten laten zakken en even niet direct reageren, ze hoort niet echt wat Wendy zegt.
Ja dit krijgt Wendy weer terug, alles wordt door geklept.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:17 schreef espri het volgende:
Het jammere is dat Babbel dit straks allemaal gaat gebruiken tegen Zoë en Marciano om Wendy weer af te maken, ik vind Babbel een ongelooflijk vals mens!
Opa op een omafiets.quote:
Bij Isaac is het al een stuk minder vind ik,in het begin was het veel erger,ook de lidwoorden gebruikte hij toen altijd verkeerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen gebruiken DIE, DAT en DEZE altijd verkeerd is mij opgevallen.
Leugens draaien en schuldgevoel.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
Non verbaal dingetje,Babs zit steeds aan haar neus...
Opa op een omafiets.quote:
Bij Isaac is het al een stuk minder vind ik,in het begin was het veel erger,ook de lidwoorden gebruikte hij toen altijd verkeerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen gebruiken DIE, DAT en DEZE altijd verkeerd is mij opgevallen.
En was ook nog maagd.quote:
Aandacht van jezelf af halen is altijd veiliger voor valse liegende mensen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:26 schreef Varen het volgende:
Babette gaat nu op psychologische toer, tegen Wendy. Hoe ben je buiten?
Geen idee wat er stuk is, maar 50% kans dat het straks stukker is dan het wasquote:Op maandag 3 juli 2023 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ondertussen op de andere stream.![]()
Erik aan het solderen... ik zie een printplaatje maar waar dat printplaatje hoort geen idee.
Ik heb dat niet verstaan, wat heeft babbel nooit gewetenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: ik heb dat nooit geweten he Wennnnnn, dat heb ik nooit geweten van jou want dat heb je nooit tegen mij gezegddddddd.
Ze had het tegen haar moeten zeggen....
Wendy: in het begin hoefde dat ook helemaal nit
Babette: het was anders geweest als Jeffrey hier nog zou zijn geweest
Wendy: dan was ik meer naar Jeffrey getrokken
Hoe was het ook alweer? Als iemand aan zijn neus zit liegt 'ie... in Babbels geval hoeft ze eigenlijk nooit aan haar neus te zittenquote:
Dat benoemde ik dus even eerder.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Als iemand aan zijn neus zit liegt 'ie... in Babbels geval hoeft ze eigenlijk nooit aan haar neus te zitten
Zegt ze dat letterlijk?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:32 schreef Harry het volgende:
Wendy vindt, nu het einde nadert, het niet meer nodig om haar best te doen om naar de pijpen van Babette te dansen.
Wendy zei dat ze dingen veel liever 1 op 1 bespreekt, dingen die er toe doen, maar altijd probeert Marciano erbij te komen en dan stopt ze met haar verhaal.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet verstaan, wat heeft babbel nooit geweten
Aangeven dat ze er klaar mee is... ze heeft het een plekje gegeven want het veranderd toch niet.quote:
volgens mij niet over die pijpen maar meer dat ze geen moeite meer wil doen voor iets daarquote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zegt ze dat letterlijk?
Ik luister niet want ik word pissig op babbel. Heb ik geen zin in.
Ze laat het pijpen over aan Babbelquote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
volgens mij niet over die pijpen maar meer dat ze geen moeite meer wil doen voor iets daar
Ja, ik begon het later door te krijgen dat het daar om ging, idd storend als er iemand bij komt die als doel heeft het gesprek te verstoren/af te luisteren want dat was het.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy zei dat ze dingen veel liever 1 op 1 bespreekt, dingen die er toe doen, maar altijd probeert Marciano erbij te komen en dan stopt ze met haar verhaal.
Marciano kwam ook iedere keer erbij zitten op kantoor toen Wendy manager was en deed zijn klep niet open zegt ze
Natuurlijk doet Babette of ze deze dingen echt niet wist......
Ik wist het dat ik over deze zin wat zou horenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze laat het pijpen over aan Babbel
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wist het dat ik over deze zin wat zou horen
Want ze drinkt zelf niet meer,Ow nee wacht...quote:Op maandag 3 juli 2023 11:39 schreef xsaskiax het volgende:
Babette blijft het er maar over hebben dat er dingen gezegd en gedaan waren toen mensen dronken waren.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want ze drinkt zelf niet meer,Ow nee wacht...
ze wilde me neerschieten!!!!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:44 schreef xsaskiax het volgende:
oh nou moet Wendy aan Marciano vragen wat hij over Wendy gezegd heeft tegen KimW.... WAAROM???
Volgens Babette vond Marciano Wendy vanaf het begin een chill persoon......
Wendy: als je 1 keer over iemand zegt dat je hem/haar aardig vindt.... ze wilde me neerschieten!!!!
Babette: in mij zag ze geen bedreiging denk ik.... ik was met Gert Jan he......het zat in haar hoofd, hij zal niets gezegd hebben
Wendy: hij is er nooit op teruggekomen, ik zat te janken in mijn bed en iedereen deed zijn eigen ding
Wendy, je geeft Babette zoveel munitie om tegen je te gebruiken, ze gaat het straks verdraaien en het komt dan (al dan niet via Marciano) keihard naar je terug.....
Wendy is lekker simpel en recht voor de raap.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)quote:
Wanda zou haar vrienden Jeff in elkaar laten slaan en zijn huis in de fik steken bijv.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Iets zonder armen en benen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimWquote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Een rompje.quote:
Veel weg geven dat je uiteindelijk, figuurlijk, je romp nog overhoudquote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Ja klopt Sas hield wel van de grof geweld zo was ze ook zei zequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimW
Komt me bekend voor 😄😄 ik gebruik ook wel zulke woorden.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
Babette jaloers dat Wendy daar bij lag en Marciano. Allen dat wil ze niet toegeven. Eigenlijk is ze boos op Marciano maar ja dat kan ze natuurlijk niet zeggen want ja, alleen maar vriendschap.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef woxxel het volgende:
Ik snap nu alleen niet wat het drama dan was toen marciano in d'r cabane sliep met 5.
Ik zou haar keihard uitlachen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:01 schreef woxxel het volgende:
Boeit babette niet of een man bezet is.
Zij is dus degene die je niet met je man alleen kan laten:)
Ja dat zei ze, goed dat je dat nog weet!quote:Op maandag 3 juli 2023 12:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja klopt Sas hield wel van de grof geweld zo was ze ook zei ze
Snij-en schietbewingen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze, goed dat je dat nog weet!
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Wendy: als hij dat nu zo met jou doet, dan doet hij dat ook met een andere vrouw buiten.
zo, Babette, steek die maar in je zakquote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Wendy: als hij dat nu zo met jou doet, dan doet hij dat ook met een andere vrouw buiten.
Wil ze niet horen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Babeette heeft zelf geen relatie toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef espri het volgende:
Babet is dus duidelijk iemand die het met bezette mannen doet.
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dusquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
ook jaquote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef espri het volgende:
[..]
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.
Dus dan maar wrecken.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
Zelf heeft ze ook geen relatie dus er is ook iets mis met haar.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
En dan pak je dus een ander,wel zo veilig.Klinkt vrij logisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef OmaJacky het volgende:
Vreemde streamwissels.
Van een gesprek naar een balletles en van een gesprekje met een bosatlas naar kantoor maar Morri lekker d'r huidje aan t insmeren is en een stille Jasper die aan t tikken is.
Volgens mij overdrijft ze dit enorm.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Die lult haar dagen vol met Jan en allemanquote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Ik geloof niets van Beps verhaal over hoe haar leven is.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:32 schreef espri het volgende:
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze altijd heel veel appt en soms wel 10x per dag en nu zegt ze dat ze nooit appt…..
Het is net Rutte…..quote:Op maandag 3 juli 2023 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Alles wat niet in het straatje valt van de bitch heeft ze op wonderlijke wijze niet mee gekregen.
En bitch kan zo lullen dat het altijd de schuld van een ander is.
Dat zou wel een slimme keuze zijn voor ze want het zijn beiden hele sterke spelers en het zijn er dan twee die niet bij hun groepje horen en maakt ze als groep dan nog sterker.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Isaac: we gaan strong tegen strong. Eunice tegen Mirthe.
Zal tijd worden dat Isaac eens wordt getest, en dan het liefst tegen zijn bro.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
En waar halen ze die min vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper lijkt 100 euro in de min te staan zegt hij, het komt waarschijnlijk door de bokshandschoenen
Ik verstond strond tegen strond.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Slecht werk dan weer van de manager.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij had het er net over
Durven ze niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
ja dat was haar insteek, maar ik verwachtte wel dat na zo'n lang gesprek Marciano en Zoë ongeduldig/nieuwsgierig zouden zijn gewordenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.
Helemaal eens!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:24 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch heeft de ene excuus na d3 andere.
Nu dat ze dacht dat Wendy bij het organiseren was.
Ze heeft gvd je haren gedaan trut.
Wat bitch niet ziet is dat Tiano 'zijn' vrouwtjes onder z'n duim moet hebben en Wendy krijgt hij niet zover dus daarom doet hij zo. Wendy aan een andere tafel zetten. Eng mannetje en een vuile bitches babbelkous en zoe.
Hij is aan het uithoren over Wendyquote:
Normaal wel idd.. dat had Zoë allang komen zeuren en onderbreken en Marciano had al tig keer Babette Babette geroepenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat was haar insteek, maar ik verwachtte wel dat na zo'n lang gesprek Marciano en Zoë ongeduldig/nieuwsgierig zouden zijn geworden
Wendy moet hangenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Marciano in gesprek met Jasper over het eerlijk zijn en vertrouwen
Heeft Wendy wel eens slecht over mij gepraat,, heeft ze wel eens negatief over mij gepraat vraagt Marciano aan Jasper
Dat meen je niet?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
Kan je moeder goed koken vraagt Rupert aan Zoë.. ja zegt ze en hij vraagt wat is haar specialiteit.. ijsbergsla zegt ze![]()
Het lijkt er wel op ondertussenquote:
Ik luisterde naar Imadiddin en Isaac maar dat is ook vermoeiend om naar Imadiddin te luisterenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
Ik kan echt niet luisteren naar dat dom slap gezever van Zoë
Ja dat is ook gewoon slap gelul van hem..quote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Imadiddin en Isaac maar dat is ook vermoeiend om naar Imadiddin te luisteren
Gewoon teveel besteld van die 800 euro. Moraima hield het niet bij.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij had het er net over
Knap dat je het aan kan horen heb hem op stil gezegd. Vind Imadiddin heel vermoeiend om te luisterenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Toch geloof ik van alles wat Ima nu loopt te verkondigen helemaal nietsRupert beloofde toen ook van alles en daar is echt helemaal niets van uitgekomen.
Ze zouden dat toch moeten weten want dit wordt gewoon weer een herhaling van zetten..
Nu kan dat niet meer want valt teveel op in zo'n kleine groep.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon slap gelul van hem..
Hij is ook heel vermoeiendquote:Op maandag 3 juli 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je het aan kan horen heb hem op stil gezegd. Vind Imadiddin heel vermoeiend om te luisteren
Dan krijgen we wel leuke feestjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac en Ima lopen rondjes in de tuin en hebben het over hoe Ima het managerschap gaat invullen qua eten. Ima zegt van alles en het lijkt er hoopvol uit te zien maar ik vrees dat van alles wat hij zegt te gaan doen niets uit zal komen![]()
Ima en Rupert komen de maand juli waarschijnlijk weer kilo’s aan want dat ze heel goed voor zichzelf gaan zorgen twijfel ik niet aan![]()
Het wordt vast weer een maandje Rupert die de scepter zwaait
Dus jij denkt dat er dan boven in het kantoor alles eerlijk wordt gespeeld en dat ze niet stiekem van alles voor zichzelf bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu kan dat niet meer want valt teveel op in zo'n kleine groep.
En jij denkt dat er achter iemand rondloopt die ter plekke kan ondertitelen? Ze kunnen niet eens de streams fatsoenlijk bedienenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Ima moeten ze eigenlijk verplicht ondertitelen op streams.
Dat hebben we gezien hoe goed het eten was tijdens Rupert zijn maandquote:Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel leuke feestjes.
En lekker avond eten want Rupert en Immi zijn keukenprinsen.
Voor de rest op houtje bijten en geen snoep
Zegt ze wel netquote:Op maandag 3 juli 2023 13:42 schreef espri het volgende:
Wendy heeft het er over dat ze met 10 over moeten blijven?
nog wat eliminaties te gaan dan in juliquote:Op maandag 3 juli 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt ze wel net
Nog 4 deze maand en met 10 naar de finale maand
Ja ,staat ons nog wat te verwachtenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
nog wat eliminaties te gaan dan in juli
bedoelt ze niet morriequote:Op maandag 3 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Babette vond altijd dat Babette supersterk was, maar toen ze manager .........was en en en en ze springt weer van de hak op de tak
Nee ze heeft het over Wendy, deze geeft ook aan dat het haar misschien op dat moment niet zo interesseerdequote:
Die vrouwen moeten de koppen bij elkaar steken en één voor één die mannen eliminerenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wendy en Babette zouden moeten bedenken om de sterke mannen bij een eliminatie tegenover elkaar te zetten.
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wendy denkt dat ze niet bij de laatste 5 hoort omdat al die mannen er nog inzitten.
Denk je dat ik over die baan kan rennen.
Babette kan zich niet voorstellen dat de finale bestaat uit alleen 5 mannen
Heel toevallig zal dat wel ongeveer gelijk blijvenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.
Ergens anders verder babbelenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe komt Wendy halen om te sporten, eind gesprek![]()
Kijken wat Babette nu gaat doen
O, was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.
Van mij ze weer teruggaan zoals het was, de genomineerde die overleeft mag iemand wegsturen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:55 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat de Febo nieuwe plannen heeft voor de eliminaties.
De proeven met twee tegenover elkaar hebben we nu wel gezien, zo voorspelbaar en ze kunnen van te voren al uitrekenen wie er op komt te staan.
een nieuwe twist, of daadwerkelijk iets doen waarbij de slechts presterende verliest zou wel een keer origineel kunnen zijn of waarbij de best presterende iemand mag wegsturen.
En dat mag dan van mij van alles zijn, fysieke proef, uithoudingsvermogen, of iets met vragen beantwoorden, van mij part hoofdrekenen
Ze begint al zodra ze wakker wordt, al fluisterend met Marciano,quote:Op maandag 3 juli 2023 14:01 schreef Was-beer het volgende:
Babette is niet veel bezig met de eliminaties
Je kunt echt merken dat Babette een beetje genoeg begint te krijgen van Zoë.. elke keer hetzelfde gezever. Ook dreigen met als je met Wendy gaat dan zal ik daar niet bij zijn.. Babette reageerde daar best fel op.quote:
Ja ze ergerde zich aan Zoë, en ze wilde ook niet echt vertellen wat ze met Wendy besprak.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kunt echt merken dat Babette een beetje genoeg begint te krijgen van Zoë.. elke keer hetzelfde gezever. Ook dreigen met als je met Wendy gaat dan zal ik daar niet bij zijn.. Babette reageerde daar best fel op.
Ik zou het toch zo mooi vinden als ze Zoë eens echt op haar plek zette..
Allemaal jaloezie op het mooie kontje van Mirthe.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:10 schreef Limbus het volgende:
Ja Zoë heeft geen kont dus daar kan ze niet mee schudden 😂
Ik hoop dat ze dit vol gaat houdenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ze ergerde zich aan Zoë, en ze wilde ook niet echt vertellen wat ze met Wendy besprak.
Maar ze is volgens zichzelf volwassener dan menigeen in de loods......quote:Op maandag 3 juli 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
Zoë allemaal Mirthe afvallen over wat ze wel en niet kan zeggen op stream maar het dan zelf wel oeverloos blijven herhalen wat ze dan heeft gezegd.
Wat een naar kind is het toch
Dat geloof ze nog echt ookquote:Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar ze is volgens zichzelf volwassener dan menigeen in de loods......
Het enige wat dat poederloeder goed kan is negatief over mensen roddelen tegen anderen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
Zoë allemaal Mirthe afvallen over wat ze wel en niet kan zeggen op stream maar het dan zelf wel oeverloos blijven herhalen wat ze dan heeft gezegd.
Wat een naar kind is het toch
Die ogen ook, Mongolisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zat eens goed te kijken naar de mond van Zoë terwijl ze van alles eruit gooide......wat is zij lelijk!!!
Zo onnatuurlijk die lippen en haar mond als ze praat, de bewegingen die ze dan maakt.....da's echt niet goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |