quote:Op maandag 3 juli 2023 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want ze drinkt zelf niet meer,Ow nee wacht...
ze wilde me neerschieten!!!!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:44 schreef xsaskiax het volgende:
oh nou moet Wendy aan Marciano vragen wat hij over Wendy gezegd heeft tegen KimW.... WAAROM???
Volgens Babette vond Marciano Wendy vanaf het begin een chill persoon......
Wendy: als je 1 keer over iemand zegt dat je hem/haar aardig vindt.... ze wilde me neerschieten!!!!
Babette: in mij zag ze geen bedreiging denk ik.... ik was met Gert Jan he......het zat in haar hoofd, hij zal niets gezegd hebben
Wendy: hij is er nooit op teruggekomen, ik zat te janken in mijn bed en iedereen deed zijn eigen ding
Wendy, je geeft Babette zoveel munitie om tegen je te gebruiken, ze gaat het straks verdraaien en het komt dan (al dan niet via Marciano) keihard naar je terug.....
Wendy is lekker simpel en recht voor de raap.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)quote:
Wanda zou haar vrienden Jeff in elkaar laten slaan en zijn huis in de fik steken bijv.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Iets zonder armen en benen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimWquote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Een rompje.quote:
Veel weg geven dat je uiteindelijk, figuurlijk, je romp nog overhoudquote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Ja klopt Sas hield wel van de grof geweld zo was ze ook zei zequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimW
Komt me bekend voor 😄😄 ik gebruik ook wel zulke woorden.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |