Ik heb dat niet verstaan, wat heeft babbel nooit gewetenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: ik heb dat nooit geweten he Wennnnnn, dat heb ik nooit geweten van jou want dat heb je nooit tegen mij gezegddddddd.
Ze had het tegen haar moeten zeggen....
Wendy: in het begin hoefde dat ook helemaal nit
Babette: het was anders geweest als Jeffrey hier nog zou zijn geweest
Wendy: dan was ik meer naar Jeffrey getrokken
Hoe was het ook alweer? Als iemand aan zijn neus zit liegt 'ie... in Babbels geval hoeft ze eigenlijk nooit aan haar neus te zittenquote:
Dat benoemde ik dus even eerder.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Als iemand aan zijn neus zit liegt 'ie... in Babbels geval hoeft ze eigenlijk nooit aan haar neus te zitten
Zegt ze dat letterlijk?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:32 schreef Harry het volgende:
Wendy vindt, nu het einde nadert, het niet meer nodig om haar best te doen om naar de pijpen van Babette te dansen.
Wendy zei dat ze dingen veel liever 1 op 1 bespreekt, dingen die er toe doen, maar altijd probeert Marciano erbij te komen en dan stopt ze met haar verhaal.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet verstaan, wat heeft babbel nooit geweten
Aangeven dat ze er klaar mee is... ze heeft het een plekje gegeven want het veranderd toch niet.quote:
volgens mij niet over die pijpen maar meer dat ze geen moeite meer wil doen voor iets daarquote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zegt ze dat letterlijk?
Ik luister niet want ik word pissig op babbel. Heb ik geen zin in.
Ze laat het pijpen over aan Babbelquote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
volgens mij niet over die pijpen maar meer dat ze geen moeite meer wil doen voor iets daar
Ja, ik begon het later door te krijgen dat het daar om ging, idd storend als er iemand bij komt die als doel heeft het gesprek te verstoren/af te luisteren want dat was het.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy zei dat ze dingen veel liever 1 op 1 bespreekt, dingen die er toe doen, maar altijd probeert Marciano erbij te komen en dan stopt ze met haar verhaal.
Marciano kwam ook iedere keer erbij zitten op kantoor toen Wendy manager was en deed zijn klep niet open zegt ze
Natuurlijk doet Babette of ze deze dingen echt niet wist......
Ik wist het dat ik over deze zin wat zou horenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze laat het pijpen over aan Babbel
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wist het dat ik over deze zin wat zou horen
Want ze drinkt zelf niet meer,Ow nee wacht...quote:Op maandag 3 juli 2023 11:39 schreef xsaskiax het volgende:
Babette blijft het er maar over hebben dat er dingen gezegd en gedaan waren toen mensen dronken waren.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want ze drinkt zelf niet meer,Ow nee wacht...
ze wilde me neerschieten!!!!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:44 schreef xsaskiax het volgende:
oh nou moet Wendy aan Marciano vragen wat hij over Wendy gezegd heeft tegen KimW.... WAAROM???
Volgens Babette vond Marciano Wendy vanaf het begin een chill persoon......
Wendy: als je 1 keer over iemand zegt dat je hem/haar aardig vindt.... ze wilde me neerschieten!!!!
Babette: in mij zag ze geen bedreiging denk ik.... ik was met Gert Jan he......het zat in haar hoofd, hij zal niets gezegd hebben
Wendy: hij is er nooit op teruggekomen, ik zat te janken in mijn bed en iedereen deed zijn eigen ding
Wendy, je geeft Babette zoveel munitie om tegen je te gebruiken, ze gaat het straks verdraaien en het komt dan (al dan niet via Marciano) keihard naar je terug.....
Wendy is lekker simpel en recht voor de raap.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)quote:
Wanda zou haar vrienden Jeff in elkaar laten slaan en zijn huis in de fik steken bijv.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Iets zonder armen en benen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimWquote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja en ze zei nog wel andere dingen die ze zou willen doen (ik weet echt niet meer precies wat, want die meiden Wanda en Kim gingen vaak tekeer!)
Een rompje.quote:
Veel weg geven dat je uiteindelijk, figuurlijk, je romp nog overhoudquote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Wat is (volgens Babette) een rompelsteeltje ??
Ja klopt Sas hield wel van de grof geweld zo was ze ook zei zequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zat er die avond ook bij en die was het helemaal eens met KimW
Komt me bekend voor 😄😄 ik gebruik ook wel zulke woorden.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:45 schreef Harry het volgende:
Grappige woorden die Wendy soms gebruikt, als oelewapper, de rambam krijgen en koekoek worden.
Babette jaloers dat Wendy daar bij lag en Marciano. Allen dat wil ze niet toegeven. Eigenlijk is ze boos op Marciano maar ja dat kan ze natuurlijk niet zeggen want ja, alleen maar vriendschap.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef woxxel het volgende:
Ik snap nu alleen niet wat het drama dan was toen marciano in d'r cabane sliep met 5.
Ik zou haar keihard uitlachen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:01 schreef woxxel het volgende:
Boeit babette niet of een man bezet is.
Zij is dus degene die je niet met je man alleen kan laten:)
Ja dat zei ze, goed dat je dat nog weet!quote:Op maandag 3 juli 2023 12:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja klopt Sas hield wel van de grof geweld zo was ze ook zei ze
Snij-en schietbewingen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze, goed dat je dat nog weet!
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Wendy: als hij dat nu zo met jou doet, dan doet hij dat ook met een andere vrouw buiten.
zo, Babette, steek die maar in je zakquote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Wendy: als hij dat nu zo met jou doet, dan doet hij dat ook met een andere vrouw buiten.
Wil ze niet horen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Babeette heeft zelf geen relatie toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef espri het volgende:
Babet is dus duidelijk iemand die het met bezette mannen doet.
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dusquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
ook jaquote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef espri het volgende:
[..]
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.
Dus dan maar wrecken.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
Zelf heeft ze ook geen relatie dus er is ook iets mis met haar.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
En dan pak je dus een ander,wel zo veilig.Klinkt vrij logisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef OmaJacky het volgende:
Vreemde streamwissels.
Van een gesprek naar een balletles en van een gesprekje met een bosatlas naar kantoor maar Morri lekker d'r huidje aan t insmeren is en een stille Jasper die aan t tikken is.
Volgens mij overdrijft ze dit enorm.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Die lult haar dagen vol met Jan en allemanquote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |