Babeette heeft zelf geen relatie toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef espri het volgende:
Babet is dus duidelijk iemand die het met bezette mannen doet.
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dusquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het doorheb: De bezette mannen zijn beter dan de vrijgezel van die leeftijd.
ook jaquote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef espri het volgende:
[..]
Nope, geen gezeik verder van bezette kerels.
Dus dan maar wrecken.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
Zelf heeft ze ook geen relatie dus er is ook iets mis met haar.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef Harry het volgende:
Babette: iedereen die ik ontmoet heeft een relatie, en degenen die geen realtie hebben daar is iets mee.
En dan pak je dus een ander,wel zo veilig.Klinkt vrij logisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de vrijgezelle vraag je je af waarom ze dat nog zijn dus
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef OmaJacky het volgende:
Vreemde streamwissels.
Van een gesprek naar een balletles en van een gesprekje met een bosatlas naar kantoor maar Morri lekker d'r huidje aan t insmeren is en een stille Jasper die aan t tikken is.
Volgens mij overdrijft ze dit enorm.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Die lult haar dagen vol met Jan en allemanquote:Op maandag 3 juli 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
Terug naar het gesprek tussen Wendy en babbelkous.
Babbelkous haar leven is heel wild en vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |