Hij kent Leclerc - het bestequote:
Dus elke erna is weer +5? Dat is wel nice staan ze straks 30 seconden stilquote:
Of leer je coureur de banden te managen.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
Oh my, Ferrari.
Ontsla alsjeblieft je gehele strategische team
Ze hebben 't gevraagd maar ze zeiden neequote:Op zondag 2 juli 2023 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
Oh my, Ferrari.
Ontsla alsjeblieft je gehele strategische team
Nee, 2e x is 10 secquote:Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Dus elke erna is weer +5? Dat is wel nice staan ze straks 30 seconden stil![]()
Jaquote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef fietsie het volgende:
En dan gaat Ferrari nu dus hierna nog 2x willen stoppen?
Het strategische team verneukt het al maanden, tijd voor een schoonmaak.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Of leer je coureur de banden te managen.
En luister naar je " " tweede " " coureur.
Jup.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef fietsie het volgende:
3 waarschuwingen en dan +10quote:Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat voor tijdstraf krijg je na de +5 sec als je nog steeds over de lijn gaat? en krijg je dan weer 3 strikes, of is het meteen een nieuwe straf?
10 sec bij de volgende overtredingquote:Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat voor tijdstraf krijg je na de +5 sec als je nog steeds over de lijn gaat? en krijg je dan weer 3 strikes, of is het meteen een nieuwe straf?
meteen al bij de eerste? nee toch?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 sec bij de volgende overtreding
Nog 1x.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef fietsie het volgende:
this net the Oprah showquote:
Hami ( nee vast yuki)quote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
Place your bets: wie heeft de eerste +10 seconden!
Tsunodaquote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
Volgende staat er toch?quote:
ik denk degene die voor een collega ligt die graag wil dat degene meer waarschuwing krijgenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
Lewis toch, want het lag niet aan hemquote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
+1.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het strategische team verneukt het al maanden, tijd voor een schoonmaak.
Zet die Italiaanse ego/trots eens uit.
okeujquote:Op zondag 2 juli 2023 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende staat er toch?
4e x = 5 sec
5e x = 10 sec
Hamiltonquote:Op zondag 2 juli 2023 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
Poging om Stroll uit het verkeer te houden na Yuki's SC momentje, heeft Stroll juist IN het verkeer laten landen. Dit wordt niks meerquote:
Nee, 3 waarschuwingen. 4e x = 5 sec, 5ex = 10 sec.quote:
Zit meer in!quote:
Nyck suck my ballsquote:Op zondag 2 juli 2023 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck krijgt straf voor zijn actie op Magnussen
En Toto lult uit zijn nekquote:Op zondag 2 juli 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
wauw HAM werd door toto op zn plek gezet, dat hoor je niet vaak
+1 in achtingquote:Op zondag 2 juli 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
wauw HAM werd door toto op zn plek gezet, dat hoor je niet vaak
HAM was gewoon aan het zeuren en vragen om aandachtquote:
mwa +0.05quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 juli 2023 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Wat een onzin die penalty voor De Vries. Was volgens de overtaking guidelines een goede inhaalactie
Dan haddtie het ook niet moeten vragen, naar die bekende weg.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat ze Lewis nog niet verteld hadden dat het halve veld ook penalty's te pakken heeft.
Iedereen heeft een track limit voor jequote:Op zondag 2 juli 2023 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
HAM was gewoon aan het zeuren en vragen om aandacht
Toto zegt het prima
Equityquote:Op zondag 2 juli 2023 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat ze Lewis nog niet verteld hadden dat het halve veld ook penalty's te pakken heeft.
ja dus gewoon HAM zn mond laten houden dat hij niet verder gaan zeuren en ziekenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen heeft een track limit voor je
Het is er maar 1 alleen Sainz
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:52 schreef daNpy het volgende:
Kinderen moet je af en toe voor de gek houden zodat ze stoppen met janken.
Angela B?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lewis vraagt vanmiddag een gesprek aan bij de vertrouwenspersoon.
Ik denk dat hij zoiets heeft van fuck jullie.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:54 schreef franklop het volgende:
Sainz is niet echt hard naar Leclerc gereden he?
Wel jammer dat zelfs coureurs van dat kaliber p2 kunnen rijden vanaf p15.quote:
You and you and youquote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
Loopt een beetje uit de hand met al die penalties.
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
dat heb ik ook elke keer als ik op de tv viaplay app aan zet... hikjes.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is m'n chromecast die telkens de viaplay-stream laat stilstaan met de tekst 'Laden...'
Kijk nu verder op de laptop en daarbij is geen enkele onderbreking.
Google tv is ook stukje beter.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
Iddquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb niet eerder zoveel straffen in een race gezien volgens mij.
Dat is ook wel de meest onopvallende coureur uit het hele veld.quote:
App op de tv werkt hier perfectquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik ook elke keer als ik op de tv viaplay app aan zet... hikjes.
op de laptop nix en telefoon ook nix
Dat vind ik Zhouquote:Op zondag 2 juli 2023 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest onopvallende coureur uit het hele veld.
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ikquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb niet eerder zoveel straffen in een race gezien volgens mij.
Met zoveel straffen lijkt het er niet op dat de track limits ook echt de track limits zijn. Het is gewoon een deel van de baan waarbij coureurs moeite hebben om het te vermijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
Haal al die gelapten maar uit koers.quote:
Ja en dat komt het ook niet ten goede.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ik
Of gewoon accepteren dat er af en toe een aantal op een bult klappen in het grindquote:Op zondag 2 juli 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja en dat komt het ook niet ten goede.
Eens, mooie actie.quote:
Jammerquote:Op zondag 2 juli 2023 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
ALonso heeft ook een onopvallend weekend.
Kijk zelf.quote:
Even lappen dan.quote:
Het gaat wel. Vooral om plek 10 is het leuk.quote:
Het is duidelijk wie de koude bad users zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
User @:Coco wordt stevig op zijn plek gezet.
Cruised lekker door.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
verstappen op oude banden, nah volgens mij maakt dat ook weinig uit bij Max
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ik m'n De Vries poster nu wel van de slaapkamermuur ga halen..
precies... en nu op medium ook weer lekker sjeesenquote:
Soft beter bewaren voor een late safety car.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zou RB bij Perez voor Soft kunnen gaan?
Dit is in de tas als er niks gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... en nu op medium ook weer lekker sjeesen
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.
dont jinx itquote:
Als de laatste 20 rondjes op mediums sneller zijn hoeven de hards niet op te zijn om te wisselen.quote:
Die net zoveel Tours gewonnen heeft als ik?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.
als een neutrale kijker afhaakt is het geen neutrale kijker. want de neutrale kijken geniet van de strijd nu om 2 3 4quote:Op zondag 2 juli 2023 16:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Staat echt geen maat verder op Max.
Snap wel dat de neutrale kijker afhaakt.
Ik niet. Zat toffe races dit seizoen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Staat echt geen maat verder op Max.
Snap wel dat de neutrale kijker afhaakt.
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die net zoveel Tours gewonnen heeft als ik?
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.quote:
Als het moet kunnen ze wel binnen de lijntjesquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen penalty's gezien
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Had gekund.quote:
F*ck you Lewis. Stop Wining!quote:
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.quote:
Gewoon wachten tot na de verlengingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen penalty's gezien
Dat wel jaquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Zou ik ook doen. Als ik zo behandeld wordt door steeds de schuld af te schuiven op 'het team'.quote:
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nuquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhoudingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
nou hij moet 10s stoppenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhouding
Toto is 1/3 mercedes.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nu
Grind vindt de MotoGP niet leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ik
Tijd voor Ferrari dus om toe te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Ja die andere 2/3 wordt hier niet blij vanquote:
Andersom ook.quote:
Als het nog langer duurt wordt het contributie betalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Belt straks de Yakuza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |