Google tv is ook stukje beter.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
Loopt een beetje uit de hand met al die penalties.
Iddquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb niet eerder zoveel straffen in een race gezien volgens mij.
Dat is ook wel de meest onopvallende coureur uit het hele veld.quote:
App op de tv werkt hier perfectquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik ook elke keer als ik op de tv viaplay app aan zet... hikjes.
op de laptop nix en telefoon ook nix
Dat vind ik Zhouquote:Op zondag 2 juli 2023 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest onopvallende coureur uit het hele veld.
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ikquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb niet eerder zoveel straffen in een race gezien volgens mij.
Met zoveel straffen lijkt het er niet op dat de track limits ook echt de track limits zijn. Het is gewoon een deel van de baan waarbij coureurs moeite hebben om het te vermijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:55 schreef ReplaR het volgende:
Loopt een beetje uit de hand met al die penalties.
Haal al die gelapten maar uit koers.quote:
Ja en dat komt het ook niet ten goede.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ik
Of gewoon accepteren dat er af en toe een aantal op een bult klappen in het grindquote:Op zondag 2 juli 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja en dat komt het ook niet ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |