Cruised lekker door.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
verstappen op oude banden, nah volgens mij maakt dat ook weinig uit bij Max
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ik m'n De Vries poster nu wel van de slaapkamermuur ga halen..
precies... en nu op medium ook weer lekker sjeesenquote:
Soft beter bewaren voor een late safety car.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zou RB bij Perez voor Soft kunnen gaan?
Dit is in de tas als er niks gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... en nu op medium ook weer lekker sjeesen
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.
dont jinx itquote:
Als de laatste 20 rondjes op mediums sneller zijn hoeven de hards niet op te zijn om te wisselen.quote:
Die net zoveel Tours gewonnen heeft als ik?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien je username had ik verwacht dat het Lance Armstrong zou zijn die boven je bed pronkt.
als een neutrale kijker afhaakt is het geen neutrale kijker. want de neutrale kijken geniet van de strijd nu om 2 3 4quote:Op zondag 2 juli 2023 16:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Staat echt geen maat verder op Max.
Snap wel dat de neutrale kijker afhaakt.
Ik niet. Zat toffe races dit seizoen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Staat echt geen maat verder op Max.
Snap wel dat de neutrale kijker afhaakt.
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die net zoveel Tours gewonnen heeft als ik?
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.quote:
Als het moet kunnen ze wel binnen de lijntjesquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen penalty's gezien
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Had gekund.quote:
F*ck you Lewis. Stop Wining!quote:
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.quote:
Gewoon wachten tot na de verlengingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen penalty's gezien
Dat wel jaquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Zou ik ook doen. Als ik zo behandeld wordt door steeds de schuld af te schuiven op 'het team'.quote:
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nuquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhoudingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
nou hij moet 10s stoppenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhouding
Toto is 1/3 mercedes.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nu
Grind vindt de MotoGP niet leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ik
Tijd voor Ferrari dus om toe te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Ja die andere 2/3 wordt hier niet blij vanquote:
Andersom ook.quote:
Als het nog langer duurt wordt het contributie betalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Belt straks de Yakuza.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |