Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Had gekund.quote:
F*ck you Lewis. Stop Wining!quote:
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.quote:
Gewoon wachten tot na de verlengingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen penalty's gezien
Dat wel jaquote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aan het regelement voldaan.
Zou ik ook doen. Als ik zo behandeld wordt door steeds de schuld af te schuiven op 'het team'.quote:
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nuquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhoudingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terecht. Daaaaaag contractverlenging.
nou hij moet 10s stoppenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat belachelijke verzoek van HAM niet goed was voor de verstandhouding
Toto is 1/3 mercedes.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Mercedes ook niet blij zijn met toto nu
Grind vindt de MotoGP niet leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen overwegen gewoon ouderwets grind te doen , maar in het streven naar extreme veiligheid zoals nu heb je dan bulten SCs vrees ik
Tijd voor Ferrari dus om toe te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Ja die andere 2/3 wordt hier niet blij vanquote:
Andersom ook.quote:
Als het nog langer duurt wordt het contributie betalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
Hamilton weer gezakt in prijs qua nieuw contract.
Belt straks de Yakuza.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |