Nou nee, voor de zoveelste keer neemt SBS een bestaand format en verandert het een beetje zodat het hun format wordt.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:23 schreef Jaroon het volgende:
Maar dit vervangt dan het kamp Van Koningsbrugge?
Die link had ik niet gelegd, het is echt wel een ander concept. (over camping de wildernis/We zijn er bijna)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou nee, voor de zoveelste keer neemt SBS een bestaand format en verandert het een beetje zodat het hun format wordt.
Nog een voorbeeld:
John de Mol met Camping De Wildernis, is simpelweg gebaseerd op We zijn er bijna!
Is Kamp Waes nu ook in Nederland te zien?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:43 schreef Pinuts het volgende:
Mag dit topic ook voor kamp Waes? Of moet daar een nieuw topic voor?
Fijne aan kamp Waes vind ik wel echt dat de kandidaten echt geselecteerd zijn op het kunnen halen. Dus allemaal jonge fitte mensen. Bij kamp van Koningsbrugge heb ik toch vaak het gevoel dat ze ook aan de diversiteitsquota's willen voldoen en dus ook oude en te zware mensen mee willen laten doen, terwijl iedereen van te voren al weet dat dit kansloos is.
Nieuw seizoen is nu op de Belg (VRT) te zien.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Kamp Waes nu ook in Nederland te zien?
Tenzij Kamp van K. en Kamp W. tegelijkertijd uitgezonden worden zou ik beide gewoon in dit topic doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:43 schreef Pinuts het volgende:
Mag dit topic ook voor kamp Waes? Of moet daar een nieuw topic voor?
Fijne aan kamp Waes vind ik wel echt dat de kandidaten echt geselecteerd zijn op het kunnen halen. Dus allemaal jonge fitte mensen. Bij kamp van Koningsbrugge heb ik toch vaak het gevoel dat ze ook aan de diversiteitsquota's willen voldoen en dus ook oude en te zware mensen mee willen laten doen, terwijl iedereen van te voren al weet dat dit kansloos is.
Wel tekenend wat die zus over haar broer zei. Dat ze met drie broers zoals hij eigenlijk altijd overal het slechtste in was... Arm meisje, want ze is zelf super knap/slim/fit en dan voelt ze zich zoquote:Op zondag 21 januari 2024 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tenzij Kamp van K. en Kamp W. tegelijkertijd uitgezonden worden zou ik beide gewoon in dit topic doen.
Op basis van aflevering 1 geen vervelende kandidaten.
Ik ben benieuwd naar die jongen die in Delft studeert. Op basis van wat we nu gezien hebben is die erg sterk, maar kan hij ook samenwerken en tegen stress?
Die oudere Jan (?) kreeg ook al wat kritiek dat hij altijd aan het woord was en alles beter weet.
Nee, want vanaf maandag een nieuw seizoen KvKquote:Op maandag 1 januari 2024 19:23 schreef Jaroon het volgende:
Maar dit vervangt dan het kamp Van Koningsbrugge?
ik zie op alle sites Ray er nog bij, zelfs de officiele dus denk dat hij ook nog hier zitquote:Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef Mylene het volgende:
Doet Ray nog mee dan? Is hij niet overgestapt naar SBS?
Allemaal zwetende vrouwen die naar hem kijken. Heftig leven.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:20 schreef Paul het volgende:
Vandaag begint nieuw seizoen
Beetje overkill aan Ray met op SBS op zondag no way back
[ afbeelding ]
Helaas niet (online) terug te kijken 😭quote:Op zondag 21 januari 2024 15:13 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nieuw seizoen is nu op de Belg (VRT) te zien.
Onzin. Concept is hetzelfde. Wat wel anders is, is dat de deelnemers zich steeds meer bewust zijn van het programma en hun antwoorden daarop afstemmen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Helaas niet (online) terug te kijken 😭
Kamp van koningsbrugge vind ik niet interessant meer. Teveel show en te ver weg van de realiteit.
U vorm volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:05 schreef potjecreme het volgende:
5 mensen hoe? Was mij niet duidelijk.
Heb ik nog niet eerder gezien.quote:
Mwa, hoort erbij en waarschijnlijk hebben ze wat slechter geslapen door de spanning.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eerder gezien.
Ze verzinnen ook achterlijke opdrachten al zeg ik het zelf, maar daarom zit ik er ook niet bij
Dan zijn ze wel erg afgezwakt.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Helaas niet (online) terug te kijken 😭
Kamp van koningsbrugge vind ik niet interessant meer. Teveel show en te ver weg van de realiteit.
Zo gaat dat in werkelijkheid ook bij dat soort mensen. Totaal WHAT?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eerder gezien.
Ze verzinnen ook achterlijke opdrachten al zeg ik het zelf, maar daarom zit ik er ook niet bij
Die broer is een verschrikkelijke streber gatverdammequote:Op zondag 21 januari 2024 18:38 schreef Guppy het volgende:
[..]
Wel tekenend wat die zus over haar broer zei. Dat ze met drie broers zoals hij eigenlijk altijd overal het slechtste in was... Arm meisje, want ze is zelf super knap/slim/fit en dan voelt ze zich zoik hoop dat ze veel zelfvertrouwen in het programma gaat vinden
Dat, maar ook het feit dat de eerste 5 deelnemers zich door een of andere beluchtigstunnel wringen en dat niemand dat doorheeft... Was niet héél lekker voorbereid leek het.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Die broer is een verschrikkelijke streber gatverdamme
Maar wat ik afgelopen aflevering kwalijker vond is dat die man die no play riep totaal in paniek kon raken en dat hij niet geholpen werd
No play is het safe woord, daar had direct actie op moeten komen ipv van hem volledig in paniek te laten geraken omdat er na 6x roepen niemand kwam.
Uiteindelijk zelf de ingang terug gevonden en daar was ook niemand
Totaal falen van de begeleiding om maar niet te spreken van die ventilatie gang waar niemand iets van wist
Dat zijn 2 rode kaarten voor de organisatie
Ik heb Odido en dan kun je het online terugkijken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef Ash het volgende:
Vraagje mbt tot Kamp Waes, is er een mogelijkheid om de 1ste 2 afleveringen terug te zien zonder dat je een Belg bent? ik kan er iig niet op en heb er ook geen torrentjes van gevonden of zo en heb helaas geen vpn
Nee, want ze hield het alsnog langer vol dan ik ooit zou doen. Ik zou er al klaar mee zijn bij die tweede keer moeten omkledenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
Was ik de enige die gisteren dacht dat er bij Astrid op een gegeven moment iets gezegd zou worden: "Ja, Astrid, we kunnen het nu wel vertellen, natuurlijk was jij geen echte kandidaat!" En dat het dan een ongetraind iemand zou zijn om te laten zien hoe snel die af zouden vallen.
Ze LIEP continuEn dat op dag 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |