Inderdaad. Had ik niet verwacht. Russell en Hulkenberg waren op tijd met de wissel, de rest te laat.quote:
Is dat niet gebroken door Perez of telt dat je over de streep moet gaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:06 schreef Zorro het volgende:
En weer 24 rondjes aan de leding aan de streak toegevoegd.
Alleen tellen die niet mee voor die streakquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:06 schreef Zorro het volgende:
En weer 24 rondjes aan de leding aan de streak toegevoegd.
Hij gaat bij papa huilenquote:
Suriname wil gewoon 200 miljoen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Max lacht en aanvaard de excuses van Checo
Ja denk het ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee is ook niet. Tijdens de race begrijpelijk, maar nu gewoon goed uitgepraat. Niks aan de hand.quote:
Dat waren geen excusesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja, ze zien allebei dat Perez bijna een seconde per ronde langzamer is. Dan kan hij wel zeuren, maar Verstappen is gewoon zo veel beter. Zeker onder deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is 9 uur s ochtends daar, die moeten eerst nog wakker worden, siësta houden en daarna kunnen we verder kijkenquote:
Suriname kan zoveel willen.quote:
Die vechten het straks wel uit op de sim.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Max en Checo houden het rustig in de media
Nee, nu op de baan tussen Checo en Max.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er weer massa aanrandingen op de tribunes? #dtv
Is ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Max en Checo houden het rustig in de media
quote:
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:15 schreef tralalala het volgende:
Hey, die ene fanatieke monteur is weer terug?
Ik zal eens in jou posten.quote:
Zegt de man met de Leclerc UIquote:
Maar er is F3 en F2quote:
Dat was volledig overdreven vorig jaar. Alsof bij welk evenement dan ook waar tig tienduizenden mensen bij elkaar zijn nooit door een stel dronkaards gezongen wordt:quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er weer massa aanrandingen op de tribunes? #dtv
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen het goed afgelopen wasquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig morgen geen gekut van Perez bij de start.
Gelukkig welquote:
Dammquote:
Douchen en opmaken voor de avondetappe.quote:
Veel plezier en nog gefeliciteerd! 🥳🎁🎂💐quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
Ik vier morgen m'n verjaardag, dus zal er niet veel van meekrijgen. Als het een mooie race is, kijk ik hem wel ff terug.
Proficiat!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
Ik vier morgen m'n verjaardag, dus zal er niet veel van meekrijgen. Als het een mooie race is, kijk ik hem wel ff terug.
ha hier hetzelfde!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:22 schreef Perox het volgende:
[..]
ha hier hetzelfde!![]()
Misschien stiekem een tabletje neerzetten zodat ik het een beetje in de gaten kan houden.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier en nog gefeliciteerd! 🥳🎁🎂💐
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
Tnx, maar het is officieel dinsdag pas.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier en nog gefeliciteerd! 🥳🎁🎂💐
En dit moet dus gezellig zijn...quote:
HEEL erg oud.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Proficiat!Jij zal inmiddels ook wel een tamelijk oud wijf aan het worden zijn of niet? Nofi offcourse
Alvast gefeliciteerd dan!quote:
Gefeliciteerd aan alle jarigenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:22 schreef Perox het volgende:
[..]
ha hier hetzelfde!![]()
Misschien stiekem een tabletje neerzetten zodat ik het een beetje in de gaten kan houden.
Ja, da's m'n hele leven idd al. Born on the 4th of July, that's me.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan!
Mooie symbolische samenloop met Independance Day ook
Ik op Bevrijdingsdag. Ook leuk symbolisch en ook mijn hele leven alquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, da's m'n hele leven idd al. Born on the 4th of July, that's me.
Lekker droge opmerking van hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:26 schreef Jane het volgende:
Max heeft ook een leuke race gezien.
[ twitter ]
Ook gefeliciteerd, natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:22 schreef Perox het volgende:
[..]
ha hier hetzelfde!![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Jane het volgende:
Beiden alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:22 schreef Perox het volgende:
[..]
ha hier hetzelfde!![]()
Mijn verjaardag valt op kwali dag van GP van Japan, dus 's ochtends kwalificatie kijken en rest van de verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Beiden alvast gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd wat ik volgende week meekrijg van de race als mijn vader zijn verjaardag viert.
en dan aan de Sake?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn verjaardag valt op kwali dag van GP van Japan, dus 's ochtends kwalificatie kijken en rest van de verjaardag vieren.
Nog nooit gehadquote:
Vertaald naar een volledige GP is dat bijna een ronde.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:23 schreef Red_85 het volgende:
'Jij mij er af duwen. Dan ze ik jou toch even op 20+ seconden in 1/3 GP afstand?'
Mooi geantwoord.
Hier wel ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:36 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vertaald naar een volledige GP is dat bijna een ronde.
Dat is wel een betere tijd als je nog een verjaardag moet vieren, ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn verjaardag valt op kwali dag van GP van Japan, dus 's ochtends kwalificatie kijken en rest van de verjaardag vieren.
Ze apen ook alles na. Dit weekend zijn er rond deze baan genoeg polonaises.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky UK lopen ze nog net niet de polonaise vanwege dat ene puntje van Mercedes. Fantastic strategy!
Die 2 engelse meiden waar eigenlijk die hele heisa om draaide hebben daar een behind the scenes van de Mclaren pitbox uitgesleept en later bleek het hele verhaal van die 2 gelogen te zijn. En kamp Lewis is daarmee aan de haal gegaan, er was niks aan de hand.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was volledig overdreven vorig jaar. Alsof bij welk evenement dan ook waar tig tienduizenden mensen bij elkaar zijn nooit door een stel dronkaards gezongen wordt:
"daar moet een piemel in daar moet een piemel in!!!" bij het langslopen van een knappe vrouw of dat er eentje een tik op de billen krijgt.
Niet netjes. Zeker. Einde van de wereld en moord en brand schreeuwen? Zeker niet.
Dat hele gelul kwam vanuit kamp Lewis om Max te dissen. Niets meer. Niets minder.
Gecondoleerd en Proficiat ondanks alles.quote:
Dat is wat ik zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die 2 engelse meiden waar eigenlijk die hele heisa om draaide hebben daar een behind the scenes van de Mclaren pitbox uitgesleept en later bleek het hele verhaal van die 2 gelogen te zijn. En kamp Lewis is daarmee aan de haal gegaan, er was niks aan de hand.
Ja, doe ik ook zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
We hebben 'm gewoon nog een keer opgezet
Ik ben ook hartstikke kalm, hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind het wel mooi dat iedereen het incident tussen Max en Checo enorm opblaast, terwijl ze er zelf vrij kalm en nuchter over zijn
Ach ja Twitter, het kotsbakje van de samenleving.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef -XOR- het volgende:
Op twitter plenst het zilte tranen over dirty Max in bocht 3.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind het wel mooi dat iedereen het incident tussen Max en Checo enorm opblaast, terwijl ze er zelf vrij kalm en nuchter over zijn
quote:
Ik doelde meer op zijn algemeenheidquote:
Daarna in bocht 3 blokt hij Checo ook volledig, waardoor die eventuele strijd ook klaar was. Ook alles behalve netjes. Checo kwam daardoor op P3 terecht en zat lange tijd vastquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef beantherio het volgende:
Ik vond Verstappen niet helemaal schuldeloos aan dat incident in de eerste ronde. Als je zo laat remt dan loop je natuurlijk wel het risico dat de ander aan de binnenkant het pad afsluit. Evengoed was het dan wel weer een beetje overdreven van Checo om zijn teammaat dan maar van de baan te dwingen.
Het lijkt erop dat ze dat ook doen en dat lijkt mij ook de juiste keuze.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Daarna in bocht 3 blokt hij Checo ook volledig, waardoor die eventuele strijd ook klaar was. Ook alles behalve netjes. Checo kwam daardoor op P3 terecht en zat lange tijd vast
Beide moeten er gewoon niet over janken en doorgaan.
Is ook uitgepraat, niks aan de hand en door. Dan erbij Max was er toch wel voorbij gegaan en als je ziet hoe groot zijn voorsprong was...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Daarna in bocht 3 blokt hij Checo ook volledig, waardoor die eventuele strijd ook klaar was. Ook alles behalve netjes. Checo kwam daardoor op P3 terecht en zat lange tijd vast
Beide moeten er gewoon niet over janken en doorgaan.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dat ook doen en dat lijkt mij ook de juiste keuze.
Ik heb ook het idee dat het hier in het forum groter gemaakt wordt dan wat het is...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook uitgepraat, niks aan de hand en door. Dan erbij Max was er toch wel voorbij gegaan en als je ziet hoe groot zijn voorsprong was...
Dat inderdaad. Even laten weten dat hij écht kansloos is. Als Perez bij de start erachter gebleven was had ik nog moeten zien of Max zover weg gereden wasquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:23 schreef Red_85 het volgende:
'Jij mij er af duwen. Dan ze ik jou toch even op 20+ seconden in 1/3 GP afstand?'
Mooi geantwoord.
Het zit je blijkbaar erg hoogquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:34 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook het idee dat het hier in het forum groter gemaakt wordt dan wat het is...
Maarja, Max he...
En tuurlijk was Max er uiteindelijk voorbij gegaan. Maar laat die gasten lekker racen joh, is veel leuker dan vanaf P1 wegrijden en de hele race niet meer zichtbaar zijn.
Daarom maakt zelf Perez er geen probleem van. Doe maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk als hij gaat roepen dat dit invloed heeft gehad op de einduitslag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook uitgepraat, niks aan de hand en door. Dan erbij Max was er toch wel voorbij gegaan en als je ziet hoe groot zijn voorsprong was...
Heeft het ook niet en ik denk dat Perez ook wel de realiteit inziet dat hij echt de 2e rijder is. Maar dat maakt uiteindelijk niets uit als hij nu weer goed gaat presteren en punten pakt voor het team. En deze 1-2 voor Red Bull is gewoon heel erg netjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daarom maakt zelf Perez er geen probleem van. Doe maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk als hij gaat roepen dat dit invloed heeft gehad op de einduitslag.
Wat is dat nou voor een dom antwoord, deze krijg ik al 3x op mijn oren dit raceweekend, zonder enige argumentatiequote:
Het zit je wel hoog hè?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom antwoord, deze krijg ik al 3x op mijn oren dit raceweekend, zonder enige argumentatie![]()
Zeg dan gewoon niks
Erg hoog.quote:
Of zeg zelf niks met je kansloze gezeik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom antwoord, deze krijg ik al 3x op mijn oren dit raceweekend, zonder enige argumentatie![]()
Zeg dan gewoon niks
Het gaat juist om dat op het gras duwen. Dat Pérez een betere start heeft en de leiding pakt is prima, maar je teamgenoot richting het gras afknijpen omdat-ie een betere exit had en langszij komt kan echt niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef beantherio het volgende:
Ik vond Verstappen niet helemaal schuldeloos aan dat incident in de eerste ronde. Als je zo laat remt dan loop je natuurlijk wel het risico dat de ander aan de binnenkant het pad afsluit. Evengoed was het dan wel weer een beetje overdreven van Checo om zijn teammaat dan maar van de baan te dwingen.
Wel gezellig, een iets andere mening blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Of zeg zelf niks met je kansloze gezeik.
Volgens mij had Checo hem niet eens gezien. En er is verder niets gebeurd: Max heeft hem teruggepakt, er is geen schade, en RB heeft maximale punten behaald. Door naar morgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat juist om dat op het gras duwen. Dat Pérez een betere start heeft en de leiding pakt is prima, maar je teamgenoot richting het gras afknijpen omdat-ie een betere exit had en langszij komt kan echt niet.
Dat zou me ook niks verbazen. Maakt het op zich niet minder slecht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij had Checo hem niet eens gezien.
Ik denk dat in elke sport wel wappies zitten. Maar wij zijn intelligent genoeg om daar geen aandacht aan te besteden behalve er smakelijk om te lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Jane het volgende:
Kijk, wij denken misschien dat de Mexicanen en sommige Britten van het padje zijn door te beweren dat RB expres Checo's races saboteert en de auto 'alleen voor Max' bouwt, maar de Leclerc-fans kunnen er ook wat van.
Ik zocht een bepaald bericht en kwam pardoes in Ferrari-Twitter terecht. Dan lees je ineens:
- Dat Ferrari de auto speciaal voor Carlos Sainz jr heeft gemaakt, waardoor Charles er niet mee kan rijden.
- Dat Papa Sainz, samen met Santander Bank, het hele team heeft omgekocht tbv Sainz jr.
- En dat ook Leclercs engineer, Xavi, in het complot zit want dat is ook een Spanjaard. Hij geeft Charles expres te weinig of verkeerde informatie.
- Enz enz.
Dat jullie het even weten.
Wanneer is F1 zo'n wappie-sport geworden, joh? Heb je dat nou in andere sporten nou ook? Ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Argentijnen in de IndyCar kunnen er ook wat van. En ik las ook bij sommige artiesten, dat als er iets is wat de fans niet bevalt dat er toxisch op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Jane het volgende:
Kijk, wij denken misschien dat de Mexicanen en sommige Britten van het padje zijn door te beweren dat RB expres Checo's races saboteert en de auto 'alleen voor Max' bouwt, maar de Leclerc-fans kunnen er ook wat van.
Ik zocht een bepaald bericht en kwam pardoes in Ferrari-Twitter terecht. Dan lees je ineens:
- Dat Ferrari de auto speciaal voor Carlos Sainz jr heeft gemaakt, waardoor Charles er niet mee kan rijden.
- Dat Papa Sainz, samen met Santander Bank, het hele team heeft omgekocht tbv Sainz jr.
- En dat ook Leclercs engineer, Xavi, in het complot zit want dat is ook een Spanjaard. Hij geeft Charles expres te weinig of verkeerde informatie.
- Enz enz.
Wanneer is F1 zo'n wappie-sport geworden, joh? Heb je dat nou in andere sporten nou ook? Ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Mwah, er is geen schade geweest en de race kon door. Zou het gewoon een incident noemen en het daarbij laten. Of het nu slecht is of ronduit gemeen, daar kunnen we altijd wat van vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou me ook niks verbazen. Maakt het op zich niet minder slecht.
Inb4 Mexicaantjes die de boel omdraaien en zich beklagen over Max in bocht 3 en 4 die hem naar buiten liet lopen.quote:
Wowquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Jane het volgende:
- Enz enz.
Ik vraag me af of er bij golf ook zulke wappies zijnquote:
Geloof je het zelf.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Even laten weten dat hij écht kansloos is. Als Perez bij de start erachter gebleven was had ik nog moeten zien of Max zover weg gereden was
Ik denk meer dat @exile79 bedoelt dat Max dan minder hard had gepusht om Perez te vernederen zoals hij nu heeft gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Dat Perez er voorbij was was het ongeveer 10-12sec en tegen het einde 20+
https://the-race.com/form(...)ap-was-ruined-wolff/quote:“The mistake happened on our side, the communication between us and Lewis didn’t give him the right information to get out of Max’s way, and no one wants to be in anybody’s way because if you impede, you’re getting penalised,” Wolff said.
“So that was not the aim.
“On the other side, Turn 1 was a revanche [‘revenge’ or ‘retaliation’ in French] for it. You know, it was just to make sure that his lap is ruined.
“So, one was not intentional, the other one was intentional. But who cares?
“At the end we looked at it, is it going to change our race or not?
“But I think they’re going to talk about it in the drivers’ briefing next week.”
Gut, Silverstone komt er weer aan hoor. Zowel Hamilton als Wolff zijn weer lekker op dreef om de boe-roepers nog ff op te stoken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wolff heeft nog even gestampvoet over Max na wat er gebeurde in de sprintkwalificatie
[..]
https://the-race.com/form(...)ap-was-ruined-wolff/
Het wordt echt steeds maffer met die Britten, Max maakt de F1 kapot blijkbaar....quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Gut, Silverstone komt er weer aan hoor. Zowel Hamilton als Wolff zijn weer lekker op dreef om de boe-roepers nog ff op te stoken.
Goed dat Johhny Herbert Max even berispt want zo kan het niet langer!quote:F1 in danger as Max Verstappen threatens Austrian GP repeat amid Johnny Herbert warning
Johnny Herbert has warned Formula 1 fans could lose interest in the sport if Max Verstappen and his Red Bull team continue to dominate unchallenged.
The RB19's are head and shoulders above the rest of the cars on the grid in terms of performance this year. So significant is their advantage that the team has already switched development focus to their car for the 2024 season.
And former Sky Sports pundit Herbert has warned that it could cause scores of fans around the world to lose interest in the sport. "There is a threat that people might turn off because it is predictable and Red Bull's domination could be a problem," he told OLBG.
"It is not what I want. I want others to have that chance to take it to Verstappen. We are not seeing that. There is always that being predictable could lead people to switch off.
Lewis Hamilton has been unable to fight with his old title rival Verstappen so far this year. Mercedes have made some progress and hope to be in contention by the end of this year, but the seven-time world champion has warned that Red Bull will most likely dominate F1 for many years to come unless the sport's lawmakers step in.
He said: "They don't have to make any changes to this year's car any more because they're so far ahead, just cruising 100 points ahead of us. I think the FIA should put a time when everyone is allowed to start development on their next car."
Hamilton's call for the governing body to get involved did not go down well with Verstappen, who simply responded by saying: "Life is unfair." In a second interview, he elaborated: "We weren't talking about that when he was winning his championships, right? So, I don't think we should now. That's how Formula One works."
Dit herinnert me aan de Schumacher tijdperk die paniek_O-quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds maffer met die Britten, Max maakt de F1 kapot blijkbaar....
[..]
Goed dat Johhny Herbert Max even berispt want zo kan het nietlanger!
Perez werd volgens mij gewoon tweede. Dat het verschil zo groot was is behalve de 0.3 sec kwaliteitsverschil tussen de twee ook de spray en het lastig inhalen buiten de halfdroge racelijn. Hij zal best gepusht hebben maar dat doet ie altijd als er nog een bandenwissel aan dreigt te komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk meer dat @:exile79 bedoelt dat Max dan minder hard had gepusht om Perez te vernederen zoals hij nu heeft gedaan.
Alleen hoorde je hem niet toen Mercedes de F1 domineerdequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds maffer met die Britten, Max maakt de F1 kapot blijkbaar....
[..]
Goed dat Johhny Herbert Max even berispt want zo kan het niet langer!
Toch bijzonder dat hij geen enkel probleem had met de dominantie van Hamilton en Mercedes die vele malen langer duurde..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[..]
Goed dat Johhny Herbert Max even berispt want zo kan het niet langer!
ik zie genoeg mooie wedstrijden. Het gaat alleen niet om de eerste plekken, maar meer onderin de top tien waar het echt spannend isquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook gewoon vrij saai natuurlijk.
Prima per race, maar voor het WK boeit de strijd om plek acht niet echt. Dat is totaal niet iets wat leeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie genoeg mooie wedstrijden. Het gaat alleen niet om de eerste plekken, maar meer onderin de top tien waar het echt spannend is
Als Engels je eerste taal is mag je dat niet zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij bedoelt 'the UK'.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
And former Sky Sports pundit Herbert has warned that it could cause scores of fans around the world to lose interest in the sport.
Dat was al minder in de Vettel tijdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'the UK'.
En voor de duidelijkheid, dat is op zich niet raar. Het is logisch dat er meer interesse is in een sport waarin 'jouw' land/team/deelnemer het goed doet. Duitsland vond F1 ook leuker toen Schumacher won. Enzovoort enzovoort.
[]
Dat heb ik nooit goed begrepen, net als dat ik niet goed begrijp waarom de Britten Norris en Russell niet omarmen als hun nieuwe kanshebbers. Voor velen moet het blijkbaar per se Lewis zijn en dan denk ik toch dat dat puur is omdat ze per se willen dat een Brit het grootste aantal WDCs in handen heeft, ipv dat ze die plek moeten delen met eenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was al minder in de Vettel tijd
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:28 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk werd vandaag wel enorm duidelijk dat Verstappen gewoon veel beter dan de rest was met 20 seconden op nummer 2 in een sprint race.
Welnee het is veel simpeler. Lewis is gewoon veel populairder dan Norris en Russell. Zijn fanbase is veel groter dan die van die andere twee bij elkaar. Hij wordt op elk circuit ter wereld behalve Zandvoort toegejuichtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit goed begrepen, net als dat ik niet goed begrijp waarom de Britten Norris en Russell niet omarmen als hun nieuwe kanshebbers. Voor velen moet het blijkbaar per se Lewis zijn en dan denk ik toch dat dat puur is omdat ze per se willen dat een Brit het grootste aantal WDCs in handen heeft, ipv dat ze die plek moeten delen met eenDuitser
. Als je ze over WOII hoort praten hebben ze immers ook allemaal persoonlijk de Nazis verslagen, ook al zijn ze 60+ jaar na dato geboren.
Met z'n wagen voornamelijk volgens hemzelf.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:06 schreef THEFXR het volgende:
vond Sainz goed op P3, Lec was in het midfield aan het vechten.
De strijd om P1 is natuurlijk ook totaal niet spannend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:01 schreef Jane het volgende:
Het grappigste hieraan is wel dat de races tot nu toe dit seizoen - mede dankzij het weer - helemaal niet zo saai zijn geweest, ondanks die overmacht van Verstappen.
Eigenlijk moet je iedereen die nu klaagt over saaiheid verplichten Paul Ricard 2019 nog een keer te kijken. Zal ze leren.
Er gebeurt juist een hoop in het middenveld. Tijdens de Mercedes dominantie was het veel saaier.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot Max de boel af en toe op stelten zette. Je weet wel, die gast die nu de sport aan het vermoorden is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er gebeurt juist een hoop in het middenveld. Tijdens de Mercedes dominantie was het veel saaier.
De gevestigde orde op stelten en Max op het podium gezetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Tot Max de boel af en toe op stelten zette. Je weet wel, die gast die nu de sport aan het vermoorden is.
Ik wil sprinklers langs de baan bij sprint races.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:07 schreef PS. het volgende:
[..]
De strijd om P1 is natuurlijk ook totaal niet spannend.
Maar dat half uurtje racen vandaag was ook wel uitzonderlijk veel actie, maar zeker wel mooi om te zien, zo mag het imo vaker.
Hij had niet de snelste ronde deze racequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:50 schreef -XOR- het volgende:
• Pole race
• Pole sprintrace
• winnaar sprintrace
• winaaar race
zou wel heel netjes zijn trouwens.
Hallo Bernie, leuk om je op FOK! te zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil sprinklers langs de baan bij sprint races.
Alle sprintraces zouden in de miezer moeten zijn met natte baan
Ah ja, dus omdat het ooit nog erger is geweest is het nu fantastisch. Overigens was 2017-19 leuker dan nu. 2014-16 was wel afschuwelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er gebeurt juist een hoop in het middenveld. Tijdens de Mercedes dominantie was het veel saaier.
Ja dat inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk meer dat @:exile79 bedoelt dat Max dan minder hard had gepusht om Perez te vernederen zoals hij nu heeft gedaan.
2003/8 en 2010/12 waren leuke seizoenen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:03 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hebben 'we' er allemaal last van dat ons de toffe races/seizoenen altijd goed bijblijven en dat we de saaie dingen snel vergeten.
Ik heb inmiddels op F1TV best veel races gekeken uit de periode dat ik eigenlijk nooit keek. Vanaf 2000 vooral. En daar zitten echt heel veel saaie races tussen, terwijl we altijd wel proberen een race te kiezen waarvan we denken dat 'ie misschien tof is. Laatst nog een paar races uit Vettels begintijd bij RB gekeken. Echt niet beter dan nu, imho.
San Marino 2022.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:50 schreef -XOR- het volgende:
• Pole race
• Pole sprintrace
• winnaar sprintrace
• winaaar race
zou wel heel netjes zijn trouwens.
Het hele veld zit nu wel dichter op elkaar dan in de afgelopen 14 jaar. Alleen in 2009 zat het dichter op elkaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, dus omdat het ooit nog erger is geweest is het nu fantastisch. Overigens was 2017-19 leuker dan nu. 2014-16 was wel afschuwelijk
Ja, het achterveld zit er goed bijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele veld zit nu wel dichter op elkaar dan in de afgelopen 14 jaar. Alleen in 2009 zat het dichter op elkaar.
Wordt daar enoge aandacht aan besteed?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij had niet de snelste ronde deze race
Neuh, is alleen voor de statistieken, voor de rest gebeurt daar niet zoveel meequote:
Benieuwd hoe ze deze als 'grand slam' meetellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, is alleen voor de statistieken, voor de rest gebeurt daar niet zoveel mee
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef Jane het volgende:
Een machtige man, die Max Verstappen. Eerst redt hij in z'n eentje de F1 en nu draait hij het ook weer in z'n eentje de nek om. Als God himself.
Punten?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen mag Checo aan een inhaalrace beginnen en ik denk dat hij echt wel in de punten kan eindigen.
Voor een grand slam telt vandaag helemaal niet mee, lijkt me? Dat gaat enkel om de "echte" racequote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze deze als 'grand slam' meetellen.
Is in zijn hoofd wel klaar met de F1 heb ik het idee. Volgend jaar hopen op een stoeltje in indycar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
slechts een fractie achter Yuki
quote:
Kunnen ze goed in aflevering 1 monteren, veel langer kunnen ze de spanning in het kampioenschap niet in stand gaan houdenquote:
Haha, zo goed en knap wat 'ie hier doet. Hij neemt ze gelijk alle wind uit de zeilen.quote:
Even in m'n glazen bol kijken.quote:
Liegen zit in de cultuurquote:Op zondag 2 juli 2023 11:06 schreef Dauthi het volgende:
Toch bijzonder dat Perez Max niet ziet terwijl meerdere keren in zijn rechterspiegel kijkt![]()
Iddquote:Op zondag 2 juli 2023 11:06 schreef Dauthi het volgende:
Toch bijzonder dat Perez Max niet ziet terwijl meerdere keren in zijn rechterspiegel kijkt![]()
ik heb datzelfde met viaplay, ik klaag ook nietquote:Op zondag 2 juli 2023 10:43 schreef rotaderp44 het volgende:
Waarom word mijn F1TV Pro steeds voor 0.00 dollar verlengd iedere maand, al anderhalf jaar
ik klaag niet maar volgens mij klopt dat niet
wat is je klantnummer?, dan kijken we er naar.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:43 schreef rotaderp44 het volgende:
Waarom word mijn F1TV Pro steeds voor 0.00 dollar verlengd iedere maand, al anderhalf jaar
ik klaag niet maar volgens mij klopt dat niet
Max giveth and Max taketh awayquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef Jane het volgende:
Een machtige man, die Max Verstappen. Eerst redt hij in z'n eentje de F1 en nu draait hij het ook weer in z'n eentje de nek om. Als God himself.
Dat zag er even heel gek uitquote:
blij dat ik niet de enige ben die er vreemd naar keek en toen bedacht... oww ja.quote:
Oh ja gelukkig twee beentjes en voetjes……quote:
Altijd heel erg fijn en ongemakkelijk. Goede afsluiting ook ja….quote:
Zo'n beroerde zin zul je in de dikke van Dale niet tegenkomen.quote:
Orange army mennerquote:
Moest lachen.quote:
Geen last van stikstof daarquote:Op zondag 2 juli 2023 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Formule 1 blijft tot en met 2030 racen in Oostenrijk
https://www.telegraaf.nl/(...)-racen-in-oostenrijk
Niet liegen an sich. Wel gezichtsverlies voorkomen. Ergo: niets is ooit je eigen fout.quote:
Als Marko nog maar leuke sneren gaat uitdelen in interviews, anders hoeft hij dit nooit meer te doen……quote:Op zondag 2 juli 2023 14:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De afdeling geriatrie kende ook een leuke dagbesteding in Oostenrijk vanochtend.
"..whereas De Vries has had a different-spec rear wing and beam wing fitted (and a new ES/CE)"quote:
Waarschijnlijk betere setup. Heeft toch niets te verliezenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
Heb het niet allemaal kunnen volgen, maar:
[..]
"..whereas De Vries has had a different-spec rear wing and beam wing fitted (and a new ES/CE)"
<< vanwege een straf uit de pitstraat starten? Of uit voorzorg?
Straf voor het wisselen van onderdelen onder parc ferméquote:Op zondag 2 juli 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"..whereas De Vries has had a different-spec rear wing and beam wing fitted (and a new ES/CE)"
ja, dat sowieso, maar dat was niet mn vraagquote:Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betere setup. Heeft toch niets te verliezen
Vanwege het wisselen van een vleugel die een andere spec heeft dan de oude. Bij een spec wissel in parc fermé moet je uit de pitstraat starten.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
ja als ze kijkers hebben die alleen de eerste plek strijd spannend vinden maar niet geboeid zijn door de leukere raceacties verder op de baan moeten ze op zoek naar spanning en sensatiequote:
Landing ging niet helemaal jofel bij iedereenquote:
Boeit me geen moerquote:
? wat bedoel je daar mee?quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:40 schreef -XOR- het volgende:
Klopt het trouwens dat Danny de viewing rights heeft gelimiteerd tot 600 posts?
Dat zijn 2 topics.
ow... twitter, ignorequote:
Ik heb chips.quote:
Fok! is stabieler dan Twitter momenteel. De donaties hebben geholpen!quote:Op zondag 2 juli 2023 14:40 schreef -XOR- het volgende:
Klopt het trouwens dat Danny de viewing rights heeft gelimiteerd tot 600 posts?
Dat zijn 2 topics.
ja ik zal zo de kast eens even inspecteren. trapje er bij om achterin op hoogte te kunnen kijkenquote:
Geen negerzoenen?quote:Op zondag 2 juli 2023 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat koekjes. Prettige Ketikoti allen.
Straks limiteert @Danny het aantal Posts dat je mag lezenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Fok! is stabieler dan Twitter momenteel. De donaties hebben geholpen!
Elon schijnt al met Danny te hebben gebeld voor server capaciteit.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Fok! is stabieler dan Twitter momenteel. De donaties hebben geholpen!
chocolaquote:Op zondag 2 juli 2023 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat koekjes. Prettige Ketikoti allen.
Nee, droog.quote:
Kom maar!quote:
gisteren al zoute gehad met ui, zonder broodquote:Op zondag 2 juli 2023 14:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een broodje haring met uitjes en zuur.
Minuut stilte verstoord door Gehrmanquote:Op zondag 2 juli 2023 14:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een broodje haring met uitjes en zuur.
Willen ze het niet loslaten?quote:
Viaplay schakelde te snelquote:Op zondag 2 juli 2023 14:47 schreef Sally het volgende:
stond Lewis nou heel demonstratief met de vingers in de oren..?
Net voor het volkslied inzette.
hij had ze nu wel in de oren dus misschien was hij al voorbereid op de uithaalquote:Op zondag 2 juli 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Viaplay schakelde te snel
Niet te zien
Ik zag het op F1 TV. Maar dat kan ik nu niet terugspoelen .quote:Op zondag 2 juli 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Viaplay schakelde te snel
Niet te zien
Viaplay Premium nemen.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft haperingen hier. 'Laden....'
Hier nietquote:Op zondag 2 juli 2023 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft haperingen hier. 'Laden....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |