Ik zal naar je zwaaienquote:
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkersquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen al op de rug lag te koekeloeren
Niet te hard zwaaien, anders worden ze nog wakkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkers
Ik was ff mijn mail weer aan het beantwoorden, word soms gek van alle mailquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkers
@devzero moet je ook niet zoveel mailen!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was ff mijn mail weer aan het beantwoorden, word soms gek van alle mail
Ik weet niet wie dat is, maar ik bedoel mailen voor mijn werkquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
@:devzero moet je ook niet zoveel mailen!![]()
hihi was een kleine mention..quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar ik bedoel mailen voor mijn werk
Ik werk de hele dag doorquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hihi was een kleine mention..
het is wel laat, ben je nu nog aan het werk?
Ik zit in de politiek en moet heel veel lezen, alle kranten, nieuws etc. en krijg veel mail, die ik moet beantwoordenquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om 12 uur snachts nog? wat heb jhe voor baan dan..
Poe..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zit in de politiek en moet heel veel lezen, alle kranten, nieuws etc. en krijg veel mail, die ik moet beantwoorden
Daarom kan ik altijd tussendoor posten en lezen, maar ben ook regelmatig op werkbezoek, vergaderingen etc. Maar nu geen koffie meer, lief van je. Net een wijntje ingeschonken en dan lekker slapen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poe..
*geeft kopje koffie om wakker te blijven*
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom kan ik altijd tussendoor posten en lezen, maar ben ook regelmatig op werkbezoek, vergaderingen etc. Maar nu geen koffie meer, lief van je. Net een wijntje ingeschonken en dan lekker slapen.
ja precies, misschien even een linkje naar de exacte partij en plaats?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ben ergens wel benieuwd in welke tak van de politiek je zit. Communicatie/informatie van een partij of politieke verslaggeving rondom politiek.
nee dat ga ik niet doen. Ik zit hier privé en wil dat ook graag zo houdenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja precies, misschien even een linkje naar de exacte partij en plaats?
het was een grapje...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee dat ga ik niet doen. Ik zit hier privé en wil dat ook graag zo houden
Ik wilde er bijna met een grap op terug reageren, maar wil geen mensen voor het hoofd stoten. Politiek is een heel gevoelig onderwerp, net als religie. Daarom wil ik er verder niet op reagerenquote:
beide opties zijn prima, doe wat goed voelt voor jouquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wilde er bijna met een grap op terug reageren, maar wil geen mensen voor het hoofd stoten. Politiek is een heel gevoelig onderwerp, net als religie. Daarom wil ik er verder niet op reageren
I am Groot!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jaaaa Prishaaa
tegenwoordig staat TIKTok ook vol met Groot filmpjes![]()
quote:
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.quote:
Jah af en toe...momenteel weinig tijd (en zin) voor Fokquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
ook niet in 40+?
@:Prisha jij post daar toch nog steeds?
Ah wat gezellig, welkom terug op je eigen plekje danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.
tis ook mooi weerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah af en toe...momenteel weinig tijd (en zin) voor Fok
Ik post maar heel soms in 40+ ..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
ook niet in 40+?
@:Prisha jij post daar toch nog steeds?
dacht dat je Pris wel eens was tegen gekomen daarquote:
Ja dat was me duidelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht dat je Pris wel eens was tegen gekomen daar
maar snap nu van niet
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.
quote:
I am Groot!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pris heeft altijd leuke Groot animaties![]()
Char!!!!quote:
pleased to meet youquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zegt over mijn onbekendheid dan de hare
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberenquote:
Gelazer is er altijd wel idd....some things never changequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelazer is er altijd wel idd....some things never change![]()
Leuk jou weer eens te "zien"
Same, ik kom ook niet veel meer op FOK!, 40+ heb ik een tijd vermeden ,maar sommige mensen vind ik, daar wel tof, en toch kom ik daar ook veel minder. overal eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Kleindochter komt vandaag logerenFijne dag allemaal nog
have fun Puzzquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Ze vindt het heerlijk om bij me te logerenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Gezellig Puzzie, veel plezier!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vindt het heerlijk om bij me te logerenKomt goed
Hoe gaat het met moeder en dochter Moes??? (ik schrijf voortaan maar Moes, was de enige die Aardbei zeiquote:
ja goed, moeten even een ritme vinden, ze geeft borstvoedingen en dat moet nog echt op gang komenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe gaat het met moeder en dochter Moes??? (ik schrijf voortaan maar Moes, was de enige die Aardbei zei)
Kan ik me voorstellen, is echt wennen!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja goed, moeten even een ritme vinden, ze geeft borstvoedingen en dat moet nog echt op gang komen
jazeker, tis echt een heel klein mooi popjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is echt wennen!!
Ben je al helemaal verliefd op de kleine?
Middag Sas!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag Lovely, wat een leuk plaatje!
Gezellig!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
jij bent een uitjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh jammer dat ik op mobiel geen plaatjes kan zien..
Je hebt een schattig plaatje hoor Charlyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie het indd jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Greys heeft ook al zo'n mooi oog zag ik
Kan je wel aan zettenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hebt een schattig plaatje hoor Charly
Yes zo worden ze idd ook genoemdquote:
Heb mijn aardbei ook veranderdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik sjalotjes maar soms gewoon n ui als UI
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HCquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik sjalotjes maar soms gewoon n ui als UI
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HC![]()
Hoi Prisha, we kennen elkaar nog niet, maar leuk je hier ook te zienquote:
Hihiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HC![]()
ghallonquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi Prisha, we kennen elkaar nog niet, maar leuk je hier ook te zien![]()
![]()
Dank je wel, een trotse nieuwbakken oma, moet wel ff wennen aan die titelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ghallon![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met de kleine (volgens mij las ik zoiets toen ik aan het snuffelen was waarom deze in eens weer in mijn topics stond en wie er waren)
Kan me voorstellenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank je wel, een trotse nieuwbakken oma, moet wel ff wennen aan die titel
Van die titel kom je (hopelijk) de rest van je leven niet meer afquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moment dat mijn kleindochter voor het eerst "Oewa' tegen me zei was bijzonderquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook, maar dat zal nog wel even durenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moment dat mijn kleindochter voor het eerst "Oewa' tegen me zei was bijzonder
Het gaat sneller dan je denktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook, maar dat zal nog wel even duren
Oh dat doe ik zeker, jij lekker genieten van het logeerpartijtje met je kleindochterquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat sneller dan je denkt![]()
Geniet ervan
Ik heb nooit kunnen beseffen hoe bijzonder de band met je kleinkind is , maar Damn!! vanaf haar geboorte verliefd op dat kleine draakjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh dat doe ik zeker, jij lekker genieten van het logeerpartijtje met je kleindochter![]()
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen beseffen hoe bijzonder de band met je kleinkind is , maar Damn!! vanaf haar geboorte verliefd op dat kleine draakje
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderen
ik had ook nooit kunnen denken dat het zo fijn zou zijn om oma te zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderen
Hey Sas.quote:
ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet via greys en Soul horen dat jullie hier zijn.
Maakt niet uit,alles goed?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.quote:
Eergister al myn leafste.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.
Heel blij dat je weer terug van vakantie bent
ik zag je bij JAA maar wilde daar niets zeggen FF, geen aandacht op vestigenquote:
Hai Sas!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hee gezellig Charly met je mooie nieuwe uitje
Hey poppedop fan my.quote:
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjesquote:
ja echt he, die oogjes... aww so cutequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjes
Best wel prima.met jou dan?quote:
hahaha zachte uitstralingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
Deze hele pagina is nu pastellerig door ons
Topcat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, mijn kat rende en sprong ineens als een bezetene door de huiskamer!!!
Blijkt dat ze achter een vliegje aan zat, schrok me verloren!
Natuurlijk kun je hier ook je ei kwijt over vervelende klantenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
Mag ik hier ook onjuichen op vervelende klanten of moet ik dan naar KLBgelukkig zitten er ook wel lieve en leuke tussen
, maar de vervelende blijven hangen
en bijna weekend
![]()
Er zitten hier meer oma's dan je denktquote:
Ja ik heb het in de gatenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zitten hier meer oma's dan je denktikke niet trouwens, wel oudtante dat is ook een van soort oma
ik ga juichen dat ik ze eigenlijk nooit in het echie hoef te zienquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef xsaskiax het volgende:
Dan kun je misschien juichen dat het bijna weekend is en je ze niet meer hoeft te zien/spreken
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, mijn kat rende en sprong ineens als een bezetene door de huiskamer!!!
Blijkt dat ze achter een vliegje aan zat, schrok me verloren!
jahoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
Mag ik hier ook onjuichen op vervelende klanten of moet ik dan naar KLBgelukkig zitten er ook wel lieve en leuke tussen
, maar de vervelende blijven hangen
en bijna weekend
![]()
neuhh, ik ben héeeel oudquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus jij mag het jonge bloempje zijn
zeuren, moeilijk doen ondanks dat je allerlei oplossing aandraagt, voortijdig klagen dat soort dingenquote:
50+quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neuhh, ik ben héeeel oud![]()
maar geen oma
Zelf hebben ze geen oplossingen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeuren, moeilijk doen ondanks dat je allerlei oplossing aandraagt, voortijdig klagen dat soort dingen
45?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neuhh, ik ben héeeel oud![]()
maar geen oma
awwquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef Lovely het volgende:
Maar voel mij soms wel een oma pijntje hier en een pijntje daar
vervelend ...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeuren, moeilijk doen ondanks dat je allerlei oplossing aandraagt, voortijdig klagen dat soort dingen
ja, omslachtige. maar ja kom aan het salaris van mensen en dan worden ze ineens raarquote:
Jonger dan ?quote:
Hoe jong ben jij dan.. ik denk 25+quote:
quote:
True en soms 75+quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat wel, maar als je 54 bent, ben je ook 25 +
Hier staan zequote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:30 schreef Prisha het volgende:
Ik had vroeger van die Groot-smilies, die had iemand hier gemaakt, maar ze doen het niet meer. Ik denk dat ze de site off line heeft gehaald
thanks!!! Dat zijn ze inderdaad. Van Floryquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:30 schreef Prisha het volgende:
Ik had vroeger van die Groot-smilies, die had iemand hier gemaakt, maar ze doen het niet meer. Ik denk dat ze de site off line heeft gehaald
yep die en nog een paarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
oh spuit elf, nevermind
coolquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep die en nog een paar [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:24 schreef Charmian het volgende:
wil iedereen die oma is d'r hand opsteken!!!!!!
Flory, al die smilies makenquote:
och waarom dan..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:41 schreef Prisha het volgende:
Na de hele dag YouTubejes kijken over de Titan en implosies, sluit ik nu af met een YouTube over het zinken van de Concordia. Heel opwekkend allemaal
De wetenschap van dat eerste fascineert me. En de ego. En bij die tweede, zoveel menselijke fouten en wederom, ego.quote:
dat is zo jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
De wetenschap van dat eerste fascineert me. En de ego. En bij die tweede, zoveel menselijke fouten en wederom, ego.
Ego is wel een dingetje. Veel tragedies gebeuren (mede) door ego.
Ik voel me wel jong Flow3r beebquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
wtf
altijd gedacht dat je nog een jong groentje was
Grappig, dat zei iemand vanmorgen ook tegen mijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij komt ook een stuk jonger over Puzz
tis ook echt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig, dat zei iemand vanmorgen ook tegen mij
echt een snotneus nog jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij komt ook een stuk jonger over Puzz
Hallo greysiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi Lovy.quote:
Moes.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Opa Engie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Vanmiddag op plantjes jacht en boodschappen doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog leuke plannen die weekend, behalve F1 kijken?
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag op plantjes jacht en boodschappen doen
Oja, dat ging vandaag in.. zal dan even het bonnetje na checken.. Het wordt wel steeds gekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.
Gewoon in de winkel alle plastic eraf halen en achter laten in de winkel, dat zal ze leren![]()
![]()
Veel plezier met shoppen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Opa Engie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
als ik het terug breng krijg ik mijn geld dan ook terugquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.
Gewoon in de winkel alle plastic eraf halen en achter laten in de winkel, dat zal ze leren![]()
![]()
reken er maar niet op, supermarkt mag zelf weten hoeveel ze er voor vragen en het geld ook houden, maar als mensen het plastic er allemaal afhalen of terugbrengen, kunnen ze hun lol op. bijv. komkommer verpakt, gewoon plastic in winkel er af halenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het terug breng krijg ik mijn geld dan ook terug
ach jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
reken er maar niet op, supermarkt mag zelf weten hoeveel ze er voor vragen en het geld ook houden, maar als mensen het plastic er allemaal afhalen of terugbrengen, kunnen ze hun lol op. bijv. komkommer verpakt, gewoon plastic in winkel er af halen![]()
![]()
jemig, ja dat is heftig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
kwam moeder tegen van oudteamgenootje van zoon
hij is een maand geleden overleden
even mee staan praten
dan is het leven pas kut
ja 16 jaarquote:
was hij ziek of onverwachts?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja 16 jaar
die kwam echt binnen een maand geleden
bij mij en zoonlief
hersenbloeding in de hersenstamquote:
vre-se-lijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hersenbloeding in de hersenstam
totaal out of the blue
Mopske.quote:
Ik moet nu mijn eigen bord en tupperware meenemen naar de chinees denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
![]()
Wat leuk. daar ben ik vaak jury voor geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Om 15.00 moet ik in de manege zijn voor m'n kleindochter, ze gaat haar stap- en drafdiploma halen als het goed is![]()
Wilde toch even hier 'hoi' zeggen en jullie een fijne dag wensen
Joh echt? ik vind het spannend hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat leuk. daar ben ik vaak jury voor geweest.
Mijn ouders hadden een manege.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Joh echt? ik vind het spannend hoor![]()
Hoop dat alles goed gaat, ze rijdt nog maar kort daar (eerst bij een manege waar het een. uhh 'zooitje' was)
Ja ze galoppeert als een malle, maar hier gaat ze nu eerst haar diploma voor halen zei ze.quote:
Succes gewenst.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, verder is iedereen hier druk met andere dingen, het is weer zo rustig![]()
Fijne dag FF, spreek je later weer![]()
wow. die 4 benen los van de grond, prachtige foto!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes gewenst.
Dit is mijn vader.
[ afbeelding ]
En dit is Wessel.
[ afbeelding ]
Hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook echt 'een Oepke' om te zien....geweldig!!!
Abby reed als enige zowel stap als draf.... en met glans geslaagd!!!quote:
Dikke feli.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Abby reed als enige zowel stap als draf.... en met glans geslaagd!!!
De spanning op dat bekkie en de lach toen alles goed gegaan was.
Zo trots op m'n meiske
Vroeg nogquote:
Hoi, die bloem is plastic, de bladeren zijn echt, duurt een paar jaar voor die bloemen krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
Best een mooie bloem/plant toch?
[ afbeelding ]
Ah, daar heb ik het geduld niet voor haha..quote:Op zondag 2 juli 2023 06:57 schreef Culkin het volgende:
[..]
Hoi, die bloem is plastic, de bladeren zijn echt, duurt een paar jaar voor die bloemen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |