Heb mijn aardbei ook veranderdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik sjalotjes maar soms gewoon n ui als UI
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HCquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik sjalotjes maar soms gewoon n ui als UI
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HC![]()
Hoi Prisha, we kennen elkaar nog niet, maar leuk je hier ook te zienquote:
Hihiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het beide heerlijk, mar zal je niet opeten hoor HC![]()
ghallonquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi Prisha, we kennen elkaar nog niet, maar leuk je hier ook te zien![]()
![]()
Dank je wel, een trotse nieuwbakken oma, moet wel ff wennen aan die titelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ghallon![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met de kleine (volgens mij las ik zoiets toen ik aan het snuffelen was waarom deze in eens weer in mijn topics stond en wie er waren)
Kan me voorstellenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank je wel, een trotse nieuwbakken oma, moet wel ff wennen aan die titel
Van die titel kom je (hopelijk) de rest van je leven niet meer afquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moment dat mijn kleindochter voor het eerst "Oewa' tegen me zei was bijzonderquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook, maar dat zal nog wel even durenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moment dat mijn kleindochter voor het eerst "Oewa' tegen me zei was bijzonder
Het gaat sneller dan je denktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook, maar dat zal nog wel even duren
Oh dat doe ik zeker, jij lekker genieten van het logeerpartijtje met je kleindochterquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat sneller dan je denkt![]()
Geniet ervan
Ik heb nooit kunnen beseffen hoe bijzonder de band met je kleinkind is , maar Damn!! vanaf haar geboorte verliefd op dat kleine draakjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh dat doe ik zeker, jij lekker genieten van het logeerpartijtje met je kleindochter![]()
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen beseffen hoe bijzonder de band met je kleinkind is , maar Damn!! vanaf haar geboorte verliefd op dat kleine draakje
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderen
ik had ook nooit kunnen denken dat het zo fijn zou zijn om oma te zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, mijn moeder was ook stapelgek met mijn kids, ze hadden ook een hele sterke band. Met mijn kleine popje moet dat natuurlijk nog groeien, maar ik kan uren naar haar kijken en ik vind haar zo mooi, maar dat vind je volgens mij altijd van je eigen (klein) kinderen
Hey Sas.quote:
ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet via greys en Soul horen dat jullie hier zijn.
Maakt niet uit,alles goed?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.quote:
Eergister al myn leafste.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.
Heel blij dat je weer terug van vakantie bent
ik zag je bij JAA maar wilde daar niets zeggen FF, geen aandacht op vestigenquote:
Hai Sas!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hee gezellig Charly met je mooie nieuwe uitje
Hey poppedop fan my.quote:
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjesquote:
ja echt he, die oogjes... aww so cutequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjes
Best wel prima.met jou dan?quote:
hahaha zachte uitstralingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
Deze hele pagina is nu pastellerig door ons
Topcat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, mijn kat rende en sprong ineens als een bezetene door de huiskamer!!!
Blijkt dat ze achter een vliegje aan zat, schrok me verloren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |