ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet via greys en Soul horen dat jullie hier zijn.
Maakt niet uit,alles goed?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah nee echt?.. ik heb van de week geleerd dat je op een naam kunt klikken en dan kunt zien waar iemand voor het laatst gepost heeft.
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.quote:
Eergister al myn leafste.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk het wel, de laatste week is het hier héél rustig als ik in deze box kom, dat is wel jammer.
Heel blij dat je weer terug van vakantie bent
ik zag je bij JAA maar wilde daar niets zeggen FF, geen aandacht op vestigenquote:
Hai Sas!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hee gezellig Charly met je mooie nieuwe uitje
Hey poppedop fan my.quote:
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjesquote:
ja echt he, die oogjes... aww so cutequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deze is echt om op te vreten (in de goede zin van het woord he)..... die lieve knipperende oogjes
Best wel prima.met jou dan?quote:
hahaha zachte uitstralingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
Deze hele pagina is nu pastellerig door ons
Topcat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, mijn kat rende en sprong ineens als een bezetene door de huiskamer!!!
Blijkt dat ze achter een vliegje aan zat, schrok me verloren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |