quote:
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.quote:
Jah af en toe...momenteel weinig tijd (en zin) voor Fokquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
ook niet in 40+?
@:Prisha jij post daar toch nog steeds?
Ah wat gezellig, welkom terug op je eigen plekje danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.
tis ook mooi weerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah af en toe...momenteel weinig tijd (en zin) voor Fok
Ik post maar heel soms in 40+ ..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
ook niet in 40+?
@:Prisha jij post daar toch nog steeds?
dacht dat je Pris wel eens was tegen gekomen daarquote:
Ja dat was me duidelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht dat je Pris wel eens was tegen gekomen daar
maar snap nu van niet
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd weinig op Fok maar ik postte hier vroeger in JUI met Puzzie en CD en nog wat anderen.
quote:
I am Groot!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pris heeft altijd leuke Groot animaties![]()
Char!!!!quote:
pleased to meet youquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zegt over mijn onbekendheid dan de hare
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberenquote:
Gelazer is er altijd wel idd....some things never changequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelazer is er altijd wel idd....some things never change![]()
Leuk jou weer eens te "zien"
Same, ik kom ook niet veel meer op FOK!, 40+ heb ik een tijd vermeden ,maar sommige mensen vind ik, daar wel tof, en toch kom ik daar ook veel minder. overal eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, ben ook een stuk minder op FOK!. In ieder geval niet meer in 40+. Bijna overal waar ik kom is gelazer...nu hier maar proberen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Kleindochter komt vandaag logerenFijne dag allemaal nog
have fun Puzzquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Ze vindt het heerlijk om bij me te logerenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Gezellig Puzzie, veel plezier!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vindt het heerlijk om bij me te logerenKomt goed
Hoe gaat het met moeder en dochter Moes??? (ik schrijf voortaan maar Moes, was de enige die Aardbei zeiquote:
ja goed, moeten even een ritme vinden, ze geeft borstvoedingen en dat moet nog echt op gang komenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe gaat het met moeder en dochter Moes??? (ik schrijf voortaan maar Moes, was de enige die Aardbei zei)
Kan ik me voorstellen, is echt wennen!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja goed, moeten even een ritme vinden, ze geeft borstvoedingen en dat moet nog echt op gang komen
jazeker, tis echt een heel klein mooi popjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is echt wennen!!
Ben je al helemaal verliefd op de kleine?
Middag Sas!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag Lovely, wat een leuk plaatje!
Gezellig!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
jij bent een uitjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh jammer dat ik op mobiel geen plaatjes kan zien..
Je hebt een schattig plaatje hoor Charlyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie het indd jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Greys heeft ook al zo'n mooi oog zag ik
Kan je wel aan zettenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hebt een schattig plaatje hoor Charly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |