Vanmiddag op plantjes jacht en boodschappen doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog leuke plannen die weekend, behalve F1 kijken?
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag op plantjes jacht en boodschappen doen
Oja, dat ging vandaag in.. zal dan even het bonnetje na checken.. Het wordt wel steeds gekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.
Gewoon in de winkel alle plastic eraf halen en achter laten in de winkel, dat zal ze leren![]()
![]()
Veel plezier met shoppen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Opa Engie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
als ik het terug breng krijg ik mijn geld dan ook terugquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat je voor alle plastic verpakkingen nu extra moet betalen, dat is beter voor het milieu.
Gewoon in de winkel alle plastic eraf halen en achter laten in de winkel, dat zal ze leren![]()
![]()
reken er maar niet op, supermarkt mag zelf weten hoeveel ze er voor vragen en het geld ook houden, maar als mensen het plastic er allemaal afhalen of terugbrengen, kunnen ze hun lol op. bijv. komkommer verpakt, gewoon plastic in winkel er af halenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het terug breng krijg ik mijn geld dan ook terug
ach jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
reken er maar niet op, supermarkt mag zelf weten hoeveel ze er voor vragen en het geld ook houden, maar als mensen het plastic er allemaal afhalen of terugbrengen, kunnen ze hun lol op. bijv. komkommer verpakt, gewoon plastic in winkel er af halen![]()
![]()
jemig, ja dat is heftig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
kwam moeder tegen van oudteamgenootje van zoon
hij is een maand geleden overleden
even mee staan praten
dan is het leven pas kut
ja 16 jaarquote:
was hij ziek of onverwachts?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja 16 jaar
die kwam echt binnen een maand geleden
bij mij en zoonlief
hersenbloeding in de hersenstamquote:
vre-se-lijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hersenbloeding in de hersenstam
totaal out of the blue
Mopske.quote:
Ik moet nu mijn eigen bord en tupperware meenemen naar de chinees denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
![]()
Wat leuk. daar ben ik vaak jury voor geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Om 15.00 moet ik in de manege zijn voor m'n kleindochter, ze gaat haar stap- en drafdiploma halen als het goed is![]()
Wilde toch even hier 'hoi' zeggen en jullie een fijne dag wensen
Joh echt? ik vind het spannend hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat leuk. daar ben ik vaak jury voor geweest.
Mijn ouders hadden een manege.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Joh echt? ik vind het spannend hoor![]()
Hoop dat alles goed gaat, ze rijdt nog maar kort daar (eerst bij een manege waar het een. uhh 'zooitje' was)
Ja ze galoppeert als een malle, maar hier gaat ze nu eerst haar diploma voor halen zei ze.quote:
Succes gewenst.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, verder is iedereen hier druk met andere dingen, het is weer zo rustig![]()
Fijne dag FF, spreek je later weer![]()
wow. die 4 benen los van de grond, prachtige foto!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes gewenst.
Dit is mijn vader.
[ afbeelding ]
En dit is Wessel.
[ afbeelding ]
Hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook echt 'een Oepke' om te zien....geweldig!!!
Abby reed als enige zowel stap als draf.... en met glans geslaagd!!!quote:
Dikke feli.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Abby reed als enige zowel stap als draf.... en met glans geslaagd!!!
De spanning op dat bekkie en de lach toen alles goed gegaan was.
Zo trots op m'n meiske
Vroeg nogquote:
Hoi, die bloem is plastic, de bladeren zijn echt, duurt een paar jaar voor die bloemen krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
Best een mooie bloem/plant toch?
[ afbeelding ]
Ah, daar heb ik het geduld niet voor haha..quote:Op zondag 2 juli 2023 06:57 schreef Culkin het volgende:
[..]
Hoi, die bloem is plastic, de bladeren zijn echt, duurt een paar jaar voor die bloemen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |