yep die en nog een paarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
oh spuit elf, nevermind
coolquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep die en nog een paar [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:24 schreef Charmian het volgende:
wil iedereen die oma is d'r hand opsteken!!!!!!
Flory, al die smilies makenquote:
och waarom dan..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:41 schreef Prisha het volgende:
Na de hele dag YouTubejes kijken over de Titan en implosies, sluit ik nu af met een YouTube over het zinken van de Concordia. Heel opwekkend allemaal
De wetenschap van dat eerste fascineert me. En de ego. En bij die tweede, zoveel menselijke fouten en wederom, ego.quote:
dat is zo jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
De wetenschap van dat eerste fascineert me. En de ego. En bij die tweede, zoveel menselijke fouten en wederom, ego.
Ego is wel een dingetje. Veel tragedies gebeuren (mede) door ego.
Ik voel me wel jong Flow3r beebquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
wtf
altijd gedacht dat je nog een jong groentje was
jij komt ook een stuk jonger over Puzzquote:
Grappig, dat zei iemand vanmorgen ook tegen mijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij komt ook een stuk jonger over Puzz
tis ook echt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig, dat zei iemand vanmorgen ook tegen mij
echt een snotneus nog jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij komt ook een stuk jonger over Puzz
Hallo greysiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi Lovy.quote:
Moes.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Opa Engie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |