Leuk dat ze dat even aanhaalt. Zegt ook alles over Babettequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
"heb jij alzheimer of wat?"
Babette wordt feller.
Gister al over psychose.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat even aanhaalt. Zegt ook alles over Babette
Tegen wie zei ze dat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Babette wordt feller.
Dat gaat Isaak zo uitzoeken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Is het inmiddels al duidelijk wie op wie heeft gestemd?
Tegen Marciano.quote:
Er komt weinig zinnigs uit haar mond.quote:
zooi beschermen jajaquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef humpty het volgende:
Babette tegen Morrie over Wendy dat die niet op Janet wilde stemmen
en nu over Marciano dat die daar wat van had gezegd
Ik ik ik ik moet Zoe beschermen snap je...ik voor en ik na
Vals secreet die Bep
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat ze nog even ging zwemmen
Even de PH waarde ophogen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat ze nog even ging zwemmen
Wat mij betreft had zij vandaag op de stip mogen staan. It's about time! Maar ik denk dat er volgende week wel weer een eli gaat plaats vinden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Die Zoë is ook door de wilde konijnen besnuffeld... de koffer van Janet staat nog naast haar bed, Janet is ff douchen en dat loeder is al bezig met het veranderen van het bed..... laten we toch maar even wachten tot ZE weg is gooit ze er nog uit.......
Echt een 'vogeltje' dat zo nodig in bescherming moet worden genomen..... gadverdamme!!!
mooi dat wendy haar eigen weg is gegaan met stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij
Zoë: Eunice
Eunice:Jasper,Wendy,Morrie
Rupi:Bern,Sas,Eric,Mirthe,Janet
Janet: Babette,Zoe Marciano,Rupi Imma en Isaac
Puur zichzelf beschermen want zij had net zo goed kans om op de stip te komen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef humpty het volgende:
Babette tegen Morrie over Wendy dat die niet op Janet wilde stemmen
en nu over Marciano dat die daar wat van had gezegd
Ik ik ik ik moet Zoe beschermen snap je...ik voor en ik na
Vals secreet die Bep
Dat gunt iedereen haar ook volgens mij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:22 schreef Frummelie het volgende:
Nou Janet vertrekt wel in stijl, in galajurk en helemaal opgetut...
Ja. En dat wisten ze achter best wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
dus bij volgende eli kan er wel op myrthe gestemd worden
Het is zo maf, toch heb ik moeite met iedereen die weg gaat, je hebt met sommige figuren echt een haat liefde verhouding..quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat gunt iedereen haar ook volgens mij.
Van douchen zal niets meer komen, want Moraima staat Janet op te maken
Zou het leuker vinden als Wendy nu ook eens stopt met voor iedereen zorgenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is zo maf, toch heb ik moeite met iedereen die weg gaat, je hebt met sommige figuren echt een haat liefde verhouding..![]()
Ik vind het ook zielig voor Wendy..
omdat ze zelf mssch wel bang is voor Korsakow ( alzheimer op basis van alcoholgebruik)quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Babette wordt feller.
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou het leuker vinden als Wendy nu ook eens stopt met voor iedereen zorgen
Laat ze het zelf maar doen
Wendy is te goed HC.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
twijfel soms toch nogquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.
Dat hoop ik ook laat sommige maar lekker door de kak zakken..quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.quote:
Gaat niet alleen over stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.
Het mooiste vond ik nog wel dat ze het ronduit zei ook!quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.
ja.. helaas wel licht geforceerd...quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.
Al met al denk ik dat Wendy er beter van gaat worden na het afstoten van Bep dan Bep zelf.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja.. helaas wel licht geforceerd...
sneu hoe dat ging
maar goed, wendy
Die het vlees komt snijden?quote:
Niet meerquote:
Dat waardeer ik echt in Wendyquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ZIelig ik had het haar nog wel gegund stond voor iedereen klaar en was altijd bezigquote:
De rest liet haar zo staan wel lief van Erikquote:
dus in ice zijn team stemt ook niet iedereen mee met wat ice wilquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIelig ik had het haar nog wel gegund stond voor iedereen klaar en was altijd bezig
Net zoals Isaac al zei
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een mooie exit voor Janet. Heeft ze wel verdiend.
Nu moet hij ( en anderen)zelf meer gaan doenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern bedankt Janet nog even voor het koken en maken van de kleren. Netjes van hem
Wist niet dat ze zoveel met Janet hadquote:
klaverjas maatjequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zoveel met Janet had
Ze waren heel vaak samen aan het klaverjassen en zo (en aan het kibbelen met elkaar, want ze wisten het allebei het beste.. dachten zequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zoveel met Janet had
Asami joe.quote:
ze is niet dood.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef Harry het volgende:
Jasper: sommigen verdienen het om tot het laatste moment te blijven. Zij was er een van.
Moraima: ze was een goed persoon.
Vooral Sasha, een stuk slimmer dan Bern, Sas moest Bern er op attenderen dat het vertrek van Janet een win win situatie was ivm het managerschapquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Mirthe is verbaasd, dat Rupert wist dat hij genomineerd zou worden.
Wendy zegt, dat hij wist dat ze op hem gingen. Hem is gevraagd "op wie wil jij spelen?"
Mirthe: hij is een bitch, maar ook de grappigste in de Loods.
Bern en Sasha spelen hierin een sluwe rol !!
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Mirthe is verbaasd, dat Rupert wist dat hij genomineerd zou worden.
Wendy zegt, dat hij wist dat ze op hem gingen. Hem is gevraagd "op wie wil jij spelen?"
Mirthe: hij is een bitch, maar ook de grappigste in de Loods.
Bern en Sasha spelen hierin een sluwe rol !!
ze hadden op ima moeten gaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Vind juist dat ze het dom gespeeld hebben. Hun groepje alweer 1 minder
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bernquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Geoliede machine inmiddelsquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...quote:
Erik weet the drill.quote:
Jup die was al bezig voordat Janet de poort uit was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil nooit meer weg, kunnen ze hem niet als klusjesman aanhouden bij het nieuwe programma???
(zolang er maar niet gesoldeerd hoeft te worden..... flauw, I know)
Vraag ik me ook af. Heeft iemand op Wendy gestemd? Ik heb alles gemistquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef patrick37 het volgende:
Over wie heeft wendy het met jappie?
over babette?
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babettequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doen ze met die kamer? Alleen Janet is toch weg? Het stapelbed van Zoe wordt ook uit elkaar gehaald..
Nah ze lag oner Isaac en naast Babette en nu gaat ze naar de andere kant waar Janet sliep.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babette
Ja ze is zich weer eens schoon aan het lullen en dan verzint ze er van alles bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Babette..Janet is buiten beter af. Wat een dom gelul.
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
De groep is beter af als Babbet eruit gaat
Dat is woensdag pasquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:25 schreef patrick37 het volgende:
Is er nu al een nieuwe manager aangesteld of is er nog niet gestemd?
Zoé Ima is volgens mij goed met dartenquote:
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkgquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bern
Ja, die dusquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.
JA sei-ige bern als managerquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal tochquote:
Bern&Co komen ook dat kantoor niet meer uit...en SeikSas met een directe link naar K5quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg![]()
vinnum gewoon sei-ig en saai en achter de ellebogen - weet niet precies wat het is maar vertrouw hem als één van de minste daar...quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal toch
managers hebben tot nu toe toch gewoon meegedraaid in het corvee?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Immmi het wordt anders heeft Bern nog meer smoezen om niet te hoeven corveeën of koken.
Volgens mij heeft Bern verteld dat ze op Rupert gingen vond het al zo vreemd dat hij dat deedquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kreeg het gesprek maar op het eind mee, eunice en mirthe, eunice had wel tegen roepert willen spelen en ze zeggen dat er een verrader is??? (in hun groepje??)
Ja hoor daar heeft ze geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
BaBette zou zo tegen Zoe of Morri spelen want die zijn de zwakste...echt eerlijk waar.
Eunice heeft toch op Zoe gestemd. Of was dat Jasper.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kreeg het gesprek maar op het eind mee, eunice en mirthe, eunice had wel tegen roepert willen spelen en ze zeggen dat er een verrader is??? (in hun groepje??)
Ik denk dat dat ook het enige bestaansrecht is van Zoe en Morrie want als je mag kiezen ga je het liefst tegen hun dus moeten ze in het spel blijven tot jij op de stip komt te staan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hoor daar heeft ze geen probleem mee.
Ze speelt liever tegen hun want dan denkt ze dat ze kan winnen.
Sasha , zij heeft een één tweetje met Marcianoquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Dat ze daar in trapt, Marciano naait haar net zo hard volgens mijquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Sasha , zij heeft een één tweetje met Marciano
O ja, wordt niet veel meer dus op de streamsquote:
Dat is wel een hele late danquote:
Wel besteld maar het eerst volgende bestelmoment was pas op vrijdag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er gisteren nietss besteld dan of was dat vnl. voor het gala
Altijd hetzelfde ...quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel besteld maar het eerst volgende bestelmoment was pas op vrijdag.
Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.quote:
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.
Wel als je vertelt wat je hele groep stemtquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:42 schreef cinsan het volgende:
oh je bent een verrader als je tegen iemand zegt ik stem op jouw , ik noem dat eerlijk zijn
en jij ook natuurlijk (filmpjes, dank u)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
En Erik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Mori is nu nog de enigste wat oudere bewoner daar, de rest onder de 50.
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Wel als je vertelt wat je hele groep stemt
Ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oepsie, die had ik een stuk ouder ingeschat.
Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naar
oeiii, ze is linker dan je denkt hoor. Mirthe en Eunice hadden het over een verrader in hun midden, weten zij dat zij het was?quote:
Er zijn niet altijd bestel momenten vrij ( voor 12 uur)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Zit niet veel in dat klopt maar ze hoeft hem ook niet zo te kleinerenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Kan mij ook niet voorstellen dat dit stand gaat houdenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…
Zoë wil ruilen met Eunice zodat ze naast Ice kan liggen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef Varen het volgende:
Marciano maakte in de keuken een opmerking tegen Isaac over Zoë,bed en slapen ( niet goed verstaan) Isaac zei rot op. Soundlock en streamwissel
ieuwquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zoë wil ruilen met Eunice zodat ze naast Ice kan liggen.
Ze hebben geen ideequote:Op donderdag 29 juni 2023 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oeiii, ze is linker dan je denkt hoor. Mirthe en Eunice hadden het over een verrader in hun midden, weten zij dat zij het was?
Valt me mee dat ze niet aan Bern en Sasha vraagt of ze in hun bed met ice magquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze niet aan Bern en Sasha vraagt of ze in hun bed met ice mag
Eunice ligt toc tegwnover Isaacquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ach hij doet zijn bestquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
zoals Isaac die aardappelschijfjes snijdt is hij morgen nog bezig
Ja klopt maar Ice wilde beneden slapen en Eunice wilde wel in het bed van Janet zodat Ice daar kan slapen, dit is zoals ik het begreep vanmiddagquote:
Lees je wel meer dat ze elkaars familie opzoeken, weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat Jef( ja degene die eruit is) naar de familie van Ice is geweest en dat hij het geweldige mensen vind.
Wel leuk , hij is al bij de Kids van Wendy geweest en nu bij die van Isaac.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat Jef( ja degene die eruit is) naar de familie van Ice is geweest en dat hij het geweldige mensen vind.
Om boodschappen door te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees je wel meer dat ze elkaars familie opzoeken, weet niet wat dat is.
Omdat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
Bern zou nu een een legitieme SL kunnen krijgen.
Gezien, echt heel leukquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ze waren kratjes aan het uitpakken... ik denk dat de Voedselbank langs geweest is..quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Las dat er geen eten was, ziet er niet zo uit.
Ja kennelijk wel net boodschappen binnen gekomen. Beetje eten voor vanavond en morgen en drank voor het gala benieuwd of Morri iets aan de opbouw gaat doen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Las dat er geen eten was, ziet er niet zo uit.
Dus er is gewoon geleverd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze waren kratjes aan het uitpakken... ik denk dat de Voedselbank langs geweest is..![]()
[ afbeelding ]
Meer voor Erikquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
EN één minder te voeren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bern verkracht live op de streams een viool.
Heeft hij zeker altijd gewoon gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:43 schreef Verida het volgende:
[..]
managers hebben tot nu toe toch gewoon meegedraaid in het corvee?
en volgens mij heeft Bern ook altijd netjes zijn corveetaken gedaan.
Is stabiel dan wij denken, denk ik. Wij zien en horen niet alles hé. Ze hebben ook veel leuke momenten samen. Op televisie worden die i.i.g. niet verl getoond, vaak alleen bitchgedrag, maar ik zie toch ook leuke en serieuze momenten tussen hun. Vooral over het nog meer ontdekken samen, na EVJL. En buiten zijn er ook weer andere dingen om met elkaar mee te maken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef engine het volgende:
En toch zijn ze al bijna een jaar gelukkig samen en brengen ze het grootste gedeelte van de tijd samen door
Gebruikt hij hem toch, werd vaak beweerd dat hij niets met de viool deed.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bern verkracht live op de streams een viool.
Hij kan het i.i.g. beter dan ik. En hij durft het toch te doen, al vind ik (samen met vele anderen) een viool, kattegejank.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern is ook 'n beetje heleboel toondoof
Imi en Rupi waren al aan het bijscheppen voordat ze hun bord nog niet eens half leeg haddenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Judiwi het volgende:
Erik ook haastig eten, bang dat hij wat te kort komt en een extra bord mist.
Hij eet niet haastiger dan anders. Je hebt nu eenmaal snelle eters en langzame etersquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Judiwi het volgende:
Erik ook haastig eten, bang dat hij wat te kort komt en een extra bord mist.
Blijft vrij zeldzaam dat hij oefent op z'n viool.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gebruikt hij hem toch, werd vaak beweerd dat hij niets met de viool deed.
maar hij doet dan toch , trouwens bijna heel orkest door iemand gekocht ligt nu ook te verstoffenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft vrij zeldzaam dat hij oefent op z'n viool.
Manipuleren kan je leren dus ze heeft denk ik wel gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Babbette heef heel veel geleerd in de loods ,da is egg so
Die vrouw lult zoveel dat ze volgens mij niet eens meer weet wat ze allemaal uitkraamt op een dagquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Manipuleren kan je leren dus ze heeft denk ik wel gelijk.
Wat heeft Immi gedaan dan behalve koken/zich volproppen tijdens koken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou belachelijk als een Bern manager gaat worden, want hij verdient het niet. Nooit gekookt of zich geinterreseerd voor de groep.
Alleen zijn eigem evenementen.
niet eens een eigen evenement volgens mijquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat heeft Immi gedaan dan behalve koken/zich volproppen tijdens koken?
Hij ligt voornamelijk een beetje met Rupi, zie hem verder niet veel doen...Oja rokenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
niet eens een eigen evenement volgens mij![]()
of iets voor de groep.....
dj les voor de groep en dansles helemaal in het beginquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
niet eens een eigen evenement volgens mij![]()
of iets voor de groep.....
Ze kunnen niet allemaal zo groepsgericht zijn als Moraima, of Zoe, of....quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou belachelijk als een Bern manager gaat worden, want hij verdient het niet. Nooit gekookt of zich geinterreseerd voor de groep.
Alleen zijn eigem evenementen.
Dat kan, ik vind Immi een droeftoeter..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:09 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb Imi wel vaak snacht brood zien bakjen voor de groep etc. Bern is nooit in dd keuken feweest. WaRen zijn eigen woorden van de week. Maakt mij trouwens ook niks uit. Vind Bern gewoon een droeftoeter
Oja dj les dat heeft hij idd gedaan. Was interessant...quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dj les voor de groep en dansles helemaal in het begin
Vind wel dat hij het verdiend, Imi ligt meer plat dan dat hij wat doet, leeft terug getrokken in de loods als plak en plak met Rupert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:09 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb Imi wel vaak snacht brood zien bakjen voor de groep etc. Bern is nooit in dd keuken feweest. WaRen zijn eigen woorden van de week. Maakt mij trouwens ook niks uit. Vind Bern gewoon een droeftoeter
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaretquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dj les voor de groep en dansles helemaal in het begin
Daarom had ik zo graag gezien dat Rupert vandaag weg moest. Had wel eens een Imadiddin zonder Rupert willen zienquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind Immi een droeftoeter..
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaret
En laatst nog, dat schieten op elkaar
O dat ook nog allemaal inderdaad ja dat eten en de film had ik wel genoemd, de Franse avondquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]En die escape room, halloween en met zijn verjaardag een leuk evenement met opdrachten/puzzels. Moulin rouge met film en eten...
Daarom. Leuk dat juist hij dat leestquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Op dat vlak kan ie nog best wel wat leren
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaret
En laatst nog, dat schieten op elkaar
en wrm moet ima manager worden volgens uquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
cinsan zegt tegen iedereen u.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
Ik denk omdat Immadi niet kan breien...quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
sorry hoor nooit goed voor jouwquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
ja ik ben ben belg , en vind u gewoon beleefheidsvormquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
cinsan zegt tegen iedereen u.
zal in de landsaard thuishoren
Babette zit de laatste weken iedereen op te hemelen (lees slijmen) valt me ook heel erg op.!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:10 schreef schizolientje het volgende:
Babett zit Janet helemaal op te hemelen , hypocriete huppelkut. Zo, die ben ik ff kwijt
Moirama de grootste hebbert...Noem Erik gierigquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:39 schreef Was-beer het volgende:
Moraima doet behoorlijk lullig tegen Erik over dat hij gierig is en Rupert staat er bij te lachen
Niet zo gek, hij krijgt geen kans om ook maar iets te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |