Nah ze lag oner Isaac en naast Babette en nu gaat ze naar de andere kant waar Janet sliep.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babette
Ja ze is zich weer eens schoon aan het lullen en dan verzint ze er van alles bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Babette..Janet is buiten beter af. Wat een dom gelul.
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
De groep is beter af als Babbet eruit gaat
Dat is woensdag pasquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:25 schreef patrick37 het volgende:
Is er nu al een nieuwe manager aangesteld of is er nog niet gestemd?
Zoé Ima is volgens mij goed met dartenquote:
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkgquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bern
Ja, die dusquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.
JA sei-ige bern als managerquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal tochquote:
Bern&Co komen ook dat kantoor niet meer uit...en SeikSas met een directe link naar K5quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg![]()
vinnum gewoon sei-ig en saai en achter de ellebogen - weet niet precies wat het is maar vertrouw hem als één van de minste daar...quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal toch
managers hebben tot nu toe toch gewoon meegedraaid in het corvee?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Immmi het wordt anders heeft Bern nog meer smoezen om niet te hoeven corveeën of koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |