Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Mirthe is verbaasd, dat Rupert wist dat hij genomineerd zou worden.
Wendy zegt, dat hij wist dat ze op hem gingen. Hem is gevraagd "op wie wil jij spelen?"
Mirthe: hij is een bitch, maar ook de grappigste in de Loods.
Bern en Sasha spelen hierin een sluwe rol !!
ze hadden op ima moeten gaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Vind juist dat ze het dom gespeeld hebben. Hun groepje alweer 1 minder
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bernquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Geoliede machine inmiddelsquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...quote:
Erik weet the drill.quote:
Jup die was al bezig voordat Janet de poort uit was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil nooit meer weg, kunnen ze hem niet als klusjesman aanhouden bij het nieuwe programma???
(zolang er maar niet gesoldeerd hoeft te worden..... flauw, I know)
Vraag ik me ook af. Heeft iemand op Wendy gestemd? Ik heb alles gemistquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef patrick37 het volgende:
Over wie heeft wendy het met jappie?
over babette?
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babettequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doen ze met die kamer? Alleen Janet is toch weg? Het stapelbed van Zoe wordt ook uit elkaar gehaald..
Nah ze lag oner Isaac en naast Babette en nu gaat ze naar de andere kant waar Janet sliep.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babette
Ja ze is zich weer eens schoon aan het lullen en dan verzint ze er van alles bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Babette..Janet is buiten beter af. Wat een dom gelul.
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
De groep is beter af als Babbet eruit gaat
Dat is woensdag pasquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:25 schreef patrick37 het volgende:
Is er nu al een nieuwe manager aangesteld of is er nog niet gestemd?
Zoé Ima is volgens mij goed met dartenquote:
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkgquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bern
Ja, die dusquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.
JA sei-ige bern als managerquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal tochquote:
Bern&Co komen ook dat kantoor niet meer uit...en SeikSas met een directe link naar K5quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie liever bern, zit helemaal niet te wachten op plak en plak de hele tijd in het kantoor te hakke takke ( praten ) en gkgkgkgkgkgkg![]()
vinnum gewoon sei-ig en saai en achter de ellebogen - weet niet precies wat het is maar vertrouw hem als één van de minste daar...quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is hij alleen als hij in diep gesprek met Sas is anders praat hij wel normaal toch
managers hebben tot nu toe toch gewoon meegedraaid in het corvee?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Immmi het wordt anders heeft Bern nog meer smoezen om niet te hoeven corveeën of koken.
Volgens mij heeft Bern verteld dat ze op Rupert gingen vond het al zo vreemd dat hij dat deedquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kreeg het gesprek maar op het eind mee, eunice en mirthe, eunice had wel tegen roepert willen spelen en ze zeggen dat er een verrader is??? (in hun groepje??)
Ja hoor daar heeft ze geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
BaBette zou zo tegen Zoe of Morri spelen want die zijn de zwakste...echt eerlijk waar.
Eunice heeft toch op Zoe gestemd. Of was dat Jasper.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kreeg het gesprek maar op het eind mee, eunice en mirthe, eunice had wel tegen roepert willen spelen en ze zeggen dat er een verrader is??? (in hun groepje??)
Ik denk dat dat ook het enige bestaansrecht is van Zoe en Morrie want als je mag kiezen ga je het liefst tegen hun dus moeten ze in het spel blijven tot jij op de stip komt te staan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hoor daar heeft ze geen probleem mee.
Ze speelt liever tegen hun want dan denkt ze dat ze kan winnen.
Sasha , zij heeft een één tweetje met Marcianoquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Dat ze daar in trapt, Marciano naait haar net zo hard volgens mijquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Sasha , zij heeft een één tweetje met Marciano
O ja, wordt niet veel meer dus op de streamsquote:
Dat is wel een hele late danquote:
Wel besteld maar het eerst volgende bestelmoment was pas op vrijdag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er gisteren nietss besteld dan of was dat vnl. voor het gala
Altijd hetzelfde ...quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel besteld maar het eerst volgende bestelmoment was pas op vrijdag.
Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.quote:
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.
Wel als je vertelt wat je hele groep stemtquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:42 schreef cinsan het volgende:
oh je bent een verrader als je tegen iemand zegt ik stem op jouw , ik noem dat eerlijk zijn
en jij ook natuurlijk (filmpjes, dank u)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
En Erik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Mori is nu nog de enigste wat oudere bewoner daar, de rest onder de 50.
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Wel als je vertelt wat je hele groep stemt
Ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oepsie, die had ik een stuk ouder ingeschat.
Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naar
oeiii, ze is linker dan je denkt hoor. Mirthe en Eunice hadden het over een verrader in hun midden, weten zij dat zij het was?quote:
Er zijn niet altijd bestel momenten vrij ( voor 12 uur)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Zit niet veel in dat klopt maar ze hoeft hem ook niet zo te kleinerenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Kan mij ook niet voorstellen dat dit stand gaat houdenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |