Al met al denk ik dat Wendy er beter van gaat worden na het afstoten van Bep dan Bep zelf.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja.. helaas wel licht geforceerd...
sneu hoe dat ging
maar goed, wendy
Die het vlees komt snijden?quote:
Niet meerquote:
Dat waardeer ik echt in Wendyquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.
ZIelig ik had het haar nog wel gegund stond voor iedereen klaar en was altijd bezigquote:
De rest liet haar zo staan wel lief van Erikquote:
dus in ice zijn team stemt ook niet iedereen mee met wat ice wilquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIelig ik had het haar nog wel gegund stond voor iedereen klaar en was altijd bezig
Net zoals Isaac al zei
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een mooie exit voor Janet. Heeft ze wel verdiend.
Nu moet hij ( en anderen)zelf meer gaan doenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern bedankt Janet nog even voor het koken en maken van de kleren. Netjes van hem
Wist niet dat ze zoveel met Janet hadquote:
klaverjas maatjequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zoveel met Janet had
Ze waren heel vaak samen aan het klaverjassen en zo (en aan het kibbelen met elkaar, want ze wisten het allebei het beste.. dachten zequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zoveel met Janet had
Asami joe.quote:
ze is niet dood.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef Harry het volgende:
Jasper: sommigen verdienen het om tot het laatste moment te blijven. Zij was er een van.
Moraima: ze was een goed persoon.
Vooral Sasha, een stuk slimmer dan Bern, Sas moest Bern er op attenderen dat het vertrek van Janet een win win situatie was ivm het managerschapquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Mirthe is verbaasd, dat Rupert wist dat hij genomineerd zou worden.
Wendy zegt, dat hij wist dat ze op hem gingen. Hem is gevraagd "op wie wil jij spelen?"
Mirthe: hij is een bitch, maar ook de grappigste in de Loods.
Bern en Sasha spelen hierin een sluwe rol !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |