Wat mij betreft had zij vandaag op de stip mogen staan. It's about time! Maar ik denk dat er volgende week wel weer een eli gaat plaats vinden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Die Zoë is ook door de wilde konijnen besnuffeld... de koffer van Janet staat nog naast haar bed, Janet is ff douchen en dat loeder is al bezig met het veranderen van het bed..... laten we toch maar even wachten tot ZE weg is gooit ze er nog uit.......
Echt een 'vogeltje' dat zo nodig in bescherming moet worden genomen..... gadverdamme!!!
mooi dat wendy haar eigen weg is gegaan met stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij
Zoë: Eunice
Eunice:Jasper,Wendy,Morrie
Rupi:Bern,Sas,Eric,Mirthe,Janet
Janet: Babette,Zoe Marciano,Rupi Imma en Isaac
Puur zichzelf beschermen want zij had net zo goed kans om op de stip te komen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef humpty het volgende:
Babette tegen Morrie over Wendy dat die niet op Janet wilde stemmen
en nu over Marciano dat die daar wat van had gezegd
Ik ik ik ik moet Zoe beschermen snap je...ik voor en ik na
Vals secreet die Bep
Dat gunt iedereen haar ook volgens mij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:22 schreef Frummelie het volgende:
Nou Janet vertrekt wel in stijl, in galajurk en helemaal opgetut...
Ja. En dat wisten ze achter best wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
dus bij volgende eli kan er wel op myrthe gestemd worden
Het is zo maf, toch heb ik moeite met iedereen die weg gaat, je hebt met sommige figuren echt een haat liefde verhouding..quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat gunt iedereen haar ook volgens mij.
Van douchen zal niets meer komen, want Moraima staat Janet op te maken
Zou het leuker vinden als Wendy nu ook eens stopt met voor iedereen zorgenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is zo maf, toch heb ik moeite met iedereen die weg gaat, je hebt met sommige figuren echt een haat liefde verhouding..![]()
Ik vind het ook zielig voor Wendy..
omdat ze zelf mssch wel bang is voor Korsakow ( alzheimer op basis van alcoholgebruik)quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
"heb jij alzheimer of wat?"
Babette wordt feller.
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou het leuker vinden als Wendy nu ook eens stopt met voor iedereen zorgen
Laat ze het zelf maar doen
Wendy is te goed HC.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
twijfel soms toch nogquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.
Dat hoop ik ook laat sommige maar lekker door de kak zakken..quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.quote:
Gaat niet alleen over stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.
Het mooiste vond ik nog wel dat ze het ronduit zei ook!quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy is haar eigen gang gegaan met stemmen terwijl Bep haar wel een richting in wilde duwen.
ja.. helaas wel licht geforceerd...quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat al meer voor zichzelf, gelukkig. Ze is iig onder de vleugels van Bep uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |