Ja helaasquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:50 schreef engine het volgende:
Heeft Moraima nu dus twee vrijstellingen gehad?
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.quote:
Om Moirama te beschermen begrijp ik niet. Dan is ze de volgende keer toch de sjaak. Of gaat het om dat Gala?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeftquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef lojanda het volgende:
Je ziet aan hoe ze op het scherm drukken het Janet wordt.. benieuwd tegen wie ze moet. Als ze slim zijn dan gaan ze op Ima. Als die zou verliezen wordt de nieuwe manager zeker iemand uit hun groepje..
Die word wel degelijk gespaard krijg ik de indrukquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeft
Dat denk ik ook terwijl ze beter dan op Ima kunnen gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.
Babette zegt...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Alles voor de cameraquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
Marciano doet net of hij nog moest nadenken op wie te stemmen.
Zoëquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat er veel op rechtsonder is gestemd.
Sas of Wendy?
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Babette zegt...![]()
Darten dus. Kan wel eens een 24 uur opdracht gaan worden.
Ik snap niks van darten...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnen
Ze beginnen met 510 punten en moeten terug spelen naar 0quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap niks van darten...
0 punten en dan winnen
Je telt terug, je begint met 501 en dan naar 0quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
0 punten en dan winnen
Elke maand nog welquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:56 schreef Clasientje het volgende:
Heel vreemd dat Moraima elke maand wordt gespaard.
Terugstellen van 501 naar 0.. normaal moet je dan dubbel eindige maar dat hoeft nu niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
0 punten en dan winnen
Ze zullen haar nog gaan missen daar.quote:
Dat zeker, ze is altijd voor de groep bezigquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zullen haar nog gaan missen daar.
Ondanks het een vetklep is, doet zij wel veel dingen die anderen niet graag doen, op Wendy na dan.
Het zou een verrassing zijn als ze het redt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie. mooi, dat wordt een Exit voor Sjanet
Ik vind ze beiden verschrikkelijk dus maakt me niet uit wie.. maar dat er één gaat is zekerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imadiddin zich ontwikkeld als hij alleen isquote:
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imidaddin zich ontwikkeld als hij alleen is
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou een verrassing zijn als ze het redt.
Kleermaakster doet veel best veel met naaldenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze de 3 manager kandidaat is en het veld moet ruimen
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Mag hoor mij maakt het persoonlijk helemaal niet uit wie weggaatquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..
Dat was ook meer om de wens van den gedachtequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sasha
Ik zie iemand, die de ander moed inpraat.quote:
denk dat er de laatste maanden minder stuk gaat als Janet gaat maar ook dat het er een grotere bende wordt. Ze is altijd wel een opruimer overal..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze is de 3e manager kandidaat en het veld moet ruimen
Dat klopt, die paar weken nog redden ze het wel hun kleren , en één chaoot minder in de keuken is wel lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Ik
[..]
denk dat er de laatste maanden minder stuk gaat als Janet gaat maar ook dat het er een grotere bende wordt. Ze is altijd wel een opruimer overal..
Ja en ik snap ook niet dat ze een sterker iemand tegen over Janet zettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Begrijp ook niet dat team Sas steeds zo slecht stemmen, ze kunnen nooit op 1 lijn zitten met z'n allen en dat kost hun steeds de kop
Op wie stemde team Sasha dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Begrijp ook niet dat team Sas steeds zo slecht stemmen, ze kunnen nooit op 1 lijn zitten met z'n allen en dat kost hun steeds de kop
Bern gaat nu nooit manager worden natuurlijk, dan hadden ze op Ima moeten stemmen. Ze hadden dan nog enige kans gehad.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Janet gewoon weg.
Lijkt mij dat Rupert beter kan darten dan Janet.
Maar wel raar dat de groep waar Janet bij hoort voor iemand kiezen die Janet kan verslaan.
Maar goed.
Bern voor manager.
Nee. Janet is niet van het focussen en concentratie. En haar hand oog coördinatie is ook pet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat je kan redden is je rust en echt willen zegt Eunice
Janet moet alles uit de kast halen wat er in zit
Ik vind dit zo niets voor Janet
Hebben ze net in elkaar gezetquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, toch een mooi dartbordje
[ afbeelding ]
die hadden beter op ima kunnen gaan , kandidaatmanager minderquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat Wendy de klos zal zijn..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, die paar weken nog redden ze het wel hun kleren , en één chaoot minder in de keuken is wel lekker
Of op Bern ook een kandidaat wegquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
die hadden beter op ima kunnen gaan , kandidaatmanager minder
Die tijd breekt nu wel aan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze gaan toch op niemand van eigen groep stemmen
Ja dat gaat em wordenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern gaat nu nooit manager worden natuurlijk, dan hadden ze op Ima moeten stemmen. Ze hadden dan nog enige kans gehad.
Dat had ik dus ook bedacht😬. Imma weg en Bern meer kans…
Je ziet meteen dat dit beter geschikt is om te darten. Dit gaat goed komen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Janet rent weg om iets anders aan te trekken?
Als hij mag blijven iets minder denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk die Ruper kletsen ff met Janet.
Tis eigenlijk een schatje.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet meteen dat dit beter geschikt is om te darten. Dit gaat goed komen.
zolang de andere groep groter blijft, is alles wat ze verzinnen om te stemmen al bij voorbaat mislukt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh...9x in het voorhoofd van de Oempa
Hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij mag blijven iets minder denk ik.
Toch niet fijn om genomineerd te zijn lijkt me.quote:
501 naar beneden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:17 schreef Wibehh het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de bedoeling is?
2meter 37quote:
Thxquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Kunnen ze de stand nietnop het scherm laten zien?
Of die oempaloempa een mic geven??
Indien noodzakelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Wibehh het volgende:
[..]
sooo moeten ze ook uitgooien met een dubbel?
ZIe de streamverslagenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:17 schreef Wibehh het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de bedoeling is?
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch niet fijn om genomineerd te zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Jess.. het scorebord![]()
[ afbeelding ]
Zou ik dus ook zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Daar mag hij best boos over zijn.
quote:
Janet heeft al moeite het bord zelf te rakenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Als ik Janet was zou ik gewoon op het midden van het bord mikken. Heb je de meeste kans dat je iets raakt.
Wijze raad.En niet op het blauw mikken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Als ik Janet was zou ik gewoon op het midden van het bord mikken. Heb je de meeste kans dat je iets raakt.
Ik denk dat Janet niet eens probeert te mikken maar gewoon maar gooit op hoop van zegenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Het is ook niet dat ze richt op de triple 20 hahaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Zoiets denk ik eerderquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh...9x in het voorhoofd van de Oempa
finish met dubbel?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
Maar je moet precies op 0 eindigen, dus tussenstanden zeggen niet veel.
Idd op nulquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
Maar het is ook weer niet dat ze met een dubbel moeten eindigen. Een enkel vlak is nog wel te raken (voor Rupertquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
Dat ze dit durven zo voor het scherm.. met Janet weet je nooitquote:
of ze willen dat janet verliestquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een sloapers bij de febo. Sasha moet er even op wijzen, dat de punten bij Janet er nog niet vanaf zijn
Dat ja... moeten ze oook dubbel eindigen of hoeft dat niet?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:28 schreef Hoempah het volgende:
het laatste pijltje gaat lastig worden.
Dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Diegene met het meeste geluk wint het. Beiden kunnen ze niet darten.
nee dan staan we hier morgen nog gok ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja... moeten ze oook dubbel eindigen of hoeft dat niet?
Groen is een enkele bull en rood een dubbele bull..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
rode punt is bull is 50
groene ring erom heen is 25
Kan ze er bijna inleggen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Janet loopt bijna 100 punten achter
Ik zie een Rupert die met zijn lange lijf er beter bij kan
Vergeet ze het weerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
Janet blijf nu even staan als je gegooid hebt.
nopequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
Janet blijf nu even staan als je gegooid hebt.
Ik zie Rupert het niet veel beter doen. Noem het ook geen falen.quote:
Nee, je mag niet in de min. Las ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:38 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Stel je hebt 20 en gooit 30, ben je dan uit?
Dan begin je de volgende ronde weer met 20quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:38 schreef Wibehh het volgende:
[..]
nee dan blijft de oude stand staan, je moet precies uitgooienquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:38 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Rupert is al zowat bij de 0quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig gooit ze nog gewoon in de punten.
wanneer begint het falen dan?
Jawel single 19quote:
Dat zegt niks. Ik.schrijf ook links maar knippen en andere dingen doen ik met rechts. Waarschijnlijk dart ik ook met rechts.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:38 schreef OmaJacky het volgende:
Wel apart, volgens mij is Janet links maar gooit ze met rechts.
Ik zag haar vanmorgen op het bord met links schrijven.
Mooi.quote:
Moet ze gaan huppelen dan en de vreugde dans gaan uitvoeren?quote:
Ik constateer enkel vriendelijke vriend!quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze gaan huppelen dan en de vreugde dans gaan uitvoeren?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
Janet vandaag, morgen alle vliegen weg
Ima gaat dit worden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:46 schreef Judiwi het volgende:
Sasha denkt Bern voor manager.
Nou lekker Rupert wint en Janet naar huis.
En ze was zo dichtbij deze keer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou die posters voor Manager van de maand van Janet kunnen ook in de openhaard
Echt wel.quote:
Verrek jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou die posters voor Manager van de maand van Janet kunnen ook in de openhaard
No worries, it's gonna happen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
please yes!!!
en dan een exitje voor sassereinig en softiebern
Wendy!quote:
schijnheilige treesquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima, ik heb gebid gebid . Vreselijk mens
Ik kan haar niet meer uitstaan. Vreselijke vrouw. Had allang thuis moeten zittenquote:
Vind haar wel leuk als manager eigenlijk. Ze maakt wel TV. In de uitzendingen komt ze altijd wel leuk over, dus montages doen ook wat.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
Janet vandaag, morgen alle vliegen weg
Precies dat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:51 schreef Rhosyn het volgende:
De andere groep heeft Janet weg gestemd maar haar eigen groep heeft niks gedaan om haar goede een kans te geven.
Zijn die dom of wat.
Eunice denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Isaac vond het nog niet de tijd voor Janet om te gaan.
Op wie heeft hij gestemd?
Misschien wel op Eunice zoals ik nu een beetje begrijp uit het gesprek tussen bern en icequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:53 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat Jannet er uit is. Ze deed wel veel voor de groep, benieuwd of ze dat met terugwerkende kracht nog gaan waarderen.
Eunice, maar Janet komt voor hem ook goed uit dus het maakt niet uit, zeker in deze fase niet. Je moet eerst al die nietszeggende geitenwollensokkennookers lozen, en dat lijkt met Janet nu aardig te gaan lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Zoe die aan Janet vraagt of haar moeder ook vrij is (om haar te halen)
Daar sta je toch niet van te kijken dat dit uit haar mond komt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Zoe die aan Janet vraagt of haar moeder ook vrij is (om haar te halen)
Babette kan er niet tegen als ze tegengesproken word.quote:
Nee niets verbaast mij nog bij haar...wat een dom mens is datquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar sta je toch niet van te kijken dat dit uit haar mond komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |