Het zou een verrassing zijn als ze het redt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie. mooi, dat wordt een Exit voor Sjanet
Ik vind ze beiden verschrikkelijk dus maakt me niet uit wie.. maar dat er één gaat is zekerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imadiddin zich ontwikkeld als hij alleen isquote:
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imidaddin zich ontwikkeld als hij alleen is
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou een verrassing zijn als ze het redt.
Kleermaakster doet veel best veel met naaldenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze de 3 manager kandidaat is en het veld moet ruimen
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Mag hoor mij maakt het persoonlijk helemaal niet uit wie weggaatquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..
Dat was ook meer om de wens van den gedachtequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sasha
Ik zie iemand, die de ander moed inpraat.quote:
denk dat er de laatste maanden minder stuk gaat als Janet gaat maar ook dat het er een grotere bende wordt. Ze is altijd wel een opruimer overal..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze is de 3e manager kandidaat en het veld moet ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |