Ja helaasquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:50 schreef engine het volgende:
Heeft Moraima nu dus twee vrijstellingen gehad?
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.quote:
Om Moirama te beschermen begrijp ik niet. Dan is ze de volgende keer toch de sjaak. Of gaat het om dat Gala?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeftquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef lojanda het volgende:
Je ziet aan hoe ze op het scherm drukken het Janet wordt.. benieuwd tegen wie ze moet. Als ze slim zijn dan gaan ze op Ima. Als die zou verliezen wordt de nieuwe manager zeker iemand uit hun groepje..
Die word wel degelijk gespaard krijg ik de indrukquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeft
Dat denk ik ook terwijl ze beter dan op Ima kunnen gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.
Babette zegt...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Alles voor de cameraquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
Marciano doet net of hij nog moest nadenken op wie te stemmen.
Zoëquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat er veel op rechtsonder is gestemd.
Sas of Wendy?
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Babette zegt...![]()
Darten dus. Kan wel eens een 24 uur opdracht gaan worden.
Ik snap niks van darten...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnen
Ze beginnen met 510 punten en moeten terug spelen naar 0quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap niks van darten...
0 punten en dan winnen
Je telt terug, je begint met 501 en dan naar 0quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
0 punten en dan winnen
Elke maand nog welquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:56 schreef Clasientje het volgende:
Heel vreemd dat Moraima elke maand wordt gespaard.
Terugstellen van 501 naar 0.. normaal moet je dan dubbel eindige maar dat hoeft nu niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
0 punten en dan winnen
Ze zullen haar nog gaan missen daar.quote:
Dat zeker, ze is altijd voor de groep bezigquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zullen haar nog gaan missen daar.
Ondanks het een vetklep is, doet zij wel veel dingen die anderen niet graag doen, op Wendy na dan.
Het zou een verrassing zijn als ze het redt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie. mooi, dat wordt een Exit voor Sjanet
Ik vind ze beiden verschrikkelijk dus maakt me niet uit wie.. maar dat er één gaat is zekerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imadiddin zich ontwikkeld als hij alleen isquote:
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint, wil wel eens zien hoe Imidaddin zich ontwikkeld als hij alleen is
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou een verrassing zijn als ze het redt.
Kleermaakster doet veel best veel met naaldenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze de 3 manager kandidaat is en het veld moet ruimen
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag Janet dus weg, ik vind Rupie wel oke, en kan erg lachen om hem...![]()
![]()
Mag hoor mij maakt het persoonlijk helemaal niet uit wie weggaatquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, maar alsnog hoop ik dat Rupie wint..
Dat was ook meer om de wens van den gedachtequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij de vorige eliminatie zat iedereen hier al afscheid te nemen van Sasha
Ik zie iemand, die de ander moed inpraat.quote:
denk dat er de laatste maanden minder stuk gaat als Janet gaat maar ook dat het er een grotere bende wordt. Ze is altijd wel een opruimer overal..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet, Kokkin, en Kleding herstelbedrijf K4 .. rare keus tenzij ze is de 3e manager kandidaat en het veld moet ruimen
Dat klopt, die paar weken nog redden ze het wel hun kleren , en één chaoot minder in de keuken is wel lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Ik
[..]
denk dat er de laatste maanden minder stuk gaat als Janet gaat maar ook dat het er een grotere bende wordt. Ze is altijd wel een opruimer overal..
Ja en ik snap ook niet dat ze een sterker iemand tegen over Janet zettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Begrijp ook niet dat team Sas steeds zo slecht stemmen, ze kunnen nooit op 1 lijn zitten met z'n allen en dat kost hun steeds de kop
Op wie stemde team Sasha dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Begrijp ook niet dat team Sas steeds zo slecht stemmen, ze kunnen nooit op 1 lijn zitten met z'n allen en dat kost hun steeds de kop
Bern gaat nu nooit manager worden natuurlijk, dan hadden ze op Ima moeten stemmen. Ze hadden dan nog enige kans gehad.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Janet gewoon weg.
Lijkt mij dat Rupert beter kan darten dan Janet.
Maar wel raar dat de groep waar Janet bij hoort voor iemand kiezen die Janet kan verslaan.
Maar goed.
Bern voor manager.
Nee. Janet is niet van het focussen en concentratie. En haar hand oog coördinatie is ook pet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat je kan redden is je rust en echt willen zegt Eunice
Janet moet alles uit de kast halen wat er in zit
Ik vind dit zo niets voor Janet
Hebben ze net in elkaar gezetquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, toch een mooi dartbordje
[ afbeelding ]
die hadden beter op ima kunnen gaan , kandidaatmanager minderquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat Wendy de klos zal zijn..quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, die paar weken nog redden ze het wel hun kleren , en één chaoot minder in de keuken is wel lekker
Of op Bern ook een kandidaat wegquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
die hadden beter op ima kunnen gaan , kandidaatmanager minder
Die tijd breekt nu wel aan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze gaan toch op niemand van eigen groep stemmen
Ja dat gaat em wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |