abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209668390

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te spammen en te bashen.

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 13-05-2025 13:57:04 ]
Цой жив
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 juni 2023 @ 17:21:16 #2
485843 crew  Jippie
pi_209669159
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Prima als je zoiets al als een sneer ervaart maar lange tenen en van een mug een olifant maken. En dan nog die dooddoeners, er mag steeds minder in BNW. Moet je es kijken wat over Poetin gepost wordt aan spot en afzeikerij of iemand als Baudet. Zo erg waren die plaatjes van mij niet eens maar jij weet het natuurlijk het beste.
Klopt. Door een gebrek aan mankracht op moderatie, is er een tijd veel door de vingers geglipt waardoor BNW de kenmerken van een 'vriijstaat' leek te krijgen met een sterk 'anti-alles' sentiment. We volgen hier nu gewoon weer de FOK!policy. Dat zal voor enkele users als 'te strikt' worden ervaren, maar dat is de huidige koers die we zijn ingezet. Plaats een TR als je zaken tegenkomt die in jouw optiek anders zouden moeten zijn, achteraf klagen is niet zo efficiënt.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:02:10 #3
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209669644
Is er nu altijd nog te weinig crew? Er zijn toch juist de nodige crew-leden bijgekomen de afgelopen maanden?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209669701
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dat vind jij vreemd?
Ja, dat is eigenlijk niet de bedoeling.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 juni 2023 @ 18:27:01 #5
485843 crew  Jippie
pi_209669976
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
Is er nu altijd nog te weinig crew? Er zijn toch juist de nodige crew-leden bijgekomen de afgelopen maanden?
Nee, misschien had ik dat duidelijker moeten omschrijven. Het tekort is nu niet meer aan de orde. Maar niemand van ons zit 24/7 in BNW, dus er kan wel eens iets langer blijven staan dan zou moeten. TR's zijn een dankbaar hulpmiddel voor moderatie ^O^
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:00:51 #6
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209697143
Het antisemitische broddelwerk 'Protocollen' wordt weer eens van stal gehaald:

PSVCL in BNW / BNW linkjes #3 , plaats hier interessante links of korte filmpjes

En nog in pdf aangeboden ook.

Oprotten met die jodenhaat hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 juni 2023 @ 22:35:14 #7
485843 crew  Jippie
pi_209698444
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het antisemitische broddelwerk 'Protocollen' wordt weer eens van stal gehaald:

PSVCL in BNW / BNW linkjes #3 , plaats hier interessante links of korte filmpjes

En nog in pdf aangeboden ook.

Oprotten met die jodenhaat hier.
Mijn collega heeft het al verwijderd.
pi_209700450
BNW / Vreemde :copyright:wolken:copyright: tegenwoordig

De titel is een beetje raar geworden..
De aanhalingstekens zijn door tekst vervangen.
Zou een moderator dat kunnen herstellen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 juni 2023 @ 20:32:48 #9
485843 crew  Jippie
pi_209709852
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:45 schreef Wantie het volgende:
BNW / Vreemde 'wolken' tegenwoordig

De titel is een beetje raar geworden..
De aanhalingstekens zijn door tekst vervangen.
Zou een moderator dat kunnen herstellen?
Done ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 juli 2023 @ 22:54:05 #10
485843 crew  Jippie
pi_210039836
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:20 schreef theguyver het volgende:
Ik wil niet lullig doen hier.
Maar de nieuwe tactiek werkt niet.
In plaats van bnw weer beetje bnw te maken komen er nu steeds meer regeltjes en wat wel en niet mag in een topic.
En ik zie nu +-10 posts in 2 dagen tijd.
Ik post hier al amper meer want ik kan mijn ei wat beter kwijt in NWS want daar mag MEER dan hier terwijl dat eigenlijk andersom had horen te zijn.

Maar goed, ik wou dit even uiten.
Bedankt voor de Feedback. Het is toch prima dat je nu je verhaal beter in NWS kwijt kan, het was ook de bedoeling om BNW weer BNW te maken. Een enkel nieuwsbericht kan beste een enkele keer op zijn plek zijn in BNW , maar zal eerder in NWS of POL thuis horen.
  woensdag 26 juli 2023 @ 05:53:48 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210040769
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Bedankt voor de Feedback. Het is toch prima dat je nu je verhaal beter in NWS kwijt kan, het was ook de bedoeling om BNW weer BNW te maken. Een enkel nieuwsbericht kan beste een enkele keer op zijn plek zijn in BNW , maar zal eerder in NWS of POL thuis horen.
Ik citeer een een quote van wantie misschien snap je dan wat ik bedoel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
BNW heeft een identiteitscrisis...
Dit..

Ik moet gewoon hier hard om lachen..
Bnw heeft amper iets meer met bnw te maken.

Het is een extensie van nws maar dan met meer richtlijnen.

Hoe wil je bnw bnw maken als je users de mond snoert richtlijnen toepast in topics, en topics sluit verplaatst en truth topics hier opent dan in het forum waar het hoort..

Maar goed zal wel aan mij liggen..
Dat er amper een complotdenker meer aanwezig is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_210043968
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 05:53 schreef theguyver het volgende:
Mission accomplished ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 26 juli 2023 @ 14:47:03 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210045417
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mission accomplished ...
Schijnbaar, ik houd wel van wat ruimtelijker denken.
Wil niet zeggen dat ik het vaak eens ben..
Maar het is nu eenmaal een discussie forum.
Ik respecteer jou mening.
En de bedoeling van de mods vind ik meer dat men elkaar niet totaal verrot scheld op een forum en moet zeggen ik geloof niet dat wij elkaar het leven zuur proberen te maken of iets in die geest.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 juli 2023 @ 15:07:18 #14
485843 crew  Jippie
pi_210045659
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 05:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik citeer een een quote van wantie misschien snap je dan wat ik bedoel.
[..]
Dit..

Ik moet gewoon hier hard om lachen..
Bnw heeft amper iets meer met bnw te maken.

Het is een extensie van nws maar dan met meer richtlijnen.

Hoe wil je bnw bnw maken als je users de mond snoert richtlijnen toepast in topics, en topics sluit verplaatst en truth topics hier opent dan in het forum waar het hoort..

Maar goed zal wel aan mij liggen..
Uit de BNW banner:

Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Wat ontbreekt er nu in de huidige topics?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mission accomplished ...
Verklaar je nader, er is natuurlijk niets mis mee om zelfs eens een topic te openen?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Schijnbaar, ik houd wel van wat ruimtelijker denken.
Wil niet zeggen dat ik het vaak eens ben..
Maar het is nu eenmaal een discussie forum.
Ik respecteer jou mening.
En de bedoeling van de mods vind ik meer dat men elkaar niet totaal verrot scheld op een forum en moet zeggen ik geloof niet dat wij elkaar het leven zuur proberen te maken of iets in die geest.
Het is juist de aanpak van persoonlijke aanvallen geweest die er voor hebben gezorgd dat de sfeer in BNW een stuk gemoedelijker is geworden.

Een enkele ramptoerist zal nu met een voorraadje popcorn blijven zitten, maar dat is dan niet anders.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 07:26:39 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210065200
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2023 15:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Uit de BNW banner:

Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

[..]
Verklaar je nader, er is natuurlijk niets mis mee om zelfs eens een topic te openen?
[..]
Het is juist de aanpak van persoonlijke aanvallen geweest die er voor hebben gezorgd dat de sfeer in BNW een stuk gemoedelijker is geworden.

Een enkele ramptoerist zal nu met een voorraadje popcorn blijven zitten, maar dat is dan niet anders.
Ja een stuk gemoedelijker omdat er bijna niemand meer over is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 juli 2023 @ 11:47:50 #16
485843 crew  Jippie
pi_210067438
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 07:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja een stuk gemoedelijker omdat er bijna niemand meer over is.
Er is nog voldoende volk hier. Wie mis je?
pi_210086544
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2023 15:07 schreef Jippie het volgende:
Uit de BNW banner:

Maar jij lijkt zelf niet te snappen wat BNW daadwerkelijk is. Zie bijvoorbeeld hier:

BNW / Code Mayakalender eindelijk gekraakt

BNW / Oudste zonnekalender van Nederland ontdekt in Tiel

BNW / Ontdekking van oude 'stad van reuzen' in Ethiopië

Jij bent op geen enkele mening te betrappen die overeenkomt met "de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt." Jij bent eerder de vertegenwoordiger en verdediger van de façade.
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 19:57:04 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210086611
en dat mag ook gewoon lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 20:24:10 #19
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210086916
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jij bent op geen enkele mening te betrappen die overeenkomt met "de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt." Jij bent eerder de vertegenwoordiger en verdediger van de façade.
Maar ik zie jou ook weinig posten in topics anders dan de snel lopende topics over Rusland en VS.. Dus waarom maak je je druk om deze topics?

Misschien ben jij BNW ook een beetje uit het oog verloren QPJ.
Lach met een schone bips
pi_210087276
quote:
88s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 19:57 schreef sp3c het volgende:
en dat mag ook gewoon lijkt me
Ik zeg ook niet dat het niet mag. Het is alleen opmerkelijk dat iemand die BNW niet snapt BNW modereert.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar ik zie jou ook weinig posten in topics anders dan de snel lopende topics over Rusland en VS.. Dus waarom maak je je druk om deze topics?

Misschien ben jij BNW ook een beetje uit het oog verloren QPJ.
Mijn BNW-waardige opinies zijn nog springlevend. Zelfs mijn BNW-waardige opinies over BNW, zoals bijvoorbeeld dat er een moderator is aangesteld om BNW onklaar te maken. Verder heb ik ook geen moeite om te zeggen wanneer we worden voorgelogen door de door betrouwbare bronnen aagemerkte betrouwbare bronnen. Verder doet mijn frequentie en locatie van posten weinig (niets) af aan het observeerbare, namelijk dat een BNW moderator BNW niet lijkt te begrijpen.

Ik vind het gewoon raar om iemand op BNW te zetten die volledig het tegenovergestelde van BNW is. Tenzij het doel is om BNW onklaar te maken, dan is het logisch.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 29 juli 2023 @ 21:36:45 #21
485843 crew  Jippie
pi_210087733
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag. Het is alleen opmerkelijk dat iemand die BNW niet snapt BNW modereert.
[..]
Mijn BNW-waardige opinies zijn nog springlevend. Zelfs mijn BNW-waardige opinies over BNW, zoals bijvoorbeeld dat er een moderator is aangesteld om BNW onklaar te maken. Verder heb ik ook geen moeite om te zeggen wanneer we worden voorgelogen door de door betrouwbare bronnen aagemerkte betrouwbare bronnen. Verder doet mijn frequentie en locatie van posten weinig (niets) af aan het observeerbare, namelijk dat een BNW moderator BNW niet lijkt te begrijpen.

Ik vind het gewoon raar om iemand op BNW te zetten die volledig het tegenovergestelde van BNW is. Tenzij het doel is om BNW onklaar te maken, dan is het logisch.
Waarom zou ik BNW niet snappen, omdat ik een aantal topic's post die misschien niet 100 % BNW zijn?

Wanneer was BNW dan nog wel BNW naar jouw mening?
  zaterdag 29 juli 2023 @ 23:58:52 #22
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210089601
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Zelfs mijn BNW-waardige opinies over BNW, zoals bijvoorbeeld dat er een moderator is aangesteld om BNW onklaar te maken.
In mijn ogen ga je hier veel te ver met deze opmerking, dus ik ga hier ook verder niet op in. Dit is is iets wat een FA moet beoordelen.
Lach met een schone bips
pi_210089837
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In mijn ogen ga je hier veel te ver met deze opmerking, dus ik ga hier ook verder niet op in. Dit is is iets wat een FA moet beoordelen.
Ergens wel grappig dat hij de BNW-vrijwilligers in een conspiracy trekt en ook ergens wel grappig dat dit te ver gaat dan.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zondag 30 juli 2023 @ 00:25:20 #24
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210089854
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ergens wel grappig dat hij de BNW-vrijwilligers in een conspiracy trekt en ook ergens wel grappig dat dit te ver gaat dan.
Er zijn meer grappige dingen in het leven :)
Lach met een schone bips
pi_210091020
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 21:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom zou ik BNW niet snappen, omdat ik een aantal topic's post die misschien niet 100 % BNW zijn?
"Misschien niet 100%" is ook een manier om 0% te zeggen.
quote:
Wanneer was BNW dan nog wel BNW naar jouw mening?
Lastig om te zeggen. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat BNW niet beter is geworden met jouw aanwezigheid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoezo? Er is genoeg crew hier op het forum dat BNW liever ziet verdwijnen. Het hebben van de eigen echokamers is immers niet voldoende.
pi_210091374
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2023 08:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Lastig om te zeggen. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat BNW niet beter is geworden met jouw aanwezigheid.
[..]
Hoezo? Er is genoeg crew hier op het forum dat BNW liever ziet verdwijnen. Het hebben van de eigen echokamers is immers niet voldoende.
Maar wat is dan een topic op BNW die echt 0% BNW is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 juli 2023 @ 13:11:03 #27
485843 crew  Jippie
pi_210093403
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2023 08:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
[..]
Aannames maken horen wel bij BNW, dus daar zal ik niet over zeuren. Feit is dat niet elke user hetzelfde denkt over de diverse'BNW onderwerpen' daar vloeien discussies uit voort die door moderatie in goede banen geleid moet worden. Dat is mijn taak. Mocht je daar klachten over hebben stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl

Als crew had gewild dat BNW op slot ging, dan was dat al gebeurd. Dus stop met dat slachtoffer gedrag en accepteer dat in BNW ook gewoon de FOK! policy gevolgd moet worden.

BNW is geen verzamelplek voor het met zijn allen tegen de overheid/gevestigde orde aan te schoppen, geen verzamelplek voor anti-semitisme, geen verzamelplek voor extreme politieke opvattingen, geen plek om te haten op alles wat je niet aanstaat. Kort gezegd geen anti-alles clubje.

Begrijp me goed, je mag van alles vinden en we veroordelen niemand om zijn/haar mening, visie of politieke voorkeuren maar hetgeen wat iemand in BNW post moet wel in de policy passen.

Door verschillende omstandigheden heeft het naleven van de policy in BNW een tijd minder aandacht gehad, waardoor er een soort van 'in BNW kunnen we alles maken' cultuur ontstond. Daar is door het aantrekken van een aantal extra moderators verandering in gebracht, simpelweg door wel de policy te volgen.
  Moderator zondag 30 juli 2023 @ 13:16:43 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210093457
het is mij niet echt duidelijk wat de klacht nu is en/of hoe het op te lossen nu tbh
pi_210094708
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er is nog voldoende volk hier. Wie mis je?
Kan jij, als BNW mod, opnoemen welke bnw'ers nog aanwezig zijn/posten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 juli 2023 @ 15:45:24 #30
485843 crew  Jippie
pi_210095551
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 15:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan jij, als BNW mod, opnoemen welke bnw'ers nog aanwezig zijn/posten?
Op alle forums is er verloop, er komen users bij en er gaan users weg.

Er zijn dagen dat ik niet alle posts lees, dus ik kan niet zo 1,2,3 opnoemen wie ik mis. Maar @koosbasterd zou nog iets in de BNW Babbelbox plaatsen, Koos mis ik wel.

Voor de rest kom ik op meerdere forums en de FP dus zie dagelijks veel users voorbij komen.
pi_210103097
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:11 schreef Jippie het volgende:
Als crew had gewild dat BNW op slot ging, dan was dat al gebeurd. Dus stop met dat slachtoffer gedrag en accepteer dat in BNW ook gewoon de FOK! policy gevolgd moet worden.
Het uitblijven van het resultaat wil niet zeggen dat de wens er niet is bij een deel van de crew. Verder een rare flex om vervolgens te zeggen dat ook in BNW de policy moet worden gevolgd, aangezien die opmerking geen enkele raakvlakken kent met de stelling dat er genoeg crew is dat BNW liever ziet verdwijnen.
quote:
BNW is geen verzamelplek voor het met zijn allen tegen de overheid/gevestigde orde aan te schoppen, geen verzamelplek voor anti-semitisme, geen verzamelplek voor extreme politieke opvattingen, geen plek om te haten op alles wat je niet aanstaat. Kort gezegd geen anti-alles clubje.
Okee, doch irrelevant. Wel gesproken als een verdediger van de façade, dat dan weer wel.
quote:
Begrijp me goed, je mag van alles vinden en we veroordelen niemand om zijn/haar mening, visie of politieke voorkeuren maar hetgeen wat iemand in BNW post moet wel in de policy passen.
Vaak is het probleem dat jouw policy en de Fok! policy niet hetzelfde zijn.
quote:
Door verschillende omstandigheden heeft het naleven van de policy in BNW een tijd minder aandacht gehad, waardoor er een soort van 'in BNW kunnen we alles maken' cultuur ontstond. Daar is door het aantrekken van een aantal extra moderators verandering in gebracht, simpelweg door wel de policy te volgen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 31 juli 2023 @ 11:51:52 #32
485843 crew  Jippie
pi_210105011
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 08:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het uitblijven van het resultaat wil niet zeggen dat de wens er niet is bij een deel van de crew. Verder een rare flex om vervolgens te zeggen dat ook in BNW de policy moet worden gevolgd, aangezien die opmerking geen enkele raakvlakken kent met de stelling dat er genoeg crew is dat BNW liever ziet verdwijnen.
Ik hou ook niet van voetbal of knutselen, dat wil niet zeggen dat ik deze forums van FOK! af wil hebben. Sterker nog ik vind het juist fijn dat ieder hier op FOK! een plekje kan vinden.
En lig jij er wakker van als er mensen zijn die niets hebben met BNW? Ik niet, ieder zijn ding. Snap niet goed waarom je hier over door blijft drammen. Ben wel benieuwd hoe jij er bij komt dat een deel crew BNW dicht wil hebben en dit schijnbaar zo belangrijk vindt ondanks dat BNW gewoon doorgaat.
quote:
[..]
Okee, doch irrelevant. Wel gesproken als een verdediger van de façade, dat dan weer wel.
Dit is zeker relevant want BNW was verworden tot 'hier mag alles' cultuur, en daar is door de komst van extra moderatie een eind aan gemaakt door ook in BNW de policy te hanteren.
quote:
[..]
[..]
Mijn policy is de FOK!policy, nogmaals je mag mij een slechte en/of eigenwijze Mod vinden maar je zult genoegen met mij moeten nemen. Mocht je problemen hebben met mijn functioneren doe dan je verhaal aan een FA /A via forum@fok.nl

Voor mij is deze discussie nu wel klaar want je blijft in herhaling vallen zonder aan te geven wat er precies verkeerd gaat en hoe jij het graag zou willen zien dat het gaat.
  Forum Admin maandag 31 juli 2023 @ 20:41:17 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210111106
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 08:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
De policy wordt prima opgevolgd. Het is eerder een voortvloeisel uit een tijd waarin dat niet gebeurde dat het idee is ontstaan dat BNW een soort safe haven is voor wat op de rest van het forum niet mag.

En hoewel dat laatste nog steeds tot op zekere hoogte klopt is ook dat aan regels gebonden. En veel van die regels zijn eigenlijk niet veel meer dan de wet die zegt dat het niet mag.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210242281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja even sorry, maar omdat dit Twitter bericht hier staat is het ook waar? Even om het in perspectief te plaatsen, en jij weet ook dat ik tegen al dit gedoe ben. Maar nu is dit Twitter bericht in jouw ogen meteen een fact? Een beetje hetzelfde als in het Corona topic destijds waar mensen Twitter posts over de negatieve werking van vaccins ervan in het belachelijke trokken werden uitgelachen en beschimpt.

Is er daadwerkelijk bewijs van dat dit echt is?

Ik bedoel niks slechts met deze opmerking, maar propaganda is er van alle kanten. En wie kun je op dit moment daadwerkelijk geloven? En dan lijkt me een twitter post niet de beste bron zoals voorheen de anti vaccinatie twitter posts ook beschimpt werden in BNW.

Hey ik weet het ook niet hoor, iedereen beschuldigt elkaar van oorlogsmisdaden. En wellicht zal de waarheid in het midden liggen of niet, misschien komen we er nooit helemaal achter. Maar claims als dit moeten wel onderbouwd worden denk ik in BNW. Dit is niet zomaar iets, net als van de andere kant Oekraine misdaden tegen de menselijkheid zou uitvoeren dat ook onderbouwd zou moeten worden in mijn ogen.

Het is een BNW topic hier, dus speculeren over de waarheden van alle kanten moet een prioriteit zijn. Maar in het geval van Oekraine/Rusland lijkt het me wel beter voor iedereen dat deze claims of naar NWS gaan of onderbouwd worden door bewijs ipv. Twitter. We hebben het hier wel over mensenlevens en niet over wat BNW in oorsprong was en bedoelt was.

ook @:Glazenmaker kun je jouw twitter bericht onderbouwen in het licht van de situatie?
De waarheid in het midden kolder en het ontkennen van de massagraven in Oekraïne. Is het herhalen van Russische propaganda nou echt wat BNW nodig heeft aan moderatie?
pi_210242510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De waarheid in het midden kolder en het ontkennen van de massagraven in Oekraïne. Is het herhalen van Russische propaganda nou echt wat BNW nodig heeft aan moderatie?
Ik zal je even helpen: BNW / Russia vs Ukrain #46

En pagina 9
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:36:30 #36
485843 crew  Jippie
pi_210251724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het een niveautje - Knip-
En ik vind dit een totaal onzinnige en smakeloze opmerking. Wat let je om iets normaal uit te spreken? Ook als je van mening bent dat jij absoluut in je gelijk staat zijn dit soort opmerkingen niet nodig.
pi_210534854
la maa

[ Bericht 57% gewijzigd door Dance99Vv op 04-09-2023 23:48:04 ]
There is only one religion
  woensdag 6 september 2023 @ 10:31:32 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210547402
Hulde voor Jippie! Jij spreekt mensen netjes aan op hun gedrag en weet dat op een manier te doen doen dat de users zich begrepen en gewaardeerd voelen, terwijl je toch zeer duidelijk zegt wat niet meer kan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210730509
Waarom is mijn post verwijderd in
BNW / Russia vs Ukrain #49 Marina
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 24 september 2023 @ 01:16:41 #40
485843 crew  Jippie
pi_210730904
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in
BNW / Russia vs Ukrain #49 Marina
Weet je nog wat je gepost had? Ik vond dat een ongepaste opmerking, vandaar verwijderd.
pi_210732655
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 01:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Weet je nog wat je gepost had? Ik vond dat een ongepaste opmerking, vandaar verwijderd.
Mja, het was satirisch. In lijn met het bericht wat gequoot werd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 24 september 2023 @ 13:11:33 #42
485843 crew  Jippie
pi_210735526
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 08:20 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Mja, het was satirisch. In lijn met het bericht wat gequoot werd.
Grappen maken over genocide is niet gepast in een topic over de inval van Rusland in Oekraïne.
pi_210737421
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Grappen maken over genocide is niet gepast in een topic over de inval van Rusland in Oekraïne.
Prima, die onthoud ik voor de toekomst.
pi_211757287
@Straatcommando.

Hierbij vraag ik toestemming om de volgende topic te openen

Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten.

Houden de Verenigde Staten Israël staande? En hoe lang gaan ze daar nog mee door? Mag je in Verenigde Staten wel kanttekeningen plaatsen bij die realiteit, of is de pro-Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat de relatie tot Israël taboe is en daarmee onbespreekbaar? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch aan de kaak durven stellen?

Het is een documentaire van tegenlicht gemaakt in 2007, de link kan je hier terugvinden: https://www.vpro.nl/progr(...)de-israel-lobby.html

Mocht je jezelf afvragen waarom is dit relevant?

Als de Lobby haar zin krijgt, hebben we nucleaire oorlog en ww3. Die zitten al 20 jaar te roepen dat Iran twee maanden verwijderd is van het maken van een nucleaire bom. Mocht Iran in het conflict betrokken worden dan breekt alle hell los. Met grote gevolgen voor de rest van de wereld. Een ''endtimes'' gevecht tussen de moslim wereld plus China en Rusland vs het westen. Dat niet alleen maar als het tot een regionaal conflict komt, zal er een grote vluchtelingenstroom op gang komen, waar wij in het westen genoodzaakt zullen worden om hun op te vangen

Reden genoeg voor mij om het taboe te doorbreken, laat me weten hoe je er zelf in staat :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211757558
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
@:Straatcommando.

Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten.

Houden de Verenigde Staten Israël staande? En hoe lang gaan ze daar nog mee door? Mag je in Verenigde Staten wel kanttekeningen plaatsen bij die realiteit, of is de pro-Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat de relatie tot Israël taboe is en daarmee onbespreekbaar? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch aan de kaak durven stellen?

Het is een documentaire van tegenlicht gemaakt in 2007, de link kan je hier terugvinden: https://www.vpro.nl/progr(...)de-israel-lobby.html

Als de Lobby haar zin krijgt, hebben we nucleaire oorlog en ww3. Die zitten al 20 jaar te roepen dat Iran twee maanden verwijderd is van het maken van een nucleaire bom. Mocht Iran in het conflict betrokken worden dan breekt alle hell los. Met grote gevolgen voor de rest van de wereld. Een ''endtimes'' gevecht tussen de moslim wereld plus China en Rusland vs het westen. Dat niet alleen maar als het tot een regionaal conflict komt, zal er een grote vluchtelingenstroom op gang komen, waar wij in het westen genoodzaakt zullen worden om hun op te vangen

Reden genoeg voor mij om het taboe te doorbreken, laat me weten hoe je er zelf in staat :9
Zou wat mij betreft prima in POL kunnen, maar ik ben geen mod, noch FA.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211757967
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zou wat mij betreft prima in POL kunnen, maar ik ben geen mod, noch FA.
Mijn visies over dit conflict horen niet in POL thuis
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 26 december 2023 @ 14:57:50 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211760105
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
@:Straatcommando.

hoe kom je er uberhaupt bij dat dit een taboe is?

dit wordt al zolang als ik op FOK! zit besproken overal en nergens, is ook totaal geen geheim ofzo
pi_211761126
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 december 2023 14:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
hoe kom je er uberhaupt bij dat dit een taboe is?

dit wordt al zolang als ik op FOK! zit besproken overal en nergens, is ook totaal geen geheim ofzo
Het idee dat er Joodse mensen zijn die invloed uitoefenen op welke manier dan ook is de rijnste vorm van antisemitisme volgens groeperingen als de ALD, CIDI. SPLC ect

Ook als je de IHRA raadpleegt valt dit onder antisemitisme( ondanks dat het gewoon waar is )

Vandaar dat ik de mensen in het blauw wil informeren voordat ik een topic open

Maar als ik het goed begrijp mag het van jou wel?
  Forum Admin dinsdag 26 december 2023 @ 21:15:50 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211765661
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 16:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het idee dat er Joodse mensen zijn die invloed uitoefenen op welke manier dan ook is de rijnste vorm van antisemitisme volgens groeperingen als de ALD, CIDI. SPLC ect

Ook als je de IHRA raadpleegt valt dit onder antisemitisme( ondanks dat het gewoon waar is )

Vandaar dat ik de mensen in het blauw wil informeren voordat ik een topic open

Maar als ik het goed begrijp mag het van jou wel?
Heel goed dat je even checkt hoe en wat hoor. Onderwerp is niet echt taboe, wel enorm beladen. Maar dat weet je zelf ook en de invulling(of eerder, wat we dus liever niet zien) ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211766691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heel goed dat je even checkt hoe en wat hoor. Onderwerp is niet echt taboe, wel enorm beladen. Maar dat weet je zelf ook en de invulling(of eerder, wat we dus liever niet zien) ook.
Ik kan geen gedachtes lezen beste Straatcommando ;(

Over invulling gesproken: let een beetje op je bronnen, wees genuanceerd in je kritiek, scheer niet iedereen over een kant

Zoiets?

Als ik me daar aan hou, geef jij dan het groene licht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')