abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209441114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ach laat maar
het wordt ondertussen wel duidelijk dat de regels maar in 1 richting gelden :{w
Het zijn de moderators die daar over gaan toch?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209441139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
xpompompomx die iemand verwijt onzin te posten ... gekker moet het niet worden _O-

Leuk dat je die BNW-kaart trekt, lekker gejat van Straatcommando :D

Gans deze oorlog is volgens BNW-gedachtengoed uitgelokt door de USA.
Al wat gebeurt blijft dus wel degelijk BNW.

-omg ik heb gereageerd op een post van xpompompomx- foei foei
Dat is ook zo'n rare opvatting.
BNW is toch achter de façade kijken wat er werkelijk speelt.
Dat kan inderdaad zijn dat de VS er achter zit, maar er zijn ook andere mogelijkheden.
  Forum Admin donderdag 8 juni 2023 @ 13:05:45 #278
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209441218
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad zijn dat de VS er achter zit, maar er zijn ook andere mogelijkheden.
Bnw is niet "het is per definitie de schuld van usa" nee. Maar het per definitie uitsluiten is dat ook niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 8 juni 2023 @ 14:24:54 #279
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209442100
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tja, kennelijk is BNW tegenwoordig verworden tot niet meer dan wat ononderbouwde antiwesterse onzin en schelden op politici.
Kun je een voorbeeld geven van die 'antiwesterse onzin'? Ik heb zulke dingen hier eigenlijk nog niet gezien.

En met betrekking tot het refereren naar politici: Jij bent toch de user die hier op FOK! bijna structureel naar een bepaalde Nederlandse politicus verwijst als de 'hart-en-vaatziekten mevrouw' of het 'BBB-varkentje'? Dan is het dus erg vreemd dat je vervolgens over vergelijkbaar gedrag van andere users gaat lopen klagen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209443452
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ter info:

quote:
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag
pi_209453412
Waarom is mijn post in het Rusland vs Oekraïne-topic verwijderd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin vrijdag 9 juni 2023 @ 15:34:36 #282
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209453539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is mijn post in het Rusland vs Oekraïne-topic verwijderd?
Reactie op een (reeks) verwijderde posts.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209453725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Reactie op een (reeks) verwijderde posts.
Ah, oké.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209471822
Waarom verplaats je dit topic naar iets wat vergaarbak heet, jippie (wie zou het anders doen)
VER / Wat is nu het grote doel achter alle complottheorieën?
Honderd procent bnw
Heb je geen collega die je wat wijzer kan maken?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 14 juni 2023 @ 01:11:09 #285
485843 crew  Jippie
pi_209504734
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 01:26 schreef koosbasterd het volgende:
Waarom verplaats je dit topic naar iets wat vergaarbak heet, jippie (wie zou het anders doen)
VER / Wat is nu het grote doel achter alle complottheorieën?
Honderd procent bnw
Heb je geen collega die je wat wijzer kan maken?
Niet BNW waardig en een hoop persoonlijk gedoe, in VER kabbelt het rustig verder en lijkt het zowaar beter tot zijn recht te komen. Win-Win situatie ^O^
  woensdag 14 juni 2023 @ 14:30:20 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209509555
Het was een bnw-topic pur sang maar ja jij weet natuurlijk het best wat bnw is en wat niet, persoonlijk gedoe viel ook wel mee, wat gekibbel maar dat kom ik in andere topics deurtjes verder vaak genoeg tegen en dan gebeurt er niets. Afijn.. beter tot zijn recht? Ik heb net eens gecheckt, het ziet er meer naar uit dat het topic dood bloedt. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 14 juni 2023 @ 18:00:41 #287
485843 crew  Jippie
pi_209511312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Het was een bnw-topic pur sang maar ja jij weet natuurlijk het best wat bnw is en wat niet, persoonlijk gedoe viel ook wel mee, wat gekibbel maar dat kom ik in andere topics deurtjes verder vaak genoeg tegen en dan gebeurt er niets. Afijn.. beter tot zijn recht? Ik heb net eens gecheckt, het ziet er meer naar uit dat het topic dood bloedt. :{
Ik zie een vraag die naar mijn idee niet in BNW thuis hoort, met veel kibbelende users en een TS die aangeeft dat zijn topic wel uit BNW weg mag.

Nieuwe verzameltopics vind ik niet zo'n goed plan. Gewoon een duidelijk BNW onderwerp, met een goede onderbouwing en discussiëren maar.
Niet alle topics waar het woord 'complot' in valt of met een 'verdachtmaking' is BNW-waardig.

En op jouw verzoek zal ik dan maar weer weer wat strikter optreden tegen onderling gekibbel.
pi_209528357
quote:
2s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:00 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zie een vraag die naar mijn idee niet in BNW thuis hoort, met veel kibbelende users en een TS die aangeeft dat zijn topic wel uit BNW weg mag.
Moet hij weten, dan gaan wij wel verder met dit topic mocht het interessant worden.Edit

Even iets anders, kan jij of iemand deze topics reeksen..zo heet dat toch? staan interessante links tussen.

BNW / Links, plaats hier uw interessante links of korte filmpjes

BNW / BNW linkjes, plaats hier interessante links of korte filmpjes

BNW / BNW linkjes #3 , plaats hier interessante links of korte filmpjes

bedankt alvast

[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 16-06-2023 23:50:08 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 juni 2023 @ 03:05:55 #289
485843 crew  Jippie
pi_209528550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 01:05 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Moet hij weten, dan gaan wij wel verder met dit topic mocht het interessant worden En kibbelen gebeurt op elk subforum..tjesus, we zijn geen mietjes hoor..jullie zijn wel erg woke. Jullie zijn echt niet onafhankelijk.
Snap ik wel. Als je groeit word je in de gaten gehouden. Triest maar waar.. Het zij zo

Even iets anders, kan jij of iemand deze topics reeksen..zo heet dat toch? staan interessante links tussen.

BNW / Links, plaats hier uw interessante links of korte filmpjes

BNW / BNW linkjes, plaats hier interessante links of korte filmpjes

BNW / BNW linkjes #3 , plaats hier interessante links of korte filmpjes

bedankt alvast
je kunt het topic gewoon verder volgen in VER. Of maak een nieuw topic aan.

De serie is gereekst, als het goed is loopt de nummering nu door.
pi_209574470
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 03:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
je kunt het topic gewoon verder volgen in VER. Of maak een nieuw topic aan.

Nee dank je, ik keek daar even en zie dat er niet meer gepost wordt in dat topic. Prima.
Er loopt daar trouwens wel een leuk topic, gaat over vaccinatieschade. Jeetje, zou het?
Lekker meelezen en af en toe in m'n vuistje lachen. Zoveel frustratie bij sommigen
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:49:26 #291
189978 controlaltdelete
pi_209662209
Het wordt steeds belachelijker met het Ministerie van Waarheid, aantal plaatjes die ik gepost had verwijderd natuurlijk die van Mr Z en de Oekraïne en Uncle Joe dacht ik. Ongelooflijk, ik had al niet zo'n animo meer om te posten onder dit beleid maar dit slaat werkelijk alles. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 juni 2023 @ 13:05:12 #292
485843 crew  Jippie
pi_209666067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt steeds belachelijker met het Ministerie van Waarheid, aantal plaatjes die ik gepost had verwijderd natuurlijk die van Mr Z en de Oekraïne en Uncle Joe dacht ik. Ongelooflijk, ik had al niet zo'n animo meer om te posten onder dit beleid maar dit slaat werkelijk alles. :{w
BNW staat niet voor Brave New Wemogenhierzonderrestrictiesallesposten. Ook FOK! kent grenzen.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 14:00:37 #293
189978 controlaltdelete
pi_209666823
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
BNW staat niet voor Brave New Wemogenhierzonderrestrictiesallesposten. Ook FOK! kent grenzen.
Zo erg was het helemaal niet, je overdrijft schromelijk. Ik keek net es in het meme-topic deurtje verder in Oorlog daar wordt ook vanalles gepost vooral nega over Poetin dat kan natuurlijk wel.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 juni 2023 @ 14:39:21 #294
485843 crew  Jippie
pi_209667437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zo erg was het helemaal niet, je overdrijft schromelijk. Ik keek net es in het meme-topic deurtje verder in Oorlog daar wordt ook vanalles gepost vooral nega over Poetin dat kan natuurlijk wel.
Waarom nu weer gelijk deze sneer? Het is niet dat ik 24/7 in BNW aanwezig ben. En helderziend ben ik ook niet.
pi_209667990
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Correctie

FOK! BNW kent grenzen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 15:27:58 #296
189978 controlaltdelete
pi_209668044
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 14:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom nu weer gelijk deze sneer? Het is niet dat ik 24/7 in BNW aanwezig ben. En helderziend ben ik ook niet.
Kom op zeg... Het is geen sneer maar een constatering. Die plaatjes waren niet eens zo heftig, zeg dan gewoon dat je kritiek op Z en de Oekraïne liever niet ziet ook niet in plaatjes.
pi_209668061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
daar wordt ook vanalles gepost vooral nega over Poetin dat kan natuurlijk wel.
Dat vind jij vreemd?
Цой жив
  dinsdag 27 juni 2023 @ 15:37:04 #298
189978 controlaltdelete
pi_209668187
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dat vind jij vreemd?
Van mij mogen ze, moet kunnen toch? Andersom ook al helemaal op bnw.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 juni 2023 @ 15:44:29 #299
485843 crew  Jippie
pi_209668263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Kom op zeg... Het is geen sneer maar een constatering. Die plaatjes waren niet eens zo heftig, zeg dan gewoon dat je kritiek op Z en de Oekraïne liever niet ziet ook niet in plaatjes.
Dus als ik aangeef dat als sneer te ervaren is dat geen constatering?

Kritische, sarcastische en / of humoristische plaatjes zijn prima, maar respecteer gewoon de policy. Er mag veel in BNW, maar we zijn niet grenzeloos.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 15:57:19 #300
189978 controlaltdelete
pi_209668383
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:44 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dus als ik aangeef dat als sneer te ervaren is dat geen constatering?

Kritische, sarcastische en / of humoristische plaatjes zijn prima, maar respecteer gewoon de policy. Er mag veel in BNW, maar we zijn niet grenzeloos.
Prima als je zoiets al als een sneer ervaart maar lange tenen en van een mug een olifant maken. En dan nog die dooddoeners, er mag steeds minder in BNW. Moet je es kijken wat over Poetin gepost wordt aan spot en afzeikerij of iemand als Baudet. Zo erg waren die plaatjes van mij niet eens maar jij weet het natuurlijk het beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')