Nope, en Volgens mij stond er hierboven nog een vraag van Straatcommando. open voor je.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, maar het is een discussie forum over complottheorieën het helpt niet als je topics wat juist met het forum heeft te maken weg dondert of gebruikers die een theorie geloven als debiel weg zet en de mods doen daar zelf vrolijk aan mee.
Wat wil je nu dan?
Bnw is een forum waarbij de meest bizarre theorieën naar voren komen.
Maar daarom is het juist bnw, en niet voor tere zieltjes ( ja dan komen er zaken naar voren wat erg bizar zijn ) en ja mensen geloven dat bepaalde dingen niet gebeurd zijn.
Maar dat is nu gewoon BNW het kan er soms hard aan toe gaan.
Dat is gewoon niet anders..
Dis Respectvol tegen slachtoffers sorry klinkt verschrikkelijk maar dat is juist datgene wat het ook een moeilijk onderwerp is.
Ik heb daarom de OP erg netjes gehouden.
Maar het hoort er nu eenmaal bij of je er mee eens bent of niet.
En ja dat is lastig om te modden maar vooralsnog is dat de theorie.
En moet zeggen een behoorlijk populaire theorie.
Oh en pleur mijn woke topic terug aub.
Cool, we hebben hier nu dus gewoon echt een topic waarin gepost mag blijven worden? Baanbrekend.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:58 schreef Jippie het volgende:
Gezien de positieve reacties op de 'BNW friendly Babbelbox' lijkt het de crew een goed idee om het gewoon een vast onderdeel van BNW te laten zijn. Mocht er iemand daar bezwaar tegen hebben horen we het graag
Alleen als je niet kritisch bent, omdat een stel volwassenen moeilijk er mee kunnen om gaan als hun losse flodders tegen het licht gehouden worden op een discussieforum.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Cool, we hebben hier nu dus gewoon echt een topic waarin gepost mag blijven worden? Baanbrekend.
Terwijl er juist al het subforum POL is hier op fok, voor als je over politiek wil praten.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen als je niet kritisch bent, omdat een stel volwassenen moeilijk er mee kunnen om gaan als hun losse flodders tegen het licht gehouden worden op een discussieforum.Matig idee, je creeert alleen een politieke echokamer.
Met alle respect, je komt met de verkeerde reden naar BNW als het je doel is om hun losse flodders tegen het licht te houden.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen als je niet kritisch bent, omdat een stel volwassenen moeilijk er mee kunnen om gaan als hun losse flodders tegen het licht gehouden worden op een discussieforum.Matig idee, je creeert alleen een politieke echokamer.
Ik kom hier niet om losse flodders tegen het licht te houden hoor. Ik buurt hier af en toe om wat andere meningen tegen te komen en je hebt hier zo nu en dan een wat interessantere discussie over dingen zoals bv. platte aarde waar veel over te leren valt. Juist doordat bepaalde zaken, die meestal de bnw zaken zijn, in mijn ogen, ontkracht worden kun je daar van leren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met alle respect, je komt met de verkeerde reden naar BNW als het je doel is om hun losse flodders tegen het licht te houden.
En ook: het is niet de eerste keer dat een topic op fok een echo kamer wordt. Laten we niet doen alsof dit de eerste keer is dat die behoefte er is; hier zijn ze er tenminste eerlijk over.
Topic loopt verder toch niet heel hard, dus niks om je over op te winden toch?
Over dat dik gedrukte (goede rest van de post ook, ik snap je gewoon): bepaalde meningen (pro Republikein, anti vaccin/Corona maat regelen/anti oorlog/etc) worden ook buiten BNW wel geuit, maar je wordt dan nog steeds relatief snel afgeblaft, of vrijwel meteen in het wappie hoekje geduwd. Ik snap dat er dan mensen zijn die niet keer op keer terug willen komen om telkens hetzelfde mee te maken. Wat je mening ook is; voor niemand leuk om keer op keer zo behandeld te worden; of je nou een echte wappie bent of niet. Dus dan zoeken ze de ietwat veilige haven maar. Best logisch. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om losse flodders tegen het licht te houden hoor. Ik buurt hier af en toe om wat andere meningen tegen te komen en je hebt hier zo nu en dan een wat interessantere discussie over dingen zoals bv. platte aarde waar veel over te leren valt. Juist doordat bepaalde zaken, die meestal de bnw zaken zijn, in mijn ogen, ontkracht worden kun je daar van leren.
Je hebt ook het Amerikaanse politiek topic waar ik betrekkelijk geregeld kom. Dat is een topic waar aanhangers van de Republikeinen zich hebben verschanst ipv het algemene AMV topic in POL. Zo zie je dat wel meer hier dat er topics zijn waar mensen in een bepaalde politieke hoek zich verschansen, in plaats van de andere plekken die fok daarvoor biedt.
Als ik zeg dat ik geen echokamers wil, meen ik dat alle kanten op. Het is natuurlijk heel verleidelijk om alleen met je eigen mening geconfronteerd te worden, maar denk ik maatschappelijk een slechte ontwikkeling.
Ik wind me er niet over op. Er werd gevraagd om feedback over het openen van het betreffende topic, en ik reageerde op een stukje positieve feedback, aangezien ik er niet zo positief over ben. Ik denk dat FOK! in tegenstelling tot (andere?) sociale media doorgaans goed in staat is mensen met allerlei achtergronden aan te trekken en leesbaar te hebben voor elkaar... op de topics na die dan ook al in feite in andere subfora bestaan... dat laatste werkt echokamers in de handt en als er dan ondanks dat mensen zijn die wel in discussie willen met andersdenkenden op die andere plek, vind ik het dubieus dat er dan een topic moet komen om in essentie een echo-kamer te faciliteren.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over dat dik gedrukte (goede rest van de post ook, ik snap je gewoon): bepaalde meningen (pro Republikein, anti vaccin/Corona maat regelen/anti oorlog/etc) worden ook buiten BNW wel geuit, maar je wordt dan nog steeds relatief snel afgeblaft, of vrijwel meteen in het wappie hoekje geduwd. Ik snap dat er dan mensen zijn die niet keer op keer terug willen komen om telkens hetzelfde mee te maken. Wat je mening ook is; voor niemand leuk om keer op keer zo behandeld te worden; of je nou een echte wappie bent of niet. Dus dan zoeken ze de ietwat veilige haven maar. Best logisch. Vind ik dan.
Ja, ik snap wel dat mensen zich in groepen verdelen. Ik heb in de discussies hier en in FB herhaaldelijk ook aangegeven dat ik dat begrijpelijk vind en dat wat dat betreft ook van belang is dat aan de andere kant opgetreden wordt. Mensen voor wappie uit maken en daarmee dan de kous af doen is wmb niet ok op een discussieforum. Ik was het er dan ook erg mee eens dat Jippie hier binnen kwam en zo resoluut over en weer gekat verwijderde. Zou meer moeten gebeuren als het aan mij zou liggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over dat dik gedrukte (goede rest van de post ook, ik snap je gewoon): bepaalde meningen (pro Republikein, anti vaccin/Corona maat regelen/anti oorlog/etc) worden ook buiten BNW wel geuit, maar je wordt dan nog steeds relatief snel afgeblaft, of vrijwel meteen in het wappie hoekje geduwd. Ik snap dat er dan mensen zijn die niet keer op keer terug willen komen om telkens hetzelfde mee te maken. Wat je mening ook is; voor niemand leuk om keer op keer zo behandeld te worden; of je nou een echte wappie bent of niet. Dus dan zoeken ze de ietwat veilige haven maar. Best logisch. Vind ik dan.
Waarom zou de mening van zo’n persoon gek zijn? Het is een andere kijk. Hoef je het niet mee eens te zijn. Zou je ook moeten kunnen uiten. Discussie aangaan. Maar iemands mening af doen als gek komt al heel snel in de buurt van die persoon zelf ook gek vinden. Dat zou je de andere kant op ook niet leuk vinden. Alleen gebeurt dat minder snel omdat je dan wat meer de ‘normale’ massa mening deelt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat mensen zich in groepen verdelen. Ik heb in de discussies hier en in FB herhaaldelijk ook aangegeven dat ik dat begrijpelijk vind en dat wat dat betreft ook van belang is dat aan de andere kant opgetreden wordt. Mensen voor wappie uit maken en daarmee dan de kous af doen is wmb niet ok op een discussieforum. Ik was het er dan ook erg mee eens dat Jippie hier binnen kwam en zo resoluut over en weer gekat verwijderde. Zou meer moeten gebeuren als het aan mij zou liggen.
Neemt niet weg dat je de mening van iemand hier wel gek moet mogen noemen denk ik (niet de persoon zelf) en dat je dat ook dan wel het liefst zou moeten onderbouwen, anders is het maar gescheld. Tenzij die andere persoon maar wat loopt te zuigen of baiten.
Ik weet niet wat je bedoelt met "zo'n persoon"? Ik denk dat de mening van iemand gewoon gek kan zijn. Sterker, ik denk iedereen er wel enkele ietwat gekke meningen op na houdt. Als je bv. bedenkt dat een Steve Jobs waarschijnlijk niet aan kanker had hoeven te sterven ("objectief" gekke mening) of dat Newton een erg fervent aanhanger was van god, wat ik dan een gekke mening vind (waarbij ik dan maar weer wil aanmerken dat ik mensen die geloven in een god, niet als gek hoef weg te zetten, maar dat ik wel vind dat ik de mening gek kan vinden en noemen omdat dit/dat zus en zo.)quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou de mening van zo’n persoon gek zijn? Het is een andere kijk. Hoef je het niet mee eens te zijn. Zou je ook moeten kunnen uiten. Discussie aangaan. Maar iemands mening af doen als gek komt al heel snel in de buurt van die persoon zelf ook gek vinden. Dat zou je de andere kant op ook niet leuk vinden. Alleen gebeurt dat minder snel omdat je dan wat meer de ‘normale’ massa mening deelt.
Als men hier enkel komt om nadien de boel "ergens anders" belachelijk te gaan makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen op BNW kunnen ze wel stoppen met het offensief, want dat is inmiddels mislukt.
Post dan ook niet van die rare onzin. Onzin die eigenlijk ook niks met BNW te maken heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:59 schreef UncleScorp het volgende:
@:straatcommando
Hoeveel keer moet ik zulke bullshit blijven rapporteren ?
[..]
Als men hier enkel komt om nadien de boel "ergens anders" belachelijk te gaan maken
En natuurlijk in de hoop dat nog meer NWS'ertjes hier de boel komen verzieken.
xpompompomx die iemand verwijt onzin te posten ... gekker moet het niet wordenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Post dan ook niet van die rare onzin. Onzin die eigenlijk ook niks met BNW te maken heeft.
Tja, kennelijk is BNW tegenwoordig verworden tot niet meer dan wat ononderbouwde antiwesterse onzin en schelden op politici.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
xpompompomx die iemand verwijt onzin te posten ... gekker moet het niet worden![]()
Leuk dat je die BNW-kaart trekt, lekker gejat van Straatcommando![]()
Gans deze oorlog is volgens BNW-gedachtengoed uitgelokt door de USA.
Al wat gebeurt blijft dus wel degelijk BNW.
-omg ik heb gereageerd op een post van xpompompomx- foei foei
Tja je doet een kinderachtige post met hoofd- en kleine letters door elkaar over het mislukken van het offensief...quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
xpompompomx die iemand verwijt onzin te posten ... gekker moet het niet worden![]()
Waarom ga je dan zo tekeer over NWS'erts?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Wel lief dat je me ook in andere topics volgt
Forum bashing is tegen de forumregels en moet dan ook gemeld en aangepakt worden.
En daarvoor volg je mij dusquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Wel lief dat je me ook in andere topics volgt
Forum bashing is tegen de forumregels en moet dan ook gemeld en aangepakt worden.
Schop toch eens niet zo om je heen jongen, wat moet ik of een van de bnw mods hier nou meequote:Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
euh met die gequote post niks neequote:Op donderdag 8 juni 2023 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schop toch eens niet zo om je heen jongen, wat moet ik of een van de bnw mods hier nou mee
Wat valt er aan die post te rapporteren dan? Je kwam er zelf ook mee dat het offensief mislukt was, of iets in vergelijkbare woorden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
euh met die gequote post niks nee
Daarin leg ik gewoon uit waarom het oekr conflict wel een BNW-tintje heeft.
ach laat maarquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat valt er aan die post te rapporteren dan? Je kwam er zelf ook mee dat het offensief mislukt was, of iets in vergelijkbare woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |